Carrion
Legacy Member
DieselPower zei:@Carrion: mooie comeback! Gij zult hier wel de laatste zijn om andere mensen hun keuzes in vraag te stellen.
En waarom zou k mensen hun keuze niet in vraag stellen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DieselPower zei:@Carrion: mooie comeback! Gij zult hier wel de laatste zijn om andere mensen hun keuzes in vraag te stellen.
DaMob zei:Heeft er nog iemand een klein tikje in het geluid als je een tijd niets hebt gedaan en je dan bv iets naar je prullenmand sleept of die leegt?
Het "tikje" komt dus voor het eigenlijke geluid
Carrion zei:moa gy zijt cool se
of nee, toch nie
Da weet ik ook wel, maar aangezien in z'n post echt niets stond dat z'n keuze staaft om een mac te kopen, enige da er staat is "die was wel cool" en dat ze een paar features nie hebben, dusja, dan kunt ge u wel vrage stellen natuurlijk

Speedy77 zei:
lol iemand die mij uitleg stap per stap (ge moogt altijd een PM sturen) 
Jonas89 zei:daar ben ik vet mee,lol iemand die mij uitleg stap per stap (ge moogt altijd een PM sturen)
![]()
gryffoer zei:Ik weet niet hoe het in numbers is, maar in excell noemt zoiets een lijst aanmaken...
Edit; Juist eens gezien, ik denk dat "Reorganize" de optie is die je moet hebben in Numbers.

Uw gmail op imap zetten should do the trick.perre zei:Ik heb een imac en een mbp, en in beide computers heb ik mijn gmail account in mail gestoken. als ik onderweg ben en een nieuwe mail krijg open ik die uiteraard op men mb, maar dat zorgt er voor dat die mail thuis nooit aankomt. Ik zou nu graag elke mail die ik krijg op beide computers krijgen, wat veel handiger als je een mailtje zoekt. Bestaat daar een oplossing voor in Mail? Of ligt dat eerder aan gmail?
?