Poekie95 zei:
Yay. Probleem gevonden. Nu nog oplossen

.
Haha, I wish!
OK, laat mij dan de feiten gewoon even op een rijtje zetten:
- iPhone 5S raakt soms op WiFi, soms niet;
- Er is geen limiet in termen van het aantal toestellen dat kan verbinden (wij zijn bovendien een klein team dus raken we toch niet aan een limiet moest er al een zijn);
- Als hij er niet op raakt, zie ik in de instellingen dat hij het netwerk wel degelijk erkent maar er gewoon niet in slaagt verbinding te maken;
- Als we dan in een browser op onze PC naar de instellingen van de modem/router (geen flauw idee!) surfen, zien we dat mijn iPhone zijn MAC-adres in de lijst van "verbonden" toestellen verschijnt;
- Router resetten helpt niet;
- iPhone opstarten ook niet;
- Kleine reset ook niet;
- Locatievoorzieningen uitzetten ook niet;
- Etc.
Onze IT'er zei wel ooit dat iOS bepaalde processen op de achtergrond draait die kunnen "conflicteren" met ons WiFi-netwerk ( ?) waardoor iPhone gebruikers er soms niet op raken, terwijl Android daarin "flexibeler" is en dus geen miserie hebben bij ons op het werk.
Net gearriveerd en 't is net hetzelfde verhaaltje trouwens: Dat cirkeltje blijft maar draaien naast de naam van het netwerk. Met andere woorden: hij blijft maar proberen verbinding te maken, maar het lukt niet.