[EZ]
Legacy Member
Ga naar Systeemvoorkeuren > Netwerk > Wi-Fi > Geavanceerd, daar zie je alle gekende netwerken, de bovenste geeft hij voorkeur aan diegene eronder. Dus zet je Telenet Hotspot / Homespot helemaal onderaan, dan zal hij daar pas op inloggen wanneer er geen ander gekend netwerk is.Apple zei:Ik heb hier telenet aangeschaft maar telkens als ik mijne macbook open dan neemt die altijd mijne homespot, ik moet zelf altijd op mijne normale wifi klikken.
Ik heb al eens in de instellingen gekeken en ik heb daar nochthans mijn wifi verandert maar die blijft de homespot nemen, blijkbaar dan toch wat fouts gedaan?
