Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djbramz

Legacy Member
Grrr, 2 weken geleden ipod touch besteld bij switch in Gent en nog steeds er niet van gehoord! :(

DieselPower

Legacy Member
Waarom bestellen jullie eigenlijk ni online? Het wordt aan uw deur geleverd...

sebbonny

Legacy Member
sebbonny zei:
Ja, dat weet ik, maar ik had dit niet voor ik hem binnendeed... Nu krijg ik hem terug en staan er 3 (!) dode pixels en een handvol luie pixels op het scherm. (Had ze niet allemaal meteen opgemerkt)

Kheb ondertussen al gemaild naar Switch, maar omdat ik hem bij de online store gekocht heb, zullen ze mij daar wel naar doorverwijzen zeker?

Ondertussen mail terug gekregen:

Beste,

Dit is een erg spijtige samenloop van omstandigheden, maar als uw scherm inderdaad plots dode/ luie pixels vertoont gaan wij dit zo snel mogelijk vervangen door een nieuw scherm. Met oprechte excuses voor het ongemak.


Mezelf ff quoten, heb vandaag telefoon gekregen van Switch. Ze vinden maar 1 dode pixel, terwijl er duidelijk meerdere zijn (zelf gezien...), nu hebben ze gebeld naar Apple en ze zeggen da ze er nix mogen aan doen, wa ze wel uit het oog verliezen isda die dode pixels er maar gekomen zijn, na dak em had binnengedaan bij Switch :s

Wat nu gedaan? Apple zelf bellen?

thibautkite

Legacy Member
Net na de release heb ik m'n nieuwe macbook besteld (Woensdag). En ik stond ervan versteld welke weg deze aan het afleggen was.....

De macbooks komen dus blijkbaar van SHANGHAI

Hier een overzichtje:



Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving

BRUSSELS,
BE 25/10/2008 1:54 IN TRANSIT
25/10/2008 1:54 IMPORTSCAN
25/10/2008 0:31 AANKOMSTSCAN

APELDOORN,
NL 24/10/2008 20:30 VERTREKSCAN
24/10/2008 17:27 IMPORTSCAN
24/10/2008 10:14 IMPORTSCAN
24/10/2008 6:47 WORDT AFGELEVERD
24/10/2008 6:47 IMPORTSCAN
24/10/2008 5:02 AANKOMSTSCAN

KOELN (COLOGNE),
DE 24/10/2008 2:17 VERTREKSCAN

APELDOORN,
NL 24/10/2008 0:52 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

KOELN (COLOGNE),
DE 23/10/2008 22:46 AANKOMSTSCAN

WARSAW,
PL 23/10/2008 20:57 VERTREKSCAN
23/10/2008 17:57 AANKOMSTSCAN

INCHEON,
KR 23/10/2008 10:53 VERTREKSCAN
23/10/2008 7:53 AANKOMSTSCAN

SHANGHAI,
CN 23/10/2008 4:37 VERTREKSCAN

APELDOORN,
NL 22/10/2008 22:05 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE

SHANGHAI,
CN 22/10/2008 20:37 EXPORTSCAN
22/10/2008 20:34 IMPORTSCAN
22/10/2008 20:33 IMPORTSCAN
22/10/2008 13:57 HERKOMSTSCAN
CN 22/10/2008 22:41 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

General Lee

Legacy Member
Wat had ge verwacht? Dat de Steve hem persoonlijk voor u ineen ging vijzen in Cupertino?

NeoCracer

Legacy Member
Is toch al lang bekend dat alle Apple producten van Shangai komen?
Behalve keyboards of muizen zijn made in Malaisia ofzo denk ik.
(alhoewel, ik kijk er net naar en het is ook China, maar er was ook iets uit Maleisië dacht ik...)

Maar op de meeste dingen staat Assembled in China, designed in California.

djbramz

Legacy Member
Iemand toevallig een idee waar ik in Gent een itunes kaartje van 10€ kan vinden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan