Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkslave

Legacy Member
dus ik kan het niet nogmaals claimen de gratis optie voor iWork's ?

Preacher92

Legacy Member
Misschien een rare opmerking maar hebt ge hiervoor al een mac gehad omdat je spreekt om het nogmaals te claimen? Zoja: gewoon in de Mac App Store bij aankopen kijken, zou normaal ertussen moeten staan

darkslave

Legacy Member
Baauer zei:
Misschien een rare opmerking maar hebt ge hiervoor al een mac gehad omdat je spreekt om het nogmaals te claimen? Zoja: gewoon in de Mac App Store bij aankopen kijken, zou normaal ertussen moeten staan

ff helemaal uit de doeken doen;

ik heb een Macbook pro, aankoop datum weet ik niet meer van buiten;

nu in mei heb ik een iMac overgekocht van iemand, toestel was aangekocht eind december 2013, dus ik dacht dat ik die gratis iWork's kon 'claimen'? tenzij die eerste persoon, van wie ik hem kocht, dat al gedaan heeft? ik weet niet hoe dat in elkaar zit..

(ik weet niet vanbuiten of ik op de laptop iWork's heb staan, ik zal dit morgen controleren)

Preacher92

Legacy Member
Normaal zou dat gewoon in je aankopen moeten staan wanneer je inlogt met je account op de mac app store, als je ze geclaimed hebt op de Laptop toch :)

Clouds&Cereals

Legacy Member
Grapsjarels van vrienden hebben mijn iphone in het Japans gezet. Nu dat is terug opgelost maar swarm en foursquare blijven in het Japans staan. Ook na het opnieuw downloaden.

sui785

Legacy Member
Hoe kun je foto's van je ipad naar een computer overzetten? Het gaat over foto's buiten de "camera roll" album.

Frado2005

Legacy Member
sui785 zei:
Hoe kun je foto's van je ipad naar een computer overzetten? Het gaat over foto's buiten de "camera roll" album.

kunt ge daar niet gewoon via windows explorer aan? iFunbox kan je oko proberen

sui785

Legacy Member
Baauer zei:
email? Of gewoon in iPhoto importeren.
Email is geen optie. Het is 2gb aan fotos. Iphoto is dit een computerprog?
Frado2005 zei:
kunt ge daar niet gewoon via windows explorer aan? iFunbox kan je oko proberen
Windows explorer laat enkel de camera roll toe. Dus enkel de zelf getrokken fotos. Ifunbox zal ik eens opzoeken. Bedankt.

dr.salt

Legacy Member
Ik heb volgende iMac:

21.5-inch, medio 2010
Processor 3,2 GHz Intel Core i3
Geheugen 4 GB 1333 MHz DDR3
Videokaart ATI Radeon HD 5670 512 MB
Software OS X 10.9.3 (13D65)

En ben ah overwegen om daar nog een 20" cinema display aan te hangen om het werken wat te vereenvoudigen.
Ik maak me enkel een beetje zorgen over de performance... Iemand hier ervaringen mee? Ik wil niet inboeten aan snelheid. Ik plan sowieso binnen enkele maanden over te stappen naar een nieuwe 27" imac maar wil die tijd overbruggen met een 2e scherm.

Tips zijn dus welkom!

WilliaM

Legacy Member
Bestaan er geen tempered glass protectors voor de achterkant van een iPhone 5S? Ik heb 1 op de voorkant en ik zou zeer graag 1 op de achterkant hebben maar ik vind er helaas geen :s.

veysiee

Legacy Member
Kent er iemand een goed programma om (gratis en geen beperking op aantal) muziek van iPhone naar computer te kopiëren?

dr.salt

Legacy Member
dr.salt zei:
Ik heb volgende iMac:

21.5-inch, medio 2010
Processor 3,2 GHz Intel Core i3
Geheugen 4 GB 1333 MHz DDR3
Videokaart ATI Radeon HD 5670 512 MB
Software OS X 10.9.3 (13D65)

En ben ah overwegen om daar nog een 20" cinema display aan te hangen om het werken wat te vereenvoudigen.
Ik maak me enkel een beetje zorgen over de performance... Iemand hier ervaringen mee? Ik wil niet inboeten aan snelheid. Ik plan sowieso binnen enkele maanden over te stappen naar een nieuwe 27" imac maar wil die tijd overbruggen met een 2e scherm.

Tips zijn dus welkom!

Niemand?

camino

Legacy Member
dr.salt zei:

Ik kan moeilijk iets zeggen waar ik geen ervaring mee heb.

Ik meende een 2de scherm enzo gebruiken dat dit ook vooral aan de grafische kaart ligt, dat die goed genoeg moet zijn maar ik ben da geen 100% zeker. Is in feite een vraag die je in de andere topic kan vragen.

Mss in hardware.

Shaguar

Legacy Member
WilliaM zei:
Mijn Iphone 5S scherm springt af en toe eens aan zonder dat er een nieuwe notification binnekomt, enig idee waarom?

Toevallig Google Hangouts geïnstalleerd?

dr.salt

Legacy Member
camino zei:
Ik kan moeilijk iets zeggen waar ik geen ervaring mee heb.

Ik meende een 2de scherm enzo gebruiken dat dit ook vooral aan de grafische kaart ligt, dat die goed genoeg moet zijn maar ik ben da geen 100% zeker. Is in feite een vraag die je in de andere topic kan vragen.

Mss in hardware.

Heb er een 23" cinema display aangehangen en works like a charm.

Trekhond

Legacy Member
Effe een vraagje,

Ik gebruik dagelijks een ipad mini van ong een jaartje oud.
Laatste tijd bij het bekijken van filmpjes op facebook en/of youtube blijft die zwaar hangen..

Ofwel hoor ik het geluid goed, maar blijft het beeld hangen en anders crashed facebook volledig.

Aan wat kan dit liggen?

Bubba

Legacy Member
Klein vraagje:

Stel dat je toestel (iPhone/iPad) op een iOS versie zit die niet meer ondersteund is, kan je dan nog wel gewoon oudere apps installeren die ondertussen geupdate zijn naar een nieuwe versie?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan