Archief - West-Vlaming geweigerd in Gentse "discotheek"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

webster

Legacy Member
heb daar eigenlijk aan Le Bleu nog nooit een buitenwipper zien staan
mss alleen op donderdagen, maar da zou ik nie weten want dan kom ik nooit buiten (tenzij er iets speciaal is)

hoewel dit er niet toe doet, want overduidelijk dat dit filmpke vals is
maar of het NGA zo volledig nep is durf ik wel te betwijfelen, ik snap die "haat" tegen West-Vlamingen wel :)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
webster zei:
heb daar eigenlijk aan Le Bleu nog nooit een buitenwipper zien staan
mss alleen op donderdagen, maar da zou ik nie weten want dan kom ik nooit buiten (tenzij er iets speciaal is)

hoewel dit er niet toe doet, want overduidelijk dat dit filmpke vals is
maar of het NGA zo volledig nep is durf ik wel te betwijfelen, ik snap die "haat" tegen West-Vlamingen wel :)

Wrm is die er dan?

V_i_n_e_D

Legacy Member
webster zei:
omda ze een "pest" zijn aja

En ze denken wss 't zelfde van jou :ironic:

Maar een rare topic.. een discussie starten voor een filmpje dat fake is? lol
Ik ben van Gent en heb geen problemen me de west vlamingen.. 'k zou ni wete waarom.

Gaan we na de splitsing van Vlaanderen en Wallonie beginnen met 't onderverdelen van Vlaanderen?

Kleingeestige bedoeling als je 't mij vraagt.

En btw, ben vroeger veel uit geweest in d'overpoort en kweet uit ervaring da sommige buitensmijters binnelate wie ze willen, en de mensen die hen niet aanstaan buiten laten staan..

Tja voor mij geen probleem.. 'k doe m'n geld wel ergens anders op :lol:

twoen

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9758337 zei:
Hoedat? Er moet dan toch iets zijn dat enkel de West-Vlamingen misdoen om een pest te worden?

waar ik mij aan stoor bij sommige west-vlamingen:

-ze doen geen moeite om verstaanbaar te praten
-ze troepen altijd samen
-vanaf ze met veel zijn worden ze luidruchtig
-...

V_i_n_e_D

Legacy Member
twoen zei:
waar ik mij aan stoor bij sommige west-vlamingen:

-ze doen geen moeite om verstaanbaar te praten
-ze troepen altijd samen
-vanaf ze met veel zijn worden ze luidruchtig
-...

Veralgemening ftw anyone?

Yo-Han

Legacy Member
8 paginas over een FAKE filmpje.

Als je Gent kent weet je dat dit zever is en je weet ook dat snobcafes als blue en a propos, clubs als CC wel eens dwaas kunnen doen met hun deurbeleid... laat de snobjes toch bij elkaar kruipen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Doet al de rest dan wel die moeite? Aangezien het blijkbaar maar bij sommigen is kan het toch geen algemene ergernis zijn tegen alle west-vlamingen?

twoen

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9758365 zei:
Doet al de rest dan wel die moeite? Aangezien het blijkbaar maar bij sommigen is kan het toch geen algemene ergernis zijn tegen alle west-vlamingen?

true...maar tzijn de "rotte appels" die altijd opvallen

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Bij de Gentenaren dan ook, bij de Antwerpenaren ook, bij de Limburgers ook ... Wrm dan de West-Vlamingen viseren.

V_i_n_e_D

Legacy Member
En die sommigen waar gij 't over hebt zitten alleen maar in West vlaanderen?

Tijd om een stapje in de wereld te zetten...

twoen

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9758380 zei:
Bij de Gentenaren dan ook, bij de Antwerpenaren ook, bij de Limburgers ook ... Wrm dan de West-Vlamingen viseren.

omdat de gradatie westvlamingen in gent groter is dan het aantal antwerpenaren en limburgers...

rechtervoet

Legacy Member
It happend !!! Wij, westvlamingen zijn de nieuwe marokkanen. :lol: alles op onze kap

sneax

Legacy Member
lol das toch duidelijk fake

en dan nog als ge in de overpoort geweigerd wordt who cares

ik ben eerder nen pinuts man daar is tenminste ambi, alles mag, goeie sfeer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan