Hoihoi!
Na mn aankoop van mijn macbook air anderhalf jaar geleden, waar ik zeer tevreden van was, heb ik onlangs ook in de US een MBP retina 13" gekocht.
Wat me al sinds het begin opvalt bij gebruik van mn MBP is dat ie heel snel warm wordt, zelfs nu van hier even 5min een post te willen maken op 9lives begint mn fan gemeen hard te blazen.
Momenteel staat enkel chrome op met 1 tab, dus zou me hoogst verbazen dat 't daaraan ligt. Heb 'm sinds ik hem heb daardoor ook nog maar amper gebruikt.
Iemand enig idee waardoor dit komt? Normaal of toch maar even binnendoen in de apple store?
EDIT: kreeg ideetje, tot nu toe steeds gewerkt met resolutie op max. Zonet even teruggezet op 'best for display', en blijkt nu een heel stukje beter te zijn. Iemand die hier een verklaring voor heeft perhaps? Vond 'm net zo goed met die hoge reso
