Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gentille zei:Men zoek altijd achter een eigenschap van Belgen, misschien is dat ze wel![]()
Inderdaad, want die is eng. En ros.night ghost 128 zei:Geen KQ?
Da's nu al een beetje, ik vertrouw die gasten van Schoten nietJack Malibu zei:straks steden en gemeentes >_>

night ghost 128 zei:Per straat is de volgende stap.
). Ben ik jullie allemaal voor 

switchblade zei:

En da zal wel een grap geweest zijn ze, ook al worde snel geweigerd in bleu ( nog nooit meegemaakt
). Nog erger is a propos , daar worde sneller geweigerd. Kvind maar zielig moest nen west-vlaming daar nu vies voor worden 
tgc_9012 zei:Ik hoop dat gij later geweigerd wordt in discotheken als ge es naart buitenland gaat![]()
Ik vind dat niemand het recht heeft om iedereen over dezelfde kam te scheren. Discriminatie op basis van huidskleur is heel laag bij de grond imo.Commissar12911 zei:Heeft hij niet het recht om te prefereren met mensen van de bepaalde culturen om te gaan waar hij zich het comfortabelst bij voelt? Als ze westerlingen in bepaalde buitenlandse discotheken willen weigeren dan is dat hun goed recht.
De nachtclubs doen dat ook niet zomaar, eh. Het is allom geweten dat noord-afrikanen regelmatig voor meer overlast zorgen dan anderen.
tgc_9012 zei:Ik vind dat niemand het recht heeft om iedereen over dezelfde kam te scheren. Discriminatie op basis van huidskleur is heel laag bij de grond imo.
Het is dan ook geen post gericht op jou dacht ik?Dots zei:ik herinner mij nie da ik iets heb gezegd over huidskleuren maar kom, zo ziet ge maar hoe snel weer rascisme word geroepen en wat nog.
Jack Malibu zei:awel, kbegin ook meer en meer te ervaren dat het die is, spijtig genoeg.
vorige week nog in londen gezeten.
man toch, wat een verschik met belgie, om een paar voorbeelden op te noemen:
- vreemdelingen: als ek hier in brussel rondloop ofzo, dan voel ek mij ook nie echt op men gemak, in de metro, station, tijdens het uitgaan, om teven waar. ginder, zwarte, gele, bruine, tsjolders, ze zitten der allemaal, maar ik heb lette er zelfs nie op, twas alsof het voor mij de normaalste zaak was van de wereld dat ze daar hetzelfde deden als ons (wat uiteindelijk ook de bedoeling is), daar waar we hier direct boel beginnen te zoeken met mekander (om het even wie met wie).


DTE zei:Zeg die NGA das toch een grap hé?
gyoom zei:grap?
westvlamingen buiten! UUVERPUUURTEEEE