sh011265
Legacy Member
GenesisX zei:Voor de mensen die hier programmeren: wat gebruiken jullie tegenwoordig en wat zijn daar zo de voordelen van?
Ik heb hier nu Flex Builder voor AS3, Dreamweaver/Coda voor JS/jQuery/CSS/HTML en Aptana Studio/TextMate voor al die talen door elkaar ... maar bij geen enkele heb ik zoiets van "werkt goed, zal ik blijven gebruiken".
De ene heeft geen (goede) auto-completion, de andere kan niet deftig overweg met een project op zich en nog een andere (Aptana Studio) crasht bij het opslaan van een bestand. Wat moet een mens dan nog meer proberen?
The Big PHP IDE Test: Why Use One And Which To Choose | Developer's Toolbox | Smashing Magazine
Heb eigenlijk ongeveer 't zelfde probleem.. Als je veel verschillende talen programmeerd heb je n heleboel verschillende progjes nodig..
Ben nu eens aant experimenteren met Netbeans als PHP-IDE, niet slecht allesins
(& voornamelijk: totally free..)
), maar het werkt gewoon veel logischer vind ik persoonlijk. Ook altijd handig dat er een knopje is voor je mails.