Jonas89
Legacy Member
Zero Grav zei:In dat opzicht zijn wij ook wannabe hipsters omdat we veel te veel betalen voor onze laptop in verhouding met..
Er zijn ook gewoon mensen die zo'n Shuffle kunnen gebruiken, zoals ouderen die vaak gaan lopen en gewoon willen dat dat 'onding' speelt.
Niet iedereen koopt zo'n ding omdat er Apple opstaat.
Ja, is waar. Mijn ouders gebruiken ook een Apple Shuffle en vinden dat veel gemakkelijker dat "werken" met het clickwheel...
Trouwens ga eens lopen of fietsen met een touch of nano (de nano gaat nog).
het enigste als je aant sporten bent is de snelle en gemakkelijke bediening (via de oortjes) want anders zit ge te sukkelen met de clickwheel.
en dat vastklikken is ook gemakkelijk, want in uwe broekzak steken enzo is nie zo gemakkelijk....(bij het sporten hé)



