TIIMM
Legacy Member
Ergenis van vandaag :
Windows Xp op bootcamp verneukte de macbook..
Herinstall alles, werkt goed..
Bij het recoveren van alles qua gegevens delete ik per ongeluk de folder met mijn naam (systeemfolder?) ... Die is direct weg.. Zonder waarschuwing of in prullenbak te zitten

Windows Xp op bootcamp verneukte de macbook..
Herinstall alles, werkt goed..
Bij het recoveren van alles qua gegevens delete ik per ongeluk de folder met mijn naam (systeemfolder?) ... Die is direct weg.. Zonder waarschuwing of in prullenbak te zitten


ad: Nodig voor de eSATA schijf zodat ik daar men games op kan installeren 

