Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GenesisX zei:Veel plezier ermee! ^^

conquerpoy_123 zei:Dank dank, het afkicking van windows is wel moeilijk :>
Ik vraag me wel nog 1 ding af, ik heb firefox en wat andere prog's gedownload, maar ik krijg stevast "schijfkopieën" en men bureaublad staat al vol met die dingen die ik niet weg krijg.
Ben ik verkeerd aan het installeren of is dat normaal?
. Ge moet dus echt wel een andere manier van werken gaan aanleren... Momenteel was mijn windows manier nog sneller, ma da zal wel veranderen naarmate ik meer gewoon word aan osx zeker...Zero Grav zei:*hint*

dresse zei:Idd, het afkicken is soms wat lastig.
Ik heb vooral wat moeite met men bureablad georganiseerd te houden... In windows is altijd alles geminimaliseerd en als ge iets nodig hebt klikt ge da effe open en als ge terug erop klikt is da weer toe. In mac als ge op een geminimaliseerd programma klikt dan gaat da open ma kunt ge er ni weer op klikken om terug te minimaliseren. Ge moet dus echt wel een andere manier van werken gaan aanleren... Momenteel was mijn windows manier nog sneller, ma da zal wel veranderen naarmate ik meer gewoon word aan osx zeker...

dresse zei:ik wil nu ni opnieuw zagen, ma om terug te komen op da probleem met de menu bar en dual screen setup. Ik heb het argument horen vallen dat mac u aanspoort om een gigantisch 30" scherm te nemen ipv een meerdere screen setup. Ma da lost het ook niet op want ge hebt op mac in photsohop toch niet de mogelijkheid om photoshop als geheel kleiner te maken en daarnaast op hetzelfde scherm een ander programma te runnen... Ge kunt uw werkdocument zelf kleiner scalen, ma al mijn menu's plakken tegen de zijkanten en de bovenkanten van mijn scherm...

m-be zei:dat kan in cs4 wel als je't application frame aanzet, dan gedraagt photoshop zich op de "windows-manier". ik haat het dus hier staat het resoluut af![]()