Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


, maar omdat ik volledig afhang van mijn icloud kan ik geen 2 weken zonder iphone. Normaal zou dit maximum 3 werkdagen duren, maar je weet maar nooit.
Vedet! zei:Ik ga mijn ipad 2 (32gb wifi+ 3G) te koop zetten, maar buiten terugzetten naar gabrieksinstellingen dacht ik ook iets met de app store en itunes te moeten doen. Klopt dat en hoe doe ik dat?
Thx
.mcgrave zei:Een maat van me heeft iOS 8.2 geïnstalleerd en heeft sindsdien geen 3G of 4G meer. Zou het liggen aan de APN?
.dexter zei:Hallo,heb is een vraagje ik gebruik in de wagen dikwijls apple maps als navigatie maar deze gebruikt mobiele data.
Nu wil ik volgende maand naar Frankrijk rijden en ik vroeg me af of ik dan moet bij betalen bij men abonnement als ge in het buitenland apple maps gebruik?
dexter zei:Telenet
Krikke zei:Wij vertrekken morgen om kwart voor negen naar Istanbul. Hebben ze daar Internet? Kunt ge überhaupt u fb status en u tetten daar topless posten!?
Lieve schat! Ligt telenet u niet goed.dexter zei:Telenet