DJ BUZZE retro
Legacy Member
rechtervoet zei:It happend !!! Wij, westvlamingen zijn de nieuwe marokkanen.alles op onze kap
Alle Westflamen RAUS !!!

zurück ins eigene Land he !



(nee mannekes, laat het eens uit... we moeten een sterke muur vormen tegen de Waalse/Franse imperialisten i.p.v. mekaar als Vlaming nog uit te maken. Onze grote verscheidenheid aan dialecten getuigt van een enorm rijke cultuur.)
alles op onze kap

ik kan geen Engels.

probeert maar eens "Engels" (Dunglish) in alles wat ik hier neerschrijf int forum te vinden, 't zal ni veel zen :applause:
, mijn Nederlands is bijna vlekkeloos en mijn niveau ligt pakken hoger dan het gemiddelde hier
. Is geen dikkenekkengedoe mee gemoeid want ieder z'n eigen talent, ik kan bv. niks van wiskunde. Maar het overdreven Dunglish hier is naar mijn bescheiden mening nogal hilarisch
... de 'coole' uithangen maar voor de rest Engels nog voor geen meter beheersen... 