niet software-matig , maar hardware ...
Waar ik mij enorm aan erger is bv. geen hdmi en memory stick slots , maar goed , dat is nu niet echt een drama , ik kan altijd zo'n addon kopen , maar dat kost weeral eens geld
Maar voor de rest , ik denk wel dat ik mij zal kunnen aanpassen aan het os (de ALLEREERSTE computer war ik mee in aanraking ben gekome was zo'n imac g3
Die vond ik GEWELDIG , maar dat is iets helemaal anders , ik was 6jaar ofzo
Maar ik wil er wel een , ben gewoon niet zeker , maar de korting zou mij over de streep kunnen halen , wat doe ik nu?