Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Luna K zei:zot hé
EDIT: net gekeken op forcom: 30 euro voor een latje ipv 90 bij switchshop! schandalig! Ik snap het echt niet!
![]()
In het mapke van Time Machine eens kijken of er geen bestand staat met de extensie .InProgessshiftyke zei:probleempje, ik gebruik timemachine al een tijdje en ik krijg sinds kort de melding dat hij niet meer kan kopieren door een fout, maar er is niets aan het volume verandert dat het probleem zou kunnen veroorzaken, iemand al gehad?
Normaal kan jet het ook slepen naar je gespreksvenster (en los laten op de afbeelding die er staat), dan verandert die ook.Jonas89 zei:Kan iemand mij helpen; probleem zit zo:
op Messenger for mac, kan ik ineens géén schermafbeeldingen selecteren en invoegen...
hoe moet ik dit oplossen?
anthony8400 zei:Normaal kan jet het ook slepen naar je gespreksvenster (en los laten op de afbeelding die er staat), dan verandert die ook.

Jonas89 zei:t'lukt niet, kga Adium gebruiken. ge kunt dat teminste aanpassen aan uw eigen goesting![]()

Ik raad u af .InProgress bestanden pogen te verwijderen. Ik heb het ooit geprobeerd en iedere keer als ik m'n Time Machine schijf inplug staat dat in m'n prullenbak en krijg ik het niet weg. Gezocht naar oplossingen, inclusief het goochelen met de terminal, maar niks helpt. Ik blijf er mee in m'n prullenbak zitten tot ik ooit beslis m'n Time Machine schijf te formatteren...El Di@bLo zei:In het mapke van Time Machine eens kijken of er geen bestand staat met de extensie .InProgess
Indien ja die eens verwijderen.
El Di@bLo zei:In het mapke van Time Machine eens kijken of er geen bestand staat met de extensie .InProgess
Indien ja die eens verwijderen.

Lian-Li zei:mmm 3 weken na dienen WWDC is er een special event geleid door steve jobs, ik zie de iPhone daar pas uitkomen![]()
