Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LittleBIGPlanet

Legacy Member
Nope, iTunes kaartjes vind je niet in Switch of andere Apple Premium Resellers, wel in supermarkten zoals Carrefour, GB, ...

DaMob

Legacy Member
Ik heb ooit eens logitech control center gehad (zo'n 6 maanden geleden)
Kdacht dat ik het goed had verwijderd, maar nu heb ik eens in mijn activity monitor gekeken en daar staat dat proces nog te lopen.
Hoe krijg ik het tegoei weg?

DaMob

Legacy Member
Gelukt, merci
Laptop is nu zelfs nog sneller in het opstarten, kutlogitech

DaMob

Legacy Member
Ik heb al een tijdje dat mijn vmware fusion een lange tijd een zwart scherm geeft als het laadscherm van windows xp verdwijnt (dus de tijd tussen het laadscherm en het bureaublad is 1 à 2 minuten gewoon zwart)

Ook als het bureaublad dan tevoorschijn komt, duurt het een lange tijd eer ik er fatsoenlijk mee kan werken

Vroeger was dit niet het geval, aan wat kan dit liggen?

NeoCracer

Legacy Member
Sinds 2 dagen ben ik MobileMe member. :)

Werkt goed, ben er tevreden van.
Me.com is zo een mooie en geavanceerde site.

Jonas89

Legacy Member
2e^NeoCracer zei:
Sinds 2 dagen ben ik MobileMe member. :)

Werkt goed, ben er tevreden van.
Me.com is zo een mooie en geavanceerde site.

ja, ben nu ook een week member en t'werk zéér goed :niceone:
Zeker als je een foto maakt op je iPhone komt hij automatisch op je macbook :applause:

Jonas89

Legacy Member
Jonas89 zei:
De nieuwe apple in-ear headphones die in oktober zouden uitkomen, kan iemand zeggen wanneer precies ?

Want alle site's zeggen Coming Soon, maar daar ben ik niets mee...

En die zijn er nog niet op de Apple Store, pfff, we zijn nu eind oktober...

Zero Grav

Legacy Member
Lol, ben niet zo sterk tegen dat rippen aangezien we uiteindelijk enkel maar de ultieme software zullen kunnen ontwikkelen door samen te werken (al dan niet moedwillig). Maar als ge het zo ziet is het toch wel grappig. Die startbalk dus: YouTube - Windows 7 Aero Peek

http://tweakers.net/ext/i/1225459910.jpg -> En dan die balk links, vroeger een opsomming van alle mappen of info over de/het geselecteerde map/bestand. Nu gewoon Finder. En dat terwijl verkenner eigenlijk beter is dan Finder op dat vlak dat ge gemakkelijker tussen mappen kunt verspringen met die mappenbalk. ^^

DaMob

Legacy Member
Als ik op Macintosh HD klik staan er allemaal bestanden die er niet moeten horen denk ik
Een stuk of 8 met de naam "eula" in (txt bestandjes)
En een stuk of 12 met de naam "install.res.dll" (dll bestanden werken toch niet op mac os x e?)

Mogen die weg?

Zero Grav

Legacy Member
eula -> end user license agreement, zal dus wel samenhoren met die install.res.dll bestanden. Toevallig Parallels of VMWare op uw MBP staan? Zouden resterende bestanden kunnen zijn van windows software die ge via die boxen geïnstalleerd hebt.

Zero Grav

Legacy Member
Die eula bestanden kunnen sowieso geen kwaad om te wissen. Die andere misschien wel omdat het een .dll is, maar als ik de naam zo lees is ie enkel belangrijk geweest voor de installatie van een programma en zal ie wel wegmogen.

Legendary d.C.

Legacy Member
Net macbook pro 2,4 Ghz besteld

2,4-GHz Intel Core 2 Duo
2GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x1GB
250GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)

Can't wait!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan