Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m-be

Legacy Member
ge pakt da icoontje vast in uwe browser naast de url, en ge sleept da in het rechtse deel van uw dock.

tom1

Legacy Member
Mijn rechter shift toets werkt niet meer op mijn macbook. Valt zoiets onder garantie?

General Lee

Legacy Member
Als ge er nog hebt zou dat er onder moeten vallen :) Ge kunt altijd eens gaan horen...

Jonas89

Legacy Member
Vroeger als Windows gebruiker deed ik elke week met een programma een opkuis van mijn pc (cookies, foute installatie's, enz...) Is dat op mijn iMac ook nodig??
Wis soms de gegevens van Safari, en moet ik nog iets anders doen? En nog aanraders volgens jullie??

GenesisX

Legacy Member
Soms laat ik eens Main Menu draaien of Onyx (of Ice Clean). Main Menu staat in m'n menubalk, dus da's gwn maar ff klikken en hij ruimt alles op. Zeer gemakkelijk.

tom1

Legacy Member
General Lee zei:
Als ge er nog hebt zou dat er onder moeten vallen :) Ge kunt altijd eens gaan horen...

Ik heb er hem eens uitgeklikt en nu werkt hij al iets beter. :)
Wel goed dat ik eerst heb opgezocht hoe dat moest want het ziet er wel wat anders uit dan een gewoon logitech keyboard :unsure:

tomh

Legacy Member
1jaar garantie, toch maar erg voor zo een 'kwaliteitsproducten'..
aldi geeft zelfs 3jaar garantie op de kleinste brol

Zero Grav

Legacy Member
Lol, neen.. Dat staat hier normaal net zolang op als mijn Mac. Alleen het Mac channel is de laatste tijd wel dood. 'k Heb het nu wel al 2 weken niet meer opgehad met de paasvakantie en omdat het mij teveel afleidt van school.

tom1

Legacy Member
kooksteen zei:
Ik heb er hem eens uitgeklikt en nu werkt hij al iets beter. :)
Wel goed dat ik eerst heb opgezocht hoe dat moest want het ziet er wel wat anders uit dan een gewoon logitech keyboard :unsure:

Hij werkt weer minder :(...
Ik zie nochtans bitterweinig stof en vuil zitten :s.

gryffoer

Legacy Member
Heb effe een vraagje ivm met iSync en iCal en men gsm (sony ericsson).
Als ik een all-day event creëer en deze dan sync via iSync met mijn gsm, begint die event de dag ervoor om 23u00 en eindigt die op de dag zelf om 22u59.

Ik dacht dus dat dit lag aan de Time Zone instellingen, maar die stonden allebei juist (GMT +01.00u). Dan had ik dit o.a. nog gevonden op internet; Apple - Support - Discussions - All day events sync as two day events ...
Een echte oplossing heb ik nog niet gevonden, misschien iemand hier?

Edit; Opgelost, heb men tijdzone op men gsm veranderd (GMT+2) en het is nu in orde...

shiftyke

Legacy Member
Kan iemand mij verklaren waarom COD 2 (voor mac) supersmooth loopt op nen oude witte MB en op mijne MBP haal ik geen 50 fps :s

en UT2004 voor mac, loopt dan weer super smoothjes :s

Jack The Ripper

Legacy Member
shiftyke zei:
Kan iemand mij verklaren waarom COD 2 (voor mac) supersmooth loopt op nen oude witte MB en op mijne MBP haal ik geen 50 fps :s

en UT2004 voor mac, loopt dan weer super smoothjes :s

Misschien uw settings die hoger staan op uwe MBP? MBP heeft ook een hogere resolutie dus dat vraagt ook meer van uwe pc als ge op de maximum resolutie gaat spelen.
Maar tzou mij verbazen dat COD2 op een MBP niet vlot draait.

Zero Grav

Legacy Member
Amai, Assassin's Creed voor de iPhone ziet er echt wel massa's goed uit en de controls zijn goed uitgewerkt. Dat is wat anders dan Metal Gear Solid Touch. 'k Zit wel nog maar heel in't begin, maar dat belooft.

shiftyke

Legacy Member
Jack The Ripper zei:
Misschien uw settings die hoger staan op uwe MBP? MBP heeft ook een hogere resolutie dus dat vraagt ook meer van uwe pc als ge op de maximum resolutie gaat spelen.
Maar tzou mij verbazen dat COD2 op een MBP niet vlot draait.

zelfs alles op het laagste is niet speelbaar

GenesisX

Legacy Member
Safari gaat hier sinds een tijdje echt TRAAG -_- 'k Doe een paar sites open in nieuwe tabs en heel het ding blokkeert voor een halve minuut. Als die dan nog wat flash of dergelijke erin hebben staan, duurt het langer dan twee minuten. En als ik goed luister hoor ik ook m'n HDD volop werken, terwijl ik niets anders doe?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan