Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fransz

Legacy Member
Weet er iemand waarom mijn iPhone agenda niet getoond wordt op mijn iMac? Alles staat goed ingesteld, het syncen met de agenda heb ik al 10 keer geforceerd via iTunes en zelfs via iCloud maar de agenda op de iMac blijft leeg...

Apple

Legacy Member
Fransz zei:
Weet er iemand waarom mijn iPhone agenda niet getoond wordt op mijn iMac? Alles staat goed ingesteld, het syncen met de agenda heb ik al 10 keer geforceerd via iTunes en zelfs via iCloud maar de agenda op de iMac blijft leeg...

Mss eens de instellingen ook checken?
Dat is het 1ste wat ik zou doen, kijken of daar ook alles ingesteld staat enz...

Gentei

Legacy Member
Fransz zei:
Weet er iemand waarom mijn iPhone agenda niet getoond wordt op mijn iMac? Alles staat goed ingesteld, het syncen met de agenda heb ik al 10 keer geforceerd via iTunes en zelfs via iCloud maar de agenda op de iMac blijft leeg...

Gebruik je dezelfde mail adres op beide toestellen?
Mijn iPhone agenda syncht perfect met mijn Android tablet via mijn Gmail.

Selderijstok

Legacy Member
Bestaat er nu echt geen torrent client voor ipad :(?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Selderijstok

Legacy Member
Heb al een oplossing gevonden :) Nu nog een jailbreak voor 8.1.3 en dan kom ik er wel

WilliaM

Legacy Member
Een jailbreak voor 8.1.3 gaat helaas niet gebeuren. Best downgraden naar 8.1.2.

Selderijstok

Legacy Member
Zeg nooit nooit, dan ist voor ios 9 in oktober :p
Met wat kijken jullie trouwens mp4 en mkv etc...video bestanden? Ik zoek een app die ook srt wil inladen voor ondertitels maar tot nu toe nog geen resultaat.
Spijtig van vlc.

WilliaM

Legacy Member
Hm ze zeggen dat de volgende jailbreak waarschijnlijk voor 8.2 is dus zo lang moet je niet wachten (alhoewel de 8.2 wss gewoon voor de apple watch gaat zijn) (8.3 is al in beta atm).

Brick Top

Legacy Member
Iemand een aanrader voor een Iphone 5s car charger? En maakt een 5s gebruik van een 'lightning kabel' om 'm op te laden? 't Is voor de vriendin haar gsm, ik ken daar niets van. :p

Noscoped420

Legacy Member
Brick Top zei:
Iemand een aanrader voor een Iphone 5s car charger? En maakt een 5s gebruik van een 'lightning kabel' om 'm op te laden? 't Is voor de vriendin haar gsm, ik ken daar niets van. :p

Geen idee over een goede car charger maar de 5s gebruikt wel een lightning port om te chargen ja

Apple

Legacy Member
Brick Top zei:
Iemand een aanrader voor een Iphone 5s car charger? En maakt een 5s gebruik van een 'lightning kabel' om 'm op te laden? 't Is voor de vriendin haar gsm, ik ken daar niets van. :p

Diene van tomtom is goed en goedkoop, steek wel in de 2.1 poort e.

bol.com | TomTom High Speed Multi-oplader | Elektronica

Ik heb die en die gaat al lang mee ook, ben der heel tevreden van.

Onthoud wel; als je de gps op je iPhone gebruikt en je laad op dan gaan de % ten er sowieso maar zeer zeer traag bij (is normaal omdat de gps ne zwaarverbruiker is).

Normaal hebbe ze die ook in de MM.

TitaTovenaartje

Legacy Member
Ik heb momenteel een Sony Xperia T.
Mijn wederhelft gaat haar iphone 5C wegdoen voor een 5S.
Zou ik er goed aan doen om die Iphone over te nemen en de xperia weg te doen?
Liefst niet te fanboy-achtige antwoorden :-)

Soler

Legacy Member
Iphone 5 updaten naar Ios 8.1.3, heb momenteel nog 7.1.2. Heeft het negatieve impact op batterij en snelheid ?

Noscoped420

Legacy Member
Neen, trouwens alle goede dingen zoals quick reply op notifications en dergelijke zitten in iOS 8 ( en 7.x.x versies waren ook nooit hoogvliegers qua batterij leven ) en de meeste bugs van 8.0 zijn weg met 8.1.

Er is in weze niets veranderd tussen iOS 7 en 8 onder de motorkap, dus als een 7.x.x versie vlot voor je draait dan zal een 8.x.x versie dat ook doen.

Soler

Legacy Member
Noscoped420 zei:
Neen, trouwens alle goede dingen zoals quick reply op notifications en dergelijke zitten in iOS 8 ( en 7.x.x versies waren ook nooit hoogvliegers qua batterij leven ) en de meeste bugs van 8.0 zijn weg met 8.1.

Er is in weze niets veranderd tussen iOS 7 en 8 onder de motorkap, dus als een 7.x.x versie vlot voor je draait dan zal een 8.x.x versie dat ook doen.
bedankt !

Soler

Legacy Member
Noscoped420 zei:
Neen, trouwens alle goede dingen zoals quick reply op notifications en dergelijke zitten in iOS 8 ( en 7.x.x versies waren ook nooit hoogvliegers qua batterij leven ) en de meeste bugs van 8.0 zijn weg met 8.1.

Er is in weze niets veranderd tussen iOS 7 en 8 onder de motorkap, dus als een 7.x.x versie vlot voor je draait dan zal een 8.x.x versie dat ook doen.
bedankt !

Xivit

Legacy Member
Kan iemand mij hier effe verder helpen?

Het volgende:
Ik zou effe mijn Iphone 6+ aan mijn vriendin geven, maar wil al mijn contacten ergens plaatsen (1account) zo dat ik deze dan kan importeren in een andere gsm (one plus)
Nu, het volgende probleem komt voor, ik heb contacten staan op icloud, hotmail & gmail. maar krijg ze niet samen op 1 account/file?
Kan iemand mij hier verder mee helpen?
Alvast bedankt

Zorba

Legacy Member
Normaal kan je uw contacten toch exporteren naar een file, en die dan importeren waar je ze wilt? Dus als je enkel Gmail wilt gebruiken: iCloud en hotmail exporteren en importeren in Gmail.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan