Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dastardly

Legacy Member
heb nu al een tijdje magnetische mount voor in de auto (zalig spel trouwens!) maar ik ben het wat beu dat ik ofwel:

  • metalen plaatje tussen case en gsm moet steken, waardoor deftige cases niet meer goed aansluiten en er kans is op krassen.
  • die lelijke metalen plaat op mijn case moet plakken, wat er niet echt uitziet.

de vraag is nu of er iemand toevallig ergens al een case is tegengekomen die niet van aluminium is (dus met een stuk metaal dat wel magnetisch is). het enige wat ik tot hiertoe gevonden heb is een enorm goedkoop ogende plastic case waar wel zo'n plaatje in verwerkt zat speciaal voor zo'n mounts. maar dat was bijna zo slecht als hoe het er nu uitziet.

Laser

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Wat ik mij al een tijdje afvraag, als ik naar mijn iPhone browse, dan heb ik 4 mappen met foto's :/

Snap niet goed vanwaar die komen of is dat normaal? Want ik vind precies geen dubbele foto's daarin...

x9seo99.png

4 mappen omdat je ooit 4 camerapps hebt gehad?

Chickenlal

Legacy Member
Laser zei:
4 mappen omdat je ooit 4 camerapps hebt gehad?

Heb nooit camera apps gebruikt. Mss is het per iphone type een map? :P iphone 2, 3, 4, 5... Da kan misschien wel.

Zou eens moeten kijken naar de datums

Flumbooze

Legacy Member
Ik kan sinds deze morgen geen berichten meer zenden naar een bepaald persoon, maar wel ontvangen + die persoon bellen. Ik krijg ook geen error ofzo, enig idee wat dit zou kunnen zijn?

j3T

Legacy Member
Nog iemand die ING Smartbanking gebruikt en na iOS8 de app niet meer kan gebruiken wegens constante crashes?

Sovereign

Legacy Member
Nog mensen die last hebben van zeer trage boottimes sinds ze die laatste yosemite-beta hebben geïnstalleerd? Duurt bij mij nu zo'n 30-40 sec, daarvoor amper 4...

Zorba

Legacy Member
Heeft iemand hier al eens Applecare+ gekocht op eBay voor zijn iPhone? Ben het serieus aan het overwegen maar aangezien we dat niet kunnen bestellen in de Online Store van België vraag ik me af of ik dan wel support ga krijgen?

Preacher92

Legacy Member
JasperCLA zei:
Nog mensen die last hebben van zeer trage boottimes sinds ze die laatste yosemite-beta hebben geïnstalleerd? Duurt bij mij nu zo'n 30-40 sec, daarvoor amper 4...
ik heb da altijd gehad...

[EZ]

Legacy Member
Tijdje geleden vroeg iemand hier eens of je automatisch aanmelden kan aanzetten voor Telenet Hotspots / Homespots, vandaag dit gevonden op Telenet website:

Instellingen > Safari
Accepteer cookies: Altijd

Instellingen > WiFi
Kies netwerk: TELENETHOTSPOT of TELENETHOMESPOT en druk op het pijltje rechts
Bij Verbind automatisch: aanzetten
Bij Log automatisch in: uitzetten (niet zichtbaar bij iOS 6.0)


werkt hier precies :woohoo:

whistleblower

Legacy Member
[EZ];18780523 zei:
Tijdje geleden vroeg iemand hier eens of je automatisch aanmelden kan aanzetten voor Telenet Hotspots / Homespots, vandaag dit gevonden op Telenet website:

Instellingen > Safari
Accepteer cookies: Altijd

Instellingen > WiFi
Kies netwerk: TELENETHOTSPOT of TELENETHOMESPOT en druk op het pijltje rechts
Bij Verbind automatisch: aanzetten
Bij Log automatisch in: uitzetten (niet zichtbaar bij iOS 6.0)


werkt hier precies :woohoo:

Eens testen. Zou wel handig zijn moest het zo eenvoudig werken.

Carrion

Legacy Member
Sinds daarstraks een zeer vreemd probleem.

Ik wou mijn persoonlijke hotspot aanzetten en toen ik dit deed verdween de optie gewoon. En dat bedoel ik letterlijk, de Persoonlijke Hotspot optie zit gewoonweg niet meer bij m'n instellingen terwijl ik deze enkele weken geleden nog perfect gebruikt heb. Iemand een idee wat er aan de hand is?

Ik heb een iPhone 4S die iOS 7.1 draait en heb Mobile Vikings als provider.

Poekie95

Legacy Member
Carrion zei:
Sinds daarstraks een zeer vreemd probleem.

Ik wou mijn persoonlijke hotspot aanzetten en toen ik dit deed verdween de optie gewoon. En dat bedoel ik letterlijk, de Persoonlijke Hotspot optie zit gewoonweg niet meer bij m'n instellingen terwijl ik deze enkele weken geleden nog perfect gebruikt heb. Iemand een idee wat er aan de hand is?

Ik heb een iPhone 4S die iOS 7.1 draait en heb Mobile Vikings als provider.

't Driverken is wss gewoon gecrashed.

Een van de volgende al geprobeerd? :unsure:

1) Reboot
2) Settings > General > Reset > Reset Network Settings.
3) Algemene reset

Affinity

Legacy Member
Een collega van mij schakelt over van een brolphone naar een iphone. Hij heeft nu zijn nano-sim aangevraagd, maar hij vroeg of er geen manier bestaat om de 400 contacten vanop zijn gewone SIM ergens te kunnen opslaan of uploaden of iets dergelijks zodat hij die niet allemaal opnieuw moet ingeven op zijn iphone... Iemand een idee?

Lobmans

Legacy Member
Affinity zei:
Een collega van mij schakelt over van een brolphone naar een iphone. Hij heeft nu zijn nano-sim aangevraagd, maar hij vroeg of er geen manier bestaat om de 400 contacten vanop zijn gewone SIM ergens te kunnen opslaan of uploaden of iets dergelijks zodat hij die niet allemaal opnieuw moet ingeven op zijn iphone... Iemand een idee?

In de winkel kunnen ze de gegevens vanop zijn SIM normaal wel kopiëren naar de nieuwe nano-sim, en vervolgens kunt ge op uw iPhone uw SIM-contacten importeren.

Affinity

Legacy Member
Lobmans zei:
In de winkel kunnen ze de gegevens vanop zijn SIM normaal wel kopiëren naar de nieuwe nano-sim, en vervolgens kunt ge op uw iPhone uw SIM-contacten importeren.

Thx!! :)

kb3n

Legacy Member
Een 2-tal jaar geleden heb ik een iPhone 4 2de hands aangekocht zonder factuur (verkoper was deze verloren). Na een paar dagen merkte ik op dat de Home knop niet deftig werkte waarop ik naar Apple zelf belde om te vragen of ze deze konden herstellen aangezien de GSM nog 1 jaar garantie had. Zij vertelde dat dit niet ging en dat ik naar het effectieve verkooppunt zelf moest gaan om mijn garantie te claimen, wat in dit geval Mobistar was. Hier kon ik natuurlijk die iPhone niet afgeven zonder kasticket/factuur...

Doet Apple hier tot op heden nog altijd moeilijk over of nemen zij nu wel gewoon iPhones aan?

oXia

Legacy Member
Wie kan mij een goede betrouwbare weer-app aanbevelen? Ik probeerde reeds meerdere apps maar de regen-voorspelling op termijn (dus geen buienradar) is nooit accuraat!

Mag een betalende app zijn! Zolang ik maar weet of het morgen zal regenen! :-)

Brick Top

Legacy Member
Weet iemand wanneer de nieuwe Macbook Air er komt (als die er überhaupt al komt op korte termijn?). Ben aan het overwegen er een te kopen maar als er een nieuwe versie gepland zou staan voor pakweg begin 2015, is het misschien interessant om nog even te wachten. Zou mijn eerste Mac zijn trouwens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan