Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jonas89 zei:Een vraagje: (wil er géén speciale topic voor openen)
Kan ik een paar favoriete DVD's van mij op iTunes zetten? bv: kopieren ofzo dat ze in de "map" films komen??
m-be zei:rippen naar mp4
dJeez zei:Of de geflopte Apple producten, zoals de Newton.
YouTube - Apple Newton Features and Software Is toch wel een pretty impressive device voor die tijd.Zero Grav zei:Maar daarvoor kunt ge nog steeds op youtube terecht.YouTube - Apple Newton Features and Software Is toch wel een pretty impressive device voor die tijd.
Jonas89: DVDRemaster Pro. Het hoeft trouwens niet noodzakelijk naar MP4. Ge hebt trouwens ook software die u toelaat om andere formaten dan MP4 te importeren in iTunes, maar ik kan er even niet opkomen welke..

flameboy zei:ik kan zelfs cod2 op mijn gemak spelen op mijne Powerbook g4 :/
Jonas89 zei:en hoe zit dat met die audio en video want ik heb daar geen verstand van...![]()

shiftyke zei:voor de fans, in het actualiteit gedeelte staat een topic over en gaming, veel Apple-experts daar :ironic:


Terug naar Vista, weekje later opnieuw eens OS X geprobeerd deze keer met wikipedia
Lukte direct (duh) OS X wat getweaked en naar mijn normen gezet, vlotjes, netjes. Pas toen ben ik verslaafd geraakt aan het OS ^__^
Alleen al het feit dat ik maar 1 kabel nodig heb voor heel den boel hier zegt al genoeg voor mij. 
