Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Selderijstok

Legacy Member
Eum, ben even bezig in bootcamp en hoe typ je een " @ " met een apple keyboard in vista :p ?

tomh

Legacy Member
gaat die harder/zachter button op die earbuds werken op OS 3 van de iphone?

anthony8400

Legacy Member
tomhuveners zei:
gaat die harder/zachter button op die earbuds werken op OS 3 van de iphone?

Ik zie niet in waarom dat het niet zou werken.
Als het nu werkt, dan zal dat zeker in OS 3 werken.

tomh

Legacy Member
bij mij op mn mbp en iphone niet, mss omdat ik 2,1 nog heb, en ne oude mbp

joriske18

Legacy Member
Weet iemand og het mogelijk is om mail zo in testellen dat wanneer je een bepaald contact persoon selecteert hij automatisch naar alle email adressen van dat contact stuurt (privé & werk)?

General Lee

Legacy Member
joriske18 zei:
Weet iemand og het mogelijk is om mail zo in testellen dat wanneer je een bepaald contact persoon selecteert hij automatisch naar alle email adressen van dat contact stuurt (privé & werk)?
Als ge er geen groep voor kunt aanmaken in adresboek, zou ge altijd een regel kunnen aanmaken die het bericht naar al die adressen doorstuurt. Laatste tabblad van Voorkeuren...

Selderijstok

Legacy Member
Ah nee, kzit met een dode pixel op mijn iMac :sad: Stoort mij niet echt, ma kweet hem nu natuurlijk zitten é en kijk er heel tijd naar :p

Allez ja, this een luie pixel, kleurt rood op lichte achtergrond en zwart op donkere achtergrond

Iets aan doen of gewoon zo laten? Heb hem pas vorige week woensdag gekocht.

Selderijstok

Legacy Member
Kzal da eens proberen :) Heet is idd een stuck pixel van mij.
Heb ondertussen ook gelezen dat apple geen vervanging doet en alleen herstel op een minimum van 5 dode pixels en dan nog naast elkaar :s Zelfs niet met applecare

Da suckt wel qua service :x

anthony8400

Legacy Member
Selderijstok zei:
Kzal da eens proberen :) Heet is idd een stuck pixel van mij.
Heb ondertussen ook gelezen dat apple geen vervanging doet en alleen herstel op een minimum van 5 dode pixels en dan nog naast elkaar :s Zelfs niet met applecare

Da suckt wel qua service :x


Als ik van jou was, ou ik toch maar eens gaan hoor
Een neen heb je, een ja kunt ge krijgen;)
Gebt hem tenslotte nog maar van vorige week he...

Selderijstok

Legacy Member
Kzal es een mailtje sturen na Lab9, kga nie weer met ne comp van 12kg door de winkelstraat gaan sleuren ze :p

Selderijstok

Legacy Member
2 vraagjes die ik niet vond op google:

1.wat raden jullie aan om van rapidshare te downloaden met een premium account ? Op vista gebruikte ik internet download manager, dus gewoon selecteren, rechts klikken en alles downloaden.
Iets gelijkaardigs op mac?
Heb al gegoogled maar het zijn allemaal anwoorden van 2007, mss is er nu iets recenter?


2. edit: Antwoord gevonden ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan