Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joriske18

Legacy Member
Hoofdletter gevoelig is inderdaad fout
Die zoekfunctie in de finder is toch ook gewoon spotlight?

En je kan inderdaad selecteren wat voor bestanden hij mag laten zien en welke bestanden eerst etc.

Selderijstok

Legacy Member
Question: Kan je ADC korting + studentenkorting regelen? Dus 2200€ studenten korting laptop + de 1x 20% korting van ADC?

Zou toch een mooie 600€ schelen denk ik :)

GenesisX

Legacy Member
'k Denk da ge moet kiezen en dus niet beide kan combineren. 'k Dacht da 't nog altijd goedkoper uitkwam als ge die 99EUR betaalde voor ADC ipv die studentenkorting.

Selderijstok

Legacy Member
Ja idd, scheelt nog 200€ met ADC tegenover studenten :) Maja, ge weet maar nooit dat je kon combineren :p

General Lee

Legacy Member
Gaat niet. Hoewel er wel nen hollander op tweakers in geslaagd is ADC met belastingsaftrek te combineren :p

gryffoer

Legacy Member
Ik had overlaatst ergens iets gepost over 4uCampus.
Daarmee kunde om maar een voorbeel geven, de standaard Macbook Pro van 1799€ voor een 1618€ kopen, zonder lidmaatschap (dus geen ADC kosten (90€ of hoeveel was het))
Scheelt toch ook al een pak. Ook andere spullen zijn via 4uCampus tegen verminderde prijs te verkrijgen op de online apple store...

Selderijstok

Legacy Member
General Lee zei:
Gaat niet. Hoewel er wel nen hollander op tweakers in geslaagd is ADC met belastingsaftrek te combineren :p

Zou mij in feite ook wel lukken denk ik. Ik koop sowieso alles al zonder BTW op het bedrijf. Hmmm...klinkt aanlokkelijk :D

Nuja, om te bewijzen dat ik student EN zaakvoerder ben zal beetje moeilijk gaan vrees ik :D

joriske18

Legacy Member
whow, die is klein

Al heb ik wel twijfels bij die voice over feature, het is niets voor mij.

gryffoer

Legacy Member
Heb de shuffle altijd iets raars gevonden, zo zonder display, maar nu helemaal zonder knoppen...
Nu ben je al verplicht die sucky earphones van apple te gebruiken, of andere met ook controls te kopen, als dat al tegoei werkt.

shiftyke

Legacy Member
gryffoer zei:
Heb de shuffle altijd iets raars gevonden, zo zonder display, maar nu helemaal zonder knoppen...
Nu ben je al verplicht die sucky earphones van apple te gebruiken, of andere met ook controls te kopen, als dat al tegoei werkt.

het enige "goede" is dat ze evenveel kosten dan de normale oortjes wat nog te veel is voor die prullen imo

tgoh ja de shuffe is en blijft nog steeds iets voor van die hipsters die toch een ipod willen maar eigelijk geen 200 euro willen uitgeven maar uiteindelijk betalen ze toch veel te veel voor dat onding...

anthony8400

Legacy Member
gryffoer zei:
Heb de shuffle altijd iets raars gevonden, zo zonder display, maar nu helemaal zonder knoppen...
Nu ben je al verplicht die sucky earphones van apple te gebruiken, of andere met ook controls te kopen, als dat al tegoei werkt.
De nieuwe In Ear hebben ook een remote.
Ik heb die laatst gekocht en ben er wel nog tevreden van, geen doordringende bass maar ik vind het niet zo heel erg eigenlijk.

shiftyke zei:
het enige "goede" is dat ze evenveel kosten dan de normale oortjes wat nog te veel is voor die prullen imo

tgoh ja de shuffe is en blijft nog steeds iets voor van die hipsters die toch een ipod willen maar eigelijk geen 200 euro willen uitgeven maar uiteindelijk betalen ze toch veel te veel voor dat onding...
Shuffle is wel nog tof, maar het is inderdaad wat minderwaardig t.o.v. de andere modellen.
Persoonlijk vind ik de Nano en de Touch de beste, met de Touch als eerste omdat die enorm wat meerwaarde heeft.

Zero Grav

Legacy Member
shiftyke zei:
het enige "goede" is dat ze evenveel kosten dan de normale oortjes wat nog te veel is voor die prullen imo

tgoh ja de shuffe is en blijft nog steeds iets voor van die hipsters die toch een ipod willen maar eigelijk geen 200 euro willen uitgeven maar uiteindelijk betalen ze toch veel te veel voor dat onding...

In dat opzicht zijn wij ook wannabe hipsters omdat we veel te veel betalen voor onze laptop in verhouding met..
Er zijn ook gewoon mensen die zo'n Shuffle kunnen gebruiken, zoals ouderen die vaak gaan lopen en gewoon willen dat dat 'onding' speelt.

Niet iedereen koopt zo'n ding omdat er Apple opstaat.

Zero Grav

Legacy Member
Binnen 2 dagen zal er wel een tutorial online staan, of een nieuwe versie van Winpwn/Pwnagetool. Gelijk het er nu naar uitziet is het niet iets wat ge op 1, 2, 3 zult klaren.

Stabby

Legacy Member
Ik haat de nieuwe Shuffle. De knoppen staan op de bijgeleverde oortjes die sowieso op niet veel trekken. Ik zal toch eens zien voor een oudere Shuffle eens de prijzen dalen. Wanneer mogen we dat verwachten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan