Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baauer zei:Misschien een rare opmerking maar hebt ge hiervoor al een mac gehad omdat je spreekt om het nogmaals te claimen? Zoja: gewoon in de Mac App Store bij aankopen kijken, zou normaal ertussen moeten staan
sui785 zei:Hoe kun je foto's van je ipad naar een computer overzetten? Het gaat over foto's buiten de "camera roll" album.
Email is geen optie. Het is 2gb aan fotos. Iphoto is dit een computerprog?Baauer zei:email? Of gewoon in iPhoto importeren.
Windows explorer laat enkel de camera roll toe. Dus enkel de zelf getrokken fotos. Ifunbox zal ik eens opzoeken. Bedankt.Frado2005 zei:kunt ge daar niet gewoon via windows explorer aan? iFunbox kan je oko proberen
veysiee zei:Kent er iemand een goed programma om (gratis en geen beperking op aantal) muziek van iPhone naar computer te kopiëren?
dr.salt zei:Ik heb volgende iMac:
21.5-inch, medio 2010
Processor 3,2 GHz Intel Core i3
Geheugen 4 GB 1333 MHz DDR3
Videokaart ATI Radeon HD 5670 512 MB
Software OS X 10.9.3 (13D65)
En ben ah overwegen om daar nog een 20" cinema display aan te hangen om het werken wat te vereenvoudigen.
Ik maak me enkel een beetje zorgen over de performance... Iemand hier ervaringen mee? Ik wil niet inboeten aan snelheid. Ik plan sowieso binnen enkele maanden over te stappen naar een nieuwe 27" imac maar wil die tijd overbruggen met een 2e scherm.
Tips zijn dus welkom!
dr.salt zei:Niemand?
WilliaM zei:Mijn Iphone 5S scherm springt af en toe eens aan zonder dat er een nieuwe notification binnekomt, enig idee waarom?
camino zei:Ik kan moeilijk iets zeggen waar ik geen ervaring mee heb.
Ik meende een 2de scherm enzo gebruiken dat dit ook vooral aan de grafische kaart ligt, dat die goed genoeg moet zijn maar ik ben da geen 100% zeker. Is in feite een vraag die je in de andere topic kan vragen.
Mss in hardware.