webster
Legacy Member
heb daar eigenlijk aan Le Bleu nog nooit een buitenwipper zien staan
mss alleen op donderdagen, maar da zou ik nie weten want dan kom ik nooit buiten (tenzij er iets speciaal is)
hoewel dit er niet toe doet, want overduidelijk dat dit filmpke vals is
maar of het NGA zo volledig nep is durf ik wel te betwijfelen, ik snap die "haat" tegen West-Vlamingen wel
mss alleen op donderdagen, maar da zou ik nie weten want dan kom ik nooit buiten (tenzij er iets speciaal is)
hoewel dit er niet toe doet, want overduidelijk dat dit filmpke vals is
maar of het NGA zo volledig nep is durf ik wel te betwijfelen, ik snap die "haat" tegen West-Vlamingen wel


...