Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ook zijn dat er teveel stof inzit. Ik heb dit ook al voorgehad met mijn Space grey 5S. Ik had ergens gelezen dat je het stof kon verwijderen door voorzichtig met een houten tandenstokertje (hout geeft een beetje mee zodat je de contacten niet beschadigd)het stof eruit te halen. Ik heb dit toen ook gedaan en verschoot ervan hoeveel stof eruit kwam. Sindsdien laad/synched hij weer perfect.Booka Shade zei:Iemand ervaring met het vervangen van de dock connector.
Hij wilt heel moeilijk opladen al een aantal maanden :/
En waar kan ik zo'n dock connector kopen?
Frere j. zei:Kan ook zijn dat er teveel stof inzit. Ik heb dit ook al voorgehad met mijn Space grey 5S. Ik had ergens gelezen dat je het stof kon verwijderen door voorzichtig met een houten tandenstokertje (hout geeft een beetje mee zodat je de contacten niet beschadigd)het stof eruit te halen. Ik heb dit toen ook gedaan en verschoot ervan hoeveel stof eruit kwam. Sindsdien laad/synched hij weer perfect.
Tja zo'n connector kan je hier kopen: Dock Connector Flex - Zwart voor iPhone 5SBooka Shade zei:Heb ik een paar weken geleden gedaan, er kwam echt veel stof uit maar het ging niet beter :/
Frere j. zei:Tja zo'n connector kan je hier kopen: Dock Connector Flex - Zwart voor iPhone 5S
HOU er rekening mee dat dit héél MOEILIJK is als je er niets van kent, dat je ook de juiste tools nodig hebt en het NIET zonder RISICO is (bega je een fout is hij voor de vuilbak)
daimand zei:Heren, even hi-jacken hier![]()
Maareu ik heb voor de fun ook eens schijfcontrole gedaan op men SSD (OS schijf) en HDD optibay schijf voor alle media.
SSD is helemaal in orde.
HDD krijg ik het volgende... + er popte nog een kadertje open dat ik de laptop moest afsluiten en via Recovery HD moest gaan herstellen...
Verlies ik iets van data als ik dit doe of moet ik daar niet voor vrezen?
Thanks!
![]()
. Heb het vorige week nog gedaan en ben voorlopig nog geen bestand tegengekomen dat ik nodig had dat er niet meer was..en ik zit in de examenperiode, dus gebruik nogal wat bestanden 
Fransz zei:Dat weet ik niet, ik duw gewoon op SCAN op mijn printer en dan komt het bij Afbeeldingen.
de software heb je al, zit in OS X. Je kan ook makkelijk meerdere pagina's scannen en in 1 PDF zetten.Fransz zei:Het scanprogramma? Dat heb ik niet. Ik doe het momenteel via de SCAN knop op de printer. Welk scanprogramma raad je mij aan voor Mac?
Zorba zei:Interessant! Komt ongeveer overeen met de 6% + €70 iTunes krediet van de Apple Online Store.
Kevinboo zei:Inderdaad maar denk dat ik toch liever bij een fysieke winkele zoals Switch koop. Even een klein vraagje in dit passend topic, AppleCare de moeite voor 15" Retina?
dan kan het nuttig zijn ja 
dacuba zei:Iemand hier met developer licentie?