Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Zero Grav zei:
In dat opzicht zijn wij ook wannabe hipsters omdat we veel te veel betalen voor onze laptop in verhouding met..
Er zijn ook gewoon mensen die zo'n Shuffle kunnen gebruiken, zoals ouderen die vaak gaan lopen en gewoon willen dat dat 'onding' speelt.

Niet iedereen koopt zo'n ding omdat er Apple opstaat.

Ja, is waar. Mijn ouders gebruiken ook een Apple Shuffle en vinden dat veel gemakkelijker dat "werken" met het clickwheel...

Trouwens ga eens lopen of fietsen met een touch of nano (de nano gaat nog).
het enigste als je aant sporten bent is de snelle en gemakkelijke bediening (via de oortjes) want anders zit ge te sukkelen met de clickwheel.

en dat vastklikken is ook gemakkelijk, want in uwe broekzak steken enzo is nie zo gemakkelijk....(bij het sporten hé)

gryffoer

Legacy Member
Alé, iTunes 8.1 is uit;

iTunes 8.1 is now faster and more responsive. You will enjoy noticeable improvements when working with large libraries, browsing the iTunes Store, preparing to sync with iPod or iPhone, and optimizing photos for syncing.

In addition, iTunes 8.1 provides many other improvements and bug fixes, including:

• Supports syncing with iPod shuffle (3rd generation).
• Allows friends to request songs for iTunes DJ.
• Adds Genius sidebar for your Movies and TV Shows.
• Improves performance when downloading iTunes Plus songs.
• Provides AutoFill for manually managed iPods.
• Allows CDs to be imported at the same sound quality as iTunes Plus.
• Includes many accessibility improvements.
• Allows iTunes U and the iTunes Store to be disabled separately using Parental Controls.

For information on the security content of this update, please visit this website: Apple security updates

Zou dus sneller zijn met grote librarys, CDs te importeren aan iTunes+ kwaliteit.
Wat die iTunes DJ juist doet moetk nog eens bekijken...

Btw; gewoon beschikbaar via Software update onder het -tje

General Lee

Legacy Member
iTunes DJ schijnt de nieuwe naam van Party Shuffle te zijn. Trouwens, importinstellingen kon ge toch altijd al zelf instellen, zie dus niet in wat er zo spectaculair zou zijn aan dieje iTunes Plus import...

EDIT: Zoals ik al dacht hebben ze gewoon de naam voor de 256kbps imporstelling van "Betere kwaliteit" naar "iTunes Plus" verandert. Wat Apple al niet durft omschrijven als nieuwe functies...

shiftyke

Legacy Member
General Lee zei:
iTunes DJ schijnt de nieuwe naam van Party Shuffle te zijn. Trouwens, importinstellingen kon ge toch altijd al zelf instellen, zie dus niet in wat er zo spectaculair zou zijn aan dieje iTunes Plus import...

EDIT: Zoals ik al dacht hebben ze gewoon de naam voor de 256kbps imporstelling van "Betere kwaliteit" naar "iTunes Plus" verandert. Wat Apple al niet durft omschrijven als nieuwe functies...

we zijn niets anders van apple gewoon e, doodnormale functies en apparaten opblazen tot het nieuwste vant nieuwste :D

General Lee

Legacy Member
Uiteraard, maar een naamswijziging waar niet eens iemand op zat te wachten omdopen tot nieuwe functie vind ik nog wel het stapje hoger gaan :p

Zero Grav

Legacy Member
't Is blijkbaar wel een nieuwe functie geworden. Mensen kunnen nu met hun iPod Touch/iPhone met de nieuwe remote app requests indienen om liedjes af te spelen. Aan de hand daarvan wordt dan een playlist aangemaakt.

General Lee

Legacy Member
Zero Grav zei:
't Is blijkbaar wel een nieuwe functie geworden. Mensen kunnen nu met hun iPod Touch/iPhone met de nieuwe remote app requests indienen om liedjes af te spelen. Aan de hand daarvan wordt dan een playlist aangemaakt.
Ik had het over die "Allows CDs to be imported at the same sound quality as iTunes Plus."

flameboy

Legacy Member
pfff, mijne powerbook-adapter heeft het nu echt begegeven :(
en kheb nog maar 40% :/
fuck...

Access

Legacy Member
Nog iemand waarbij de double finger coverflow in de nieuwe iTunes niet meer zo vlot werkt als bij de 8.0?

Zero Grav

Legacy Member
Vandaag heb ik zo'n Android G1 gsm in handen gekregen en eventjes getest en ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben. Dat is nu echt de eerste gsm waarvan ik kan zeggen dat het een waardige iPhone concurrent is.

- veel software, veelal dezelfde als die van de iPhone
- reageert snel, ook het toetsenbord is evenwaardig aan dat van de iPhone
- gratis eigen ringtones, met een indrukwekkende interface om een deel uit uw liedje te knippen
- Handig startmenu met widgets
- ...

Dus misschien is het wel handig voor sommige mensen om te weten dat er binnenkort een G2 gaat uitkomen en dat die normaal ook in België verkrijgbaar zal zijn. Ik zou het zeker eens nakijken, 't is echt de moeite.

sh011265

Legacy Member
Zero Grav zei:
Vandaag heb ik zo'n Android G1 gsm in handen gekregen en eventjes getest en ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben. Dat is nu echt de eerste gsm waarvan ik kan zeggen dat het een waardige iPhone concurrent is.

- veel software, veelal dezelfde als die van de iPhone
- reageert snel, ook het toetsenbord is evenwaardig aan dat van de iPhone
- gratis eigen ringtones, met een indrukwekkende interface om een deel uit uw liedje te knippen
- Handig startmenu met widgets
- ...

Dus misschien is het wel handig voor sommige mensen om te weten dat er binnenkort een G2 gaat uitkomen en dat die normaal ook in België verkrijgbaar zal zijn. Ik zou het zeker eens nakijken, 't is echt de moeite.

Wat ik me afvraag ivm Android:
Werkt deze ook zo vlot samen met je mac?
Want een van de grootste redenen om een iPhone te kopen is bij mij de vlotte cummunicatie tussen mac <> iPhone.. Nu ik er even bij stilsta besef ik wel dat dit enkel iTunes & Adresboek is (want calender is google cal met plugin voor iCal) maar dit zijn toch 2 heel belangrijke zaken.. Het gemak van iPhone aansluiten & hij synct alles tussen beiden toestellen..
Dat is toch een van mn grootste ergernis bij mijn huidige gsm (SE W950i) en mn macbook dat deze niet alles automatisch synct (of toch niet probleemloos)
Of moet men zowizo kiezen voor een iPhone als het muziekgedeelte een belangrijke rol speelt?

Get my point?

MetalG

Legacy Member
sh011265 zei:
Wat ik me afvraag ivm Android:
Werkt deze ook zo vlot samen met je mac?
Want een van de grootste redenen om een iPhone te kopen is bij mij de vlotte cummunicatie tussen mac <> iPhone.. Nu ik er even bij stilsta besef ik wel dat dit enkel iTunes & Adresboek is (want calender is google cal met plugin voor iCal) maar dit zijn toch 2 heel belangrijke zaken.. Het gemak van iPhone aansluiten & hij synct alles tussen beiden toestellen..
Dat is toch een van mn grootste ergernis bij mijn huidige gsm (SE W950i) en mn macbook dat deze niet alles automatisch synct (of toch niet probleemloos)
Of moet men zowizo kiezen voor een iPhone als het muziekgedeelte een belangrijke rol speelt?

Get my point?

doubleTwist

ik ben dit aan het opvolgen!

'iTunes' interface voor android, WM(bijna uit), nokia, samsung..

je kan direct alles syncen etc is denk ik wel zeer handig!

* facebook publicatie
* ...

ge moet maar is zien

sh011265

Legacy Member
Lian-Li zei:
doubleTwist

ik ben dit aan het opvolgen!

'iTunes' interface voor android, WM(bijna uit), nokia, samsung..

je kan direct alles syncen etc is denk ik wel zeer handig!

* facebook publicatie
* ...

ge moet maar is zien

Nice! Thx..
Ziet er idd wel knap programma'tje uit dat ik onmiddelijk s ga installeren eens 'k thuis ben. Denk dat het een goede oplossing is om met mijn muziek op mn huidige gsm te beheren.
Wat er natuurlijk (logisch) niet bijzit is het syncen van iCal <> SE W950i, ken je daar geen (deftig, want heb er al veel crappy ones getest) progje voor :p?

Echter bij aankoop van android ipv iPhone vind'k het precies nogal stom als je extra programma's etc moet gaan zoeken/installeren (om dan eigenlijk een iPhone te willen imiteren).
Zo is het principe "ik connecteer gsm met mac & alles synct automatisch" een beetje zoek, niet?
Het lijkt me allesins dat, wanneer je volledige sync wilt (muziek+iCal+contacten+evt foto's), je het best afbent met de combo: Mac + iPhone?

(wat ook nog snel in me opkomt: Picasa 3 software + iPhone, gaat dat dan samen eigenlijk, is wel n beetje offtopic natuurlijk..)

Zero Grav

Legacy Member
Ja, dat is inderdaad één van de dingen waar ik mij zelf ook vragen bij stel, maar ik heb er geen echt antwoord op.
Hij synchroniseert wel met de Googlediensten die veelal in lijn vallen met Applesoftware. Dus als ge Apple en Google synct komt het feitelijk op hetzelfde neer, behalve dat ge geen iTunes gaat hebben als "centrale" beheersoftware.

Maar ik denk dat ge op Mac nooit zo'n goeie combinatie gaat kunnen vinden om te syncen, behalve als de open source community achter Android (of Google zelf) zich er belachelijk hard op gaat toeleggen, of een andere gsmfabrikant met zijn modellen.

Die DoubleTwist ziet er trouwens ook wel magnifique uit, zelfs beter dan iTunes om uw gsm te beheren.

shiftyke

Legacy Member
zijn er nog mensen die last hebben van crashes tijdens het laden van pdf formaat in safari 4 beta
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan