Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Alternate.be fzo. Maar 40 of 50EUR i.t.t. 200 tot 400 van apple zelf :p

Luna K

Legacy Member
zot hé :p

EDIT: net gekeken op forcom: 30 euro voor een latje ipv 90 bij switchshop! schandalig! Ik snap het echt niet!

;)

MetalG

Legacy Member
Luna K zei:
zot hé :p

EDIT: net gekeken op forcom: 30 euro voor een latje ipv 90 bij switchshop! schandalig! Ik snap het echt niet!

;)

unibody's hebben wel DDR3 ni vergeten

shiftyke

Legacy Member
probleempje, ik gebruik timemachine al een tijdje en ik krijg sinds kort de melding dat hij niet meer kan kopieren door een fout, maar er is niets aan het volume verandert dat het probleem zou kunnen veroorzaken, iemand al gehad?

Jonas89

Legacy Member
Kan iemand mij helpen; probleem zit zo:

op Messenger for mac, kan ik ineens géén schermafbeeldingen selecteren en invoegen...

hoe moet ik dit oplossen?

El Di@bLo

Legacy Member
shiftyke zei:
probleempje, ik gebruik timemachine al een tijdje en ik krijg sinds kort de melding dat hij niet meer kan kopieren door een fout, maar er is niets aan het volume verandert dat het probleem zou kunnen veroorzaken, iemand al gehad?
In het mapke van Time Machine eens kijken of er geen bestand staat met de extensie .InProgess

Indien ja die eens verwijderen.

anthony8400

Legacy Member
Jonas89 zei:
Kan iemand mij helpen; probleem zit zo:

op Messenger for mac, kan ik ineens géén schermafbeeldingen selecteren en invoegen...

hoe moet ik dit oplossen?
Normaal kan jet het ook slepen naar je gespreksvenster (en los laten op de afbeelding die er staat), dan verandert die ook.

Jonas89

Legacy Member
anthony8400 zei:
Normaal kan jet het ook slepen naar je gespreksvenster (en los laten op de afbeelding die er staat), dan verandert die ook.

t'lukt niet, kga Adium gebruiken. ge kunt dat teminste aanpassen aan uw eigen goesting :p

General Lee

Legacy Member
El Di@bLo zei:
In het mapke van Time Machine eens kijken of er geen bestand staat met de extensie .InProgess

Indien ja die eens verwijderen.
Ik raad u af .InProgress bestanden pogen te verwijderen. Ik heb het ooit geprobeerd en iedere keer als ik m'n Time Machine schijf inplug staat dat in m'n prullenbak en krijg ik het niet weg. Gezocht naar oplossingen, inclusief het goochelen met de terminal, maar niks helpt. Ik blijf er mee in m'n prullenbak zitten tot ik ooit beslis m'n Time Machine schijf te formatteren...

shiftyke

Legacy Member
El Di@bLo zei:
In het mapke van Time Machine eens kijken of er geen bestand staat met de extensie .InProgess

Indien ja die eens verwijderen.

het staat er niet, maar ik heb gezien ondanks de error dat de backups toch gelukt zijn, dus laat hem maar zagen :p

Jonas89

Legacy Member
K'heb net Gmail Notifier op mijn iMac gezet, om sneller te kijken als ik nieuwe mails heb.

In de eigenschappen staat er iets dat ik niet goed versta:


Compose mail in: - Gmail - (Apple) Mail

Dus als ik goed begrijp is dat je nieuwe ontvangen mails op je Gmail laat staan OF laat toekomen op je (Apple) Mail??

MetalG

Legacy Member
mmm 3 weken na dienen WWDC is er een special event geleid door steve jobs, ik zie de iPhone daar pas uitkomen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan