Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
DieselPower zei:
@Carrion: mooie comeback! Gij zult hier wel de laatste zijn om andere mensen hun keuzes in vraag te stellen.

En waarom zou k mensen hun keuze niet in vraag stellen?

Zero Grav

Legacy Member
DaMob zei:
Heeft er nog iemand een klein tikje in het geluid als je een tijd niets hebt gedaan en je dan bv iets naar je prullenmand sleept of die leegt?
Het "tikje" komt dus voor het eigenlijke geluid

Ik geloof dat dat uw boxen zijn die automatisch uit en terug ingeschakeld worden. 'k Merk dat vooral als ik mijn oortjes in heb, van't moment dat ge dan iets doet komt daar opeens weer ruis op.

Cranberry

Legacy Member
Carrion zei:
moa gy zijt cool se :)

of nee, toch nie :unsure:



Da weet ik ook wel, maar aangezien in z'n post echt niets stond dat z'n keuze staaft om een mac te kopen, enige da er staat is "die was wel cool" en dat ze een paar features nie hebben, dusja, dan kunt ge u wel vrage stellen natuurlijk

Waarom moet uw keuze altijd een grondige reden hebben? :ironic:

Wie heeft er ooit bepaald dat de standaard "windows laptops" is en als ge daar van wilt afwijken dan moet ge een goede reden hebben? Tzijn maar twee verschillende merken met een andere OS ze, de ene heeft toevallig een groter marktaandeel dan de andere ma gaat ge ook iedereen in twijfel trekken die een trust muis koopt ipv een logitech? :wtf:

DieselPower

Legacy Member
Iemand enig idee hoe ge custom queries voor uw itunes bibliotheek kunt maken? Ik vind die smartsets niet uitgebreid genoeg :(
Of als iemand mij kan helpen om van een bepaald genre het meest gespeelde nummer per album in een playlist te krijgen?

Jonas89

Legacy Member
kan iemand mij uitleggen hoe ik de zoekmachine in safari moet veranderen in google België, met die code's voor in de terminal aub...

Reaper's Curse

Legacy Member
Jonas89 zei:
daar ben ik vet mee, :p lol iemand die mij uitleg stap per stap (ge moogt altijd een PM sturen) ;)

als ge de tweede link in de "let me google that for you" resultaten pakt hedde ne stap voor stap uitleg. (op voorwaarde da ge met nen terminal en vi kunt werken)
Anders wordt in het eerste resultaat een plug-in "Glims" vermeld da precies wel kan wa gij wilt.
Ik vraag mij soms af mensen wel de moeite doen om op ne link te klikken.

Cederzo

Legacy Member
Alright, nog een vraagje: hoeveel verschil zit er tussen de prestaties van die GeForce 9400M en 9600 gpu? Is hier iets van te merken bij alledaagse programma's als photoshop of bij 3D-programma's?

tristos

Legacy Member
hey
ben van plan om de volledige versie te kopen van windows7( om te kunnen gebruiken in bootcamp) want mijn RC versie begint meldingen te geven dat die verlopen is
welke kan ik als gewone consument kopen retail ,upgrade of oem versie(toch wel de goedkoopste)

Frado2005

Legacy Member
Retail of oem. Kweet niet of een upgrade gaat op een RC.

Heb ook een vraag: ik zou graag willen subfolders kunnen downloaden... Nu heb ik flashgot voor firefox, maar die kan percies niet de inhoud van subfolders meedownloaden..
Iemand die een programma voor mac OF een add on voor firefox weet?
FTP in filezilla is niet mogelijk doordat dit niet toegelaten is.. Dus bij voorkeur een add on via firefox.. Flashgot gaat goed dus, maar geen subfolders worden gedownloadt

shiftyke

Legacy Member
Ik heb hier een lange lijst met allemaal muziekbands staan in Numbers, ik zou die graag alfabetisch krijgen kan dat met één of de andere optie of moet dat manueel gebeuren??

gryffoer

Legacy Member
Ik weet niet hoe het in numbers is, maar in excell noemt zoiets een lijst aanmaken...

Edit; Juist eens gezien, ik denk dat "Reorganize" de optie is die je moet hebben in Numbers.

shiftyke

Legacy Member
gryffoer zei:
Ik weet niet hoe het in numbers is, maar in excell noemt zoiets een lijst aanmaken...

Edit; Juist eens gezien, ik denk dat "Reorganize" de optie is die je moet hebben in Numbers.

Thx, dat heeft me net gigantisch veel werk bespaard :hug:

Cederzo

Legacy Member
Is er een Apple equivalent voor Anydvd? (dit programma zorgde er o.a. voor dat je dvds uit amerika ook kon bekijken, haalde de regiorestricties weg).

perre

Legacy Member
Ik heb een imac en een mbp, en in beide computers heb ik mijn gmail account in mail gestoken. als ik onderweg ben en een nieuwe mail krijg open ik die uiteraard op men mb, maar dat zorgt er voor dat die mail thuis nooit aankomt. Ik zou nu graag elke mail die ik krijg op beide computers krijgen, wat veel handiger als je een mailtje zoekt. Bestaat daar een oplossing voor in Mail? Of ligt dat eerder aan gmail?

b0rt

Legacy Member
perre zei:
Ik heb een imac en een mbp, en in beide computers heb ik mijn gmail account in mail gestoken. als ik onderweg ben en een nieuwe mail krijg open ik die uiteraard op men mb, maar dat zorgt er voor dat die mail thuis nooit aankomt. Ik zou nu graag elke mail die ik krijg op beide computers krijgen, wat veel handiger als je een mailtje zoekt. Bestaat daar een oplossing voor in Mail? Of ligt dat eerder aan gmail?
Uw gmail op imap zetten should do the trick.

Memphis

Legacy Member
IMAP gebruiken idd... kgebruik dat ook zodat mails die ik op m'n mac lees niet ongelezen op mijn iphone aankomen. :)

Ciamician

Legacy Member
Kheb nu sinds zaterdag mijn iPod touch (waar ik overigens zeer content van ben, prachtapparaat). En ik zit nu toch wel met een prangende -misschien wel domme- vraag.

Als je iets typt dan krijg je soms een soort van auto-aanvulling. Zeer handig, alleen weet ik niet hoe je het volledige, aangevulde woord selecteert.

Eénmaal duwen, tweemaal duwen, blijven duwen.. :$?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan