Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fransz zei:Weet er iemand waarom mijn iPhone agenda niet getoond wordt op mijn iMac? Alles staat goed ingesteld, het syncen met de agenda heb ik al 10 keer geforceerd via iTunes en zelfs via iCloud maar de agenda op de iMac blijft leeg...
Fransz zei:Weet er iemand waarom mijn iPhone agenda niet getoond wordt op mijn iMac? Alles staat goed ingesteld, het syncen met de agenda heb ik al 10 keer geforceerd via iTunes en zelfs via iCloud maar de agenda op de iMac blijft leeg...
Nee en het zal ook NOOIT gebeuren!:naughty:Selderijstok zei:Bestaat er nu echt geen torrent client voor ipad?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Brick Top zei:Iemand een aanrader voor een Iphone 5s car charger? En maakt een 5s gebruik van een 'lightning kabel' om 'm op te laden? 't Is voor de vriendin haar gsm, ik ken daar niets van.![]()
Brick Top zei:Iemand een aanrader voor een Iphone 5s car charger? En maakt een 5s gebruik van een 'lightning kabel' om 'm op te laden? 't Is voor de vriendin haar gsm, ik ken daar niets van.![]()
bedankt !Noscoped420 zei:Neen, trouwens alle goede dingen zoals quick reply op notifications en dergelijke zitten in iOS 8 ( en 7.x.x versies waren ook nooit hoogvliegers qua batterij leven ) en de meeste bugs van 8.0 zijn weg met 8.1.
Er is in weze niets veranderd tussen iOS 7 en 8 onder de motorkap, dus als een 7.x.x versie vlot voor je draait dan zal een 8.x.x versie dat ook doen.
bedankt !Noscoped420 zei:Neen, trouwens alle goede dingen zoals quick reply op notifications en dergelijke zitten in iOS 8 ( en 7.x.x versies waren ook nooit hoogvliegers qua batterij leven ) en de meeste bugs van 8.0 zijn weg met 8.1.
Er is in weze niets veranderd tussen iOS 7 en 8 onder de motorkap, dus als een 7.x.x versie vlot voor je draait dan zal een 8.x.x versie dat ook doen.