Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Een vraagje:
Weet er iemand hoe ik mijn favorieten (bladwijzers) in Safari op alfabetische volgorde kan krijgen, of kan dit niet??

shiftyke zei:ge kunt die toch handmatig verzetten![]()

DieselPower™ zei:Ik ben al die speculaties echt beu.
heb ik iets verkeerd gezegd ?DieselPower™ zei:Ik ben al die speculaties echt beu.
speculaas...Zoals wat?m-be zei:die speculaties vallen nog wel mee, d'r zijn ander dingen waar'k me aan kan ergeren.

DieselPower™ zei:Zoals wat?
@Jonas89: ik bedoel niemand persoonlijk ofzo, gewoon in het algemeen![]()


DieselPower™ zei:Zoals wat?
Timooo zei:Zeg, ik heb een probleem. Op de een of andere manier heb ik plots zo'n plaknotitie'tje dat normaal bij de widgets staat op m'n bureablad staan. Het irritante is dat dat zweeft boven alle vensters en ik heb geen idee hoe het af te sluiten of terug op m'n dashboard te plaatsen.
Is idd plaknotities..