Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elynn

Legacy Member
Elynn zei:
Ik heb niet alles gelezen. Ik hoop dat mijn vraag er niet bij staat.

Ik heb een 15 maanden oude Ipad (vierde generatie). Ik ben op het gemak aan het surfen op internet tot ik plots een dof geluid hoor.. Een spontane barst in het scherm! :( Het is niet voelbaar als je er met een vlakke vinger over wrijft. Met de nagel voel je hem (meer dan 15cm lang) wel. Gebeurt dit wel vaker? Ik ben nu heel erg teleurgesteld omdat ik vorig jaar 800 euro betaalde.. Het zou toch niet mogen dat er een spontane barst ontstaat..

Ik citeer mijn bericht van 6 juni. Vandaag eindelijk een vervangende ipad gekregen, nadat hij 68! dagen in herstelling was.. Had ik die vervangende ipad gekregen binnen de drie weken (een redelijke hersteltermijn), zou ik gezegd hebben dat Apple een fantastische service biedt. Nu heb ik een dubbel gevoel: een nieuwe ipad (super!) maar een enorm lange herstelperiode waardoor ik de ipad dit jaar niet kon gebruiken waarvoor ik hem kocht (om op reis mee te nemen)..

Zorba

Legacy Member
Weet iemand hoe je in de Muziek app je muziek van de cloud kan streamen? Als WiFi verbonden is kan ik liedjes die niet gedownload zijn gewoon streamen, maar als ik WiFi dan afzet verdwijnen de niet-lokale liedjes en kan ik deze niet streamen.

Burrid

Legacy Member
Is er een manier om office 2013 te emulaten zonder hiervoor windows 8 te installeren op osx? Een deftige office is het enige dat mij ervan weerhoud om een macbook te kopen. Ik heb de uitgebreide functies nodig en andere software pakketten voldoen hier niet aan.

oXia

Legacy Member
Bestaat er een app die youtube-muziek onmiddellijk download naar je iphone-music zoals het pc-programma youtubetomp3converter? Ik wil er gerust voor betalen!

Ik heb reeds foxtube maar die buffert de liedjes enkel in de eigen app.

Dank!

[EZ]

Legacy Member
Zorba zei:
Weet iemand hoe je in de Muziek app je muziek van de cloud kan streamen? Als WiFi verbonden is kan ik liedjes die niet gedownload zijn gewoon streamen, maar als ik WiFi dan afzet verdwijnen de niet-lokale liedjes en kan ik deze niet streamen.
Das net het concept van streamen: content online afspelen zonder hem eerst te moeten downloaden, zonder internet gaat dit niet.

Zorba

Legacy Member
En mobiel internet is geen internet ofwat? :)

Anyway, blijkbaar moest ik bij Instellingen - iTunes iets aanvinken.

[EZ]

Legacy Member
Zorba zei:
En mobiel internet is geen internet ofwat? :)

Anyway, blijkbaar moest ik bij Instellingen - iTunes iets aanvinken.
Ah, verkeerd begrepen dan, had niet door dat je mobiele internet wel nog aan stond

Tempest.Be

Legacy Member
Wat is de reden achter het feit dat je geen gewone Ipad meer kan kopen met een harde schijf boven de 16GB? Alternatief is de duurdere Ipad Air die wel tot 124GB gaat. Money money money? :)

Fransz

Legacy Member
Ik heb dit weekend nog een iPad 16GB Wifi gekocht voor €315 zonder btw.
Ik was zeer tevreden dat dit nog kon :)

WillemVM

Legacy Member
Sinds vandaag een heel irritant probleem met de trackpad van mijn Macbook pro 2011. Clicken werkt (touch to click ook), maar mijn trackpad voelt opeens 'zachter' alsof hij teveel naaronder zit. De klik klinkt ook zachter. Ik kan niet meer 'long clicken' maw zaken slepen etc, werkt gewoon helemaal niet of wordt automatisch meteen losgelaten.

'Slepen met drie vingers' activeren is een goede tijdelijke oplossing maar ik weet niet of dit zelf nog op te lossen valt? Ook, hoe zou het veroorzaakt kunnen zijn? (is gebeurd op hotel, kuisvrouw heeft hem misschien laten vallen?)

Tom3600

Legacy Member
Hoi. Ik ben van plan de iPhone 6 aan te schaffen van zodra hij uitkomt/beschikbaar is. Zou het verstandig zijn mijn iPhone 5 nu al te verkopen? Of zou ik best nog wat wachten totdat de 6 beschikbaar is?


Sent from my iPhone using Tapatalk

camino

Legacy Member
Tom3600 zei:
Hoi. Ik ben van plan de iPhone 6 aan te schaffen van zodra hij uitkomt/beschikbaar is. Zou het verstandig zijn mijn iPhone 5 nu al te verkopen? Of zou ik best nog wat wachten totdat de 6 beschikbaar is?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dat hangt van uw geld af en uw geduld ;).

Ik denk dat de iPhone vanaf ong 26 september te koop zal zijn in landen als Amerika en Duitsland enz... In Belgie meestal 2 weken later.
Dit kan anders zijn e.
Dat is dan nog meer dan een maand, ik zou nog effe wachten. Zolang zonder smartphone zitte, niks voor mij.

Trekhond

Legacy Member
Een vraagje.

Op het werk gaan we alle laptops en desktops vernieuwen.

Ook de bureau's, etc..
Alles moet strak en modern zijn vd baas.

Nu zouden ze een mengeling van macbooks pro en imacs willen aankopen.

Ze zouden werken via een dedicated server en windows draaien als besturingssysteem.

Lukt dit makkelijk? Kan ik het apple besturingssyteem zelf nog gebruiken?

Tom3600

Legacy Member
camino zei:
Dat hangt van uw geld af en uw geduld ;).

Ik denk dat de iPhone vanaf ong 26 september te koop zal zijn in landen als Amerika en Duitsland enz... In Belgie meestal 2 weken later.
Dit kan anders zijn e.
Dat is dan nog meer dan een maand, ik zou nog effe wachten. Zolang zonder smartphone zitte, niks voor mij.

Mnjah, ik hoop voorlopig nog een oudere smartphone waar ik meer verder kan, en nog een iPad Mini met mobiel internet, dus dat zou ik wel een maand of 2 moeten kunnen uithouden.

Ik denk dat ik ook niet veel meer ga krijgen als €430 voor mijn huidige iPhone 5. Ik vermoed dat de waarde ervan nog wel zal zakken na 9 september.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

camino

Legacy Member
Tom3600 zei:
Mnjah, ik hoop voorlopig nog een oudere smartphone waar ik meer verder kan, en nog een iPad Mini met mobiel internet, dus dat zou ik wel een maand of 2 moeten kunnen uithouden.

Ik denk dat ik ook niet veel meer ga krijgen als €430 voor mijn huidige iPhone 5. Ik vermoed dat de waarde ervan nog wel zal zakken na 9 september.


Sent from my iPad using Tapatalk HD


Dan moet je nu verkopen :-).

JasonC

Legacy Member
Die waarde zakt idd vanaf dat de volgende iPhone uit is. Ik heb mijn 4s in 2011 gekocht op de releasedag voor €630 (16gb). Een jaar later, toen de uitnodigingen voor het Apple event de deur uit gingen (waar de iPhone 5 hoogst waarschijnlijk ging worden aangekondigd, nieuws daarover vind je op engadget, macrumors, iphoneclub.nl) heb ik hem meteen te koop gezet.

Heb er nog €500 voor kunnen krijgen (voor dat de iPhone 5 officieel was aangekondigd :p) en een paar weken later een iPhone 5 gekocht op de releasedag, wel geluk gehad, met wat minder geluk zit je er weken op te wachten, en 't wordt elk jaar erger precies...

magnificent_one

Legacy Member
Ik kan de website van de gazet van antwerpen niet lezen via safari. Safari sluit zichzelf steeds af als de website geopend wordt.
Het gebeurd enkel op de iPad en niet op de laptops enz. Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe dit opgelost kan worden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan