Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Apple zei:
Ik heb hier telenet aangeschaft maar telkens als ik mijne macbook open dan neemt die altijd mijne homespot, ik moet zelf altijd op mijne normale wifi klikken.
Ik heb al eens in de instellingen gekeken en ik heb daar nochthans mijn wifi verandert maar die blijft de homespot nemen, blijkbaar dan toch wat fouts gedaan?
Ga naar Systeemvoorkeuren > Netwerk > Wi-Fi > Geavanceerd, daar zie je alle gekende netwerken, de bovenste geeft hij voorkeur aan diegene eronder. Dus zet je Telenet Hotspot / Homespot helemaal onderaan, dan zal hij daar pas op inloggen wanneer er geen ander gekend netwerk is.

Apple

Legacy Member
[EZ];18852283 zei:
Ga naar Systeemvoorkeuren > Netwerk > Wi-Fi > Geavanceerd, daar zie je alle gekende netwerken, de bovenste geeft hij voorkeur aan diegene eronder. Dus zet je Telenet Hotspot / Homespot helemaal onderaan, dan zal hij daar pas op inloggen wanneer er geen ander gekend netwerk is.

Dat was dus hetgeen ik niet gedaan had, thx... In orde nu.

Kiiilerke

Legacy Member
weet iemand waar ik dit ergens kan kopen ? tmoet niet hetzelfde zijn maar wel dezelfde werking

ikm-iklipstand_frontvert.jpg

JoskeVermeulen

Legacy Member
Frado2005 zei:
Kunt ge daarvoor ecocheques gebruiken? Bij welke winkel moet dat wel niet zijn dan?

Bij Makro in ieder geval wel en nog een andere bekende winkel waar ik niet direct op de naam kan komen.

Frado2005

Legacy Member
[EZ];18852283 zei:
Ga naar Systeemvoorkeuren > Netwerk > Wi-Fi > Geavanceerd, daar zie je alle gekende netwerken, de bovenste geeft hij voorkeur aan diegene eronder. Dus zet je Telenet Hotspot / Homespot helemaal onderaan, dan zal hij daar pas op inloggen wanneer er geen ander gekend netwerk is.

Jammer dat dit voor iphone niet kan. Ook de reden waarom ik het niet automatisch laat verbinden


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tipzi

Legacy Member
ik zou graag een ipad mini kopen voor mijn vriendin haar Kerst/3jaar samen zijn, nu is mijn vraag is het nog de moeite om een gewonen Ipad mini te kopen of eerder te gaan naar mini 2 of 3 ?

Zorba

Legacy Member
Ik zou sowieso deze met Retina kopen. Dan rest enkel de vraag: wilt ze een gouden? Indien nee: iPad Mini 2, anders de 3 :)

Jehovah's Witness

Legacy Member
Net nieuwe MacBook gekocht. Hoe spaar ik het best de batterij? Bij 100% telkens de oplader uittrekken of kan het geen kwaad dat hij thuis constant oplaadt?

Jehovah's Witness

Legacy Member
En is er een reden waarom hij m'n draadloze muis niet vindt? Is zo'n Magic Mouse van 4j oud...

Zorba

Legacy Member
Jehovah's Witness zei:
Net nieuwe MacBook gekocht. Hoe spaar ik het best de batterij? Bij 100% telkens de oplader uittrekken of kan het geen kwaad dat hij thuis constant oplaadt?

Laat hem maar insteken, je MacBook regelt dat zelf. Elke keer bij 100% uittrekken en weer laten opladen is zowat het slechtste wat je kan doen.

dexter

Legacy Member
Weet er iemand hoeveel vrije ruimte er ter beschikking is bij een iPhone 5c 8gb.
Ik zou namelijk zo eentje willen kopen voor mijn vriendin, momenteel gebruikt ze een Sony xpheria tipo die wel degelijk aan vervanging toe is,die Sony heeft maar2,5gb of zoiets en is nog nu vol dus veel geheugen heeft ze niet nodig.

Trekhond

Legacy Member
Een vraagje,

sinds een goede maand hebben we hier allemaal macbook pro's, met een thunderbolt scherm erbij.
Nu gebruiken we een toetsenbord van apple met een nummeriek klavier.

Elke ochtend als we onze macbook aansluiten via de kabel op het scherm wil ons toetsenbord niet werken.
Dan moeten we dikwijls de kabel van het toetsenbord uittrekken en ook de thunberbolt kabel..

Soms wil dit werken, soms niet.

Weet er iemand hoe dit komt?
Is vrij ergelijk. we hebben dit met 2-3 toestellen elke dag voor.

Skoran

Legacy Member
Ik heb een Iphone 6 gewonnen, mijn eerste iphone.
Heel domme vraag: elke keer als ik mijn scherm terug aanzet en swipe vraagt hij om mijn sim code. Vind ik best irritant maar ik vind echt niet waar ik dit moet uitzetten.

MoneyTrees

Legacy Member
Enige tijd geleden las ik hier iets over het updaten van een iphone. Kon je dit best doen via de telefoon zelf of via iTunes?? Bedankt!

MoneyTrees

Legacy Member
Bedankt! Ik wil de update nu uitvoeren via iTunes maar krijg de volgende melding:

Er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPhone van ***** die niet naar uw iTunes-bibliotheek zijn overgezet. U moet deze onderdelen overzetten naar uw iTunes-bibliotheek voordat u deze iPhone bijwerkt.

Hoe doe ik dit? Vind niet onmiddellijk een oplossing.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan