Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TIIMM

Legacy Member
Ergenis van vandaag :

Windows Xp op bootcamp verneukte de macbook..

Herinstall alles, werkt goed..

Bij het recoveren van alles qua gegevens delete ik per ongeluk de folder met mijn naam (systeemfolder?) ... Die is direct weg.. Zonder waarschuwing of in prullenbak te zitten :o

:(

dresse

Legacy Member
bestaat er een browser met IE7 engine voor mac? Of een soort van IE7 emulator waarin ik mijn sites kan testen? Vmware gewoon voor IE7 is geen optie want heb geen legale versie van windows en wil geen windows zaken op mijn mbpro...

Cykron

Legacy Member
Mijn grote ergernis van vandaag, men Vista via bootcamp wil de Expresscard slot van men MBP niet herkennen :sad: Nodig voor de eSATA schijf zodat ik daar men games op kan installeren :( had ik dit geweten had ik een FW externe gekocht :sad:

gryffoer

Legacy Member
dresse zei:
bestaat er een browser met IE7 engine voor mac? Of een soort van IE7 emulator waarin ik mijn sites kan testen? Vmware gewoon voor IE7 is geen optie want heb geen legale versie van windows en wil geen windows zaken op mijn mbpro...

Crossover?

|T-J|

Legacy Member
gryffoer zei:
Daar heb ik persoonlijk alleen maar IE6 mee kunnen installeren op m'n mac. IE7 is me nog niet gelukt.

Moesten ze dit ondersteunen kan je de .exe ervoor simpelweg downloaden van de microsoft site zelf dacht ik.

GenesisX

Legacy Member
Gewoon TinyXP draaien in VMWare en dan Unity inschakelen. Ik doe da al een tijdje en heb daar geen problemen mee. Da verbruikt ook bijna niets.

gryffoer

Legacy Member
|T-J| zei:
Daar heb ik persoonlijk alleen maar IE6 mee kunnen installeren op m'n mac. IE7 is me nog niet gelukt.

Moesten ze dit ondersteunen kan je de .exe ervoor simpelweg downloaden van de microsoft site zelf dacht ik.

Oké, na nader bekijken van de site zal dit inderdaad niet werken.

dresse

Legacy Member
GenesisX zei:
Gewoon TinyXP draaien in VMWare en dan Unity inschakelen. Ik doe da al een tijdje en heb daar geen problemen mee. Da verbruikt ook bijna niets.

k
ook aant doen...
dan toch maar windows op men mb...

NeoCracer

Legacy Member
kooksteen zei:
Net mijn macbook van de trap laten vallen, en hij leeft nog :applause:

Amai... Hoe is dat gebeurd? :p

Moest mij dat overkomen zou ik toch vloeken ze.

tom1

Legacy Member
Gewoon naar beneden lopen met de macbook op mijn hand (zoals een ober zijn plateau draagt).
Maar ik merk niks van schade :p!

DaMob

Legacy Member
Waarom draag je je macbook zo? Khou em altijd onder de arm en dan nog meestal met 2 handen
En ik denk als ik zou vallen, zou ik zorgen dat ik eerst val zodat de macbook op mij valt :D

dresse

Legacy Member
ik loop ook altijd zo rond met men mb :)
Terwijl blijven skypen zodatk zeker ook ni zie waar ik loop... :)

DaMob

Legacy Member
Lian-Li zei:
niet direct, ik selecteer hem altijd met enter :p

mss zo eens probere? ^^

Door het zo te doen is hij niet meer vastgelopen, merci! (nu hopen dat het zo blijft)

shiftyke

Legacy Member
kooksteen zei:
Omdat ik hem niet wou dichtklappen :p.

de handen van de mens hebben ook een grijp functie, dit houd in dat de vingers zich op een object vast klemmen en er een beter controle is.... :p

GenesisX

Legacy Member
Voor de mensen die hier programmeren: wat gebruiken jullie tegenwoordig en wat zijn daar zo de voordelen van?

Ik heb hier nu Flex Builder voor AS3, Dreamweaver/Coda voor JS/jQuery/CSS/HTML en Aptana Studio/TextMate voor al die talen door elkaar ... maar bij geen enkele heb ik zoiets van "werkt goed, zal ik blijven gebruiken".

De ene heeft geen (goede) auto-completion, de andere kan niet deftig overweg met een project op zich en nog een andere (Aptana Studio) crasht bij het opslaan van een bestand. Wat moet een mens dan nog meer proberen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan