Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

butnix

Legacy Member
Kvond het de moeite niet om een nieuw topic te starten hiervoor
Maar is er manier in Itunes wanneer je en liedje verwijdert uit een afspeellijst dat hij die dan ook int geheel verwijderd? Ik werk namelijk alleen met men afspeellijsten en das irritant als ik heel de tijd naar m'n library moet gaan en die daar te verwijderen, vooral bij grote aantallen

Thx!

Timooo

Legacy Member
sh011265 zei:
:p Is idd plaknotities..
Afsluiten? => Erop klikken & cmd+q.. :niceone:

Lolz, dat ging niet. Het werd niet herkend als programma (stond ook niet tussen Forceer Stop). Maar het is opgelost. Blijkbaar kun je ook widgets buiten je dashboard plaatsen als je deze selecteert en je je dashboard sluit terwijl je het dus nog vasthoudt met je klik. Blijkbaar had ik dat per ongeluk gedaan, maar ik kon het dus op dezelfde manier terugzetten. :]

tomh

Legacy Member
Bestaat er zoiets als Dropbox (voor windows en mac) maar voor op local networks, zodat er geen up-/download is involved

sebbonny

Legacy Member
Khad mijn iMac binnengedaan om naar mijn scherm te laten kijken (reden die bij de meeste 20" iMacs duidelijk is: gradients zijn echt slecht weergegeven op het scherm), nu ik krijg hem terug en er zijn 2 dode pixels en 1 luie pixel op het scherm???

Is hier iets aan te doen?

DieselPower

Legacy Member
tomhuveners zei:
Bestaat er zoiets als Dropbox (voor windows en mac) maar voor op local networks, zodat er geen up-/download is involved
Lokaal een serverke draaien? Welke functionaliteiten zoudt ge graag hebben?

sebbonny zei:
Khad mijn iMac binnengedaan om naar mijn scherm te laten kijken (reden die bij de meeste 20" iMacs duidelijk is: gradients zijn echt slecht weergegeven op het scherm), nu ik krijg hem terug en er zijn 2 dode pixels en 1 luie pixel op het scherm???

Is hier iets aan te doen?
Gaan klagen natuurlijk! Zoiets is toch niet normaal, ge krijgt uw gerief slechter terug dan dat ge het meegeeft...

sebbonny

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Lokaal een serverke draaien? Welke functionaliteiten zoudt ge graag hebben?


Gaan klagen natuurlijk! Zoiets is toch niet normaal, ge krijgt uw gerief slechter terug dan dat ge het meegeeft...

Ja tis waar, had hem nog maar goei maand, binnen gedaan, vandaag trug gekregen en nu ist da weer :s

Zero Grav

Legacy Member
'k Had dat ook aan de hand na een screenswitch. Direct terug binnen gedaan en een vervanging gehad.
Edit: Om even te reageren op NeoCracer hieronder. Ik dacht inderdaad dat dat de policy was, maar ik had toen maar 1 dode pixel en daar hebben ze niet moeilijk over gedaan toen. Wellicht omdat em uit herstelling kwam.

NeoCracer

Legacy Member
sebbonny zei:
Khad mijn iMac binnengedaan om naar mijn scherm te laten kijken (reden die bij de meeste 20" iMacs duidelijk is: gradients zijn echt slecht weergegeven op het scherm), nu ik krijg hem terug en er zijn 2 dode pixels en 1 luie pixel op het scherm???

Is hier iets aan te doen?

Ik dacht dat Apple een pixelgarantie vanaf 5 of 6 pixels heeft denk ik. Maar je kan het steeds vragen een een medewerker van APR.

GenesisX

Legacy Member
tomhuveners zei:
Bestaat er zoiets als Dropbox (voor windows en mac) maar voor op local networks, zodat er geen up-/download is involved
Systeemvoorkeuren >> Delen >> Bestandsdeling >> Map toevoegen >> Uw gebruikers toevoegen >> Dubbele pijl klikken en "Alleen schrijven (Aflevermap)" kiezen.

Zoiets dan? Dat ze alleen bestanden kunnen derin steken, ma nie lezen, etc...

sebbonny

Legacy Member
2e^NeoCracer zei:
Ik dacht dat Apple een pixelgarantie vanaf 5 of 6 pixels heeft denk ik. Maar je kan het steeds vragen een een medewerker van APR.

Ja, dat weet ik, maar ik had dit niet voor ik hem binnendeed... Nu krijg ik hem terug en staan er 3 (!) dode pixels en een handvol luie pixels op het scherm. (Had ze niet allemaal meteen opgemerkt)

Kheb ondertussen al gemaild naar Switch, maar omdat ik hem bij de online store gekocht heb, zullen ze mij daar wel naar doorverwijzen zeker?

Ondertussen mail terug gekregen:

Beste,

Dit is een erg spijtige samenloop van omstandigheden, maar als uw scherm inderdaad plots dode/ luie pixels vertoont gaan wij dit zo snel mogelijk vervangen door een nieuw scherm. Met oprechte excuses voor het ongemak.

Jonas89

Legacy Member
De nieuwe apple in-ear headphones die in oktober zouden uitkomen, kan iemand zeggen wanneer precies ?

Want alle site's zeggen Coming Soon, maar daar ben ik niets mee...

General Lee

Legacy Member
Jonas89 zei:
De nieuwe apple in-ear headphones die in oktober zouden uitkomen, kan iemand zeggen wanneer precies ?

Want alle site's zeggen Coming Soon, maar daar ben ik niets mee...
Als we het bij uw vorige post nog niet konden vertellen, waarom denkt ge dan dat we het nu wel kunnen? Het enige dat wij kunnen, is het opzoeken, hetgeen gij ook kunt. Als ge niks vindt, wil het zeggen dat het niet geweten is...

En anders, belt naar de Apple Store...

Jonas89

Legacy Member
General Lee zei:
Als we het bij uw vorige post nog niet konden vertellen, waarom denkt ge dan dat we het nu wel kunnen? Het enige dat wij kunnen, is het opzoeken, hetgeen gij ook kunt. Als ge niks vindt, wil het zeggen dat het niet geweten is...

En anders, belt naar de Apple Store...

Mag het toch vragen é ?!

Jonas89

Legacy Member
General Lee zei:
Uiteraard, en ik mag antwoorden :)

héhé :p

Anders is Apple altijd stipt met hun nieuwe producten en datums van release en nu is het maar afwachten...:wtf:

NeoCracer

Legacy Member
Jonas89 zei:
héhé :p

Anders is Apple altijd stipt met hun nieuwe producten en datums van release en nu is het maar afwachten...:wtf:

Volgens mij zijn we nog steeds oktober...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan