Zorba
Legacy Member
sander1234 zei:Kheb nu sinds zaterdag mijn iPod touch (waar ik overigens zeer content van ben, prachtapparaat). En ik zit nu toch wel met een prangende -misschien wel domme- vraag.
Als je iets typt dan krijg je soms een soort van auto-aanvulling. Zeer handig, alleen weet ik niet hoe je het volledige, aangevulde woord selecteert.
Eénmaal duwen, tweemaal duwen, blijven duwen..?
Bedoel je in een email ofzo? Als je dat wilt selecteren druk je gewoon de spatie. Erop duwen doet het woord dat voorgesteld wordt gewoon weg.
Heb zelf nog een vraagje:
Kan je ergens de randen van je scherm definiëren? Met de muis kan ik niet buiten mijn scherm gaan, maar een venster buiten het scherm slepen gaat wel, maar dat wil ik dus vermijden.
?
.
Niet aan gedacht ...