Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tits

Legacy Member
Nog iemand problemen met Gmail?

Ik probeer in te loggen, maar ze zeggen dat ik een foutief paswoord heb. (Wat niet klopt)

Ik heb nu al 2 keer mijn paswoord gereset, en dan geraak ik er even op, maar alle keren erna blijft hij gewoon zeggen dat het wachtwoord fout is.

dirtysniper

Legacy Member
Kent er iemand een goede app of software waardoor ik muziek kan kopiëren van mijn pc naar Iphone zonder gebruik te maken van Itunes?

Dat bijvoorbeeld de Iphone als 'flash drive' werkt en je gemakkelijk muziek kan kopiëren vanuit windows verkenner naar de Iphone.

Iemand ervaring met 'CopyTrans Manager'.

[EZ]

Legacy Member
Ik ben enkele weken op reis geweest (en heb daar de nieuwste iOS update geïnstalleerd), en sinds ik terug ben worden de sms'en / iMessages niet meer gesynced naar mijn MacBook. Via wifi bellen/sms'en vanop mijn MacBook werkt ook niet meer.
Nog mensen met dit probleem, of een oplossing?

edit:
Instellingen > Berichten > iMessage stond blijkbaar uitgeschakeld :doh:

renaat13

Legacy Member
Welke app gebruiken jullie om internationaal te bellen? Skype of een andere (betere?) app?

Noscoped420

Legacy Member
renaat13 zei:
Welke app gebruiken jullie om internationaal te bellen? Skype of een andere (betere?) app?

Skype, Whatsapp, Viber. qua kwaliteit liggen ze allemaal even dicht op elkaar en zijn het volgens mij de meest gebruikte 3.

Apple

Legacy Member
renaat13 zei:
Welke app gebruiken jullie om internationaal te bellen? Skype of een andere (betere?) app?

Viber is normaal wel oke als uwe maat da ook heeft staan e en als ge beiden minstens een goede 3G/4G/Wifi hebt.

Whatsapp moetk nog eens testen.

Skype kweet nie of da al verander tis nu maar tprobleem was dat die app vroeger moest openstaan, bij viber heb je dit niet dus viber vondk beter.

renaat13

Legacy Member
Sorry hebt me wat verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde eigenlijk naar een vast internationaal nummer bellen. Niet naar een gsm. :)

FrAnt1c

Legacy Member
Ik heb eind april mijn mac moeten formatten en opnieuw moeten installeren.
Sinds ik mijn Time Machine backup heb teruggezet, kan ik eigenlijk niet meer zoeken in mijn mails. Zowel in Mail als Outlook dit probleem, ook herindexeren via Mail werkt niet. Als ik zoek via spotlight kan ik wel nog mails terugvinden, maar dit is natuurlijk lang niet zo praktisch...

Iemand al eens hetzelfde probleem gehad of een idee wat een oplossing kan zijn?

Trekhond

Legacy Member
Ik ga deze avond voor mijn vriendin een Iphone 6 plus halen.
In het verleden heeft ze ook al Iphones gehad, maar steeds onder mijn Itunes account gebruikt.
Nu als we vanavond de nieuwe gsm gaan instellen zou ik als het mogelijk is voor haar een nieuw account willen aanmaken.

Maar kan ze op een bepaalde manier haar backup + apps nog hebben van op haar Iphone 5 op de nieuwe 6+?

Apple

Legacy Member
Op de macbook hebk 3 browsers; safari, mozilla en google chrome. Bij de eerste 2 geen probleem, ik had nen adblocker gedownload op de apple site zelf en die werkt voor die beide browsers. Maar om een of andere reden gaat het niet voor google chrome met het resultaat stampvol vd reclame staat op alles sites of zo van die blaken tevoorschijn komen. Kheb al eens afgezwierd en terug opgezet maar het helpt allemaal niet? Iemand enige idee wrm dit werkt bij safari en mozilla en niet bij google chrome?

Is zeer vervelend.

darkarrow

Legacy Member
Jonas89 zei:
zit precies op de hoogte van uw Apple logo (achterzijde).

Daar in die zone een duwke erop gekregen ofzo ?

Goed opgemerkt! :)
Is niet van mij die macbook vroeg me gewoon af of dit te herstellen valt.

Bosvos

Legacy Member
De batterij van mijn MBP is opgeblazen, kan ik deze verwijderen en gewoon op de netstroom verder werken? En heeft er iemand tips waar ik best zo'n batterij koop (of zijn die prijzen overal even hoog?). 't Is trouwens een MBP "13 mid 2009.

edit: nieuwe batterij gekocht, toch maar niet voor de goedkoopste oplossing gegaan ;)
Maar als ik op het batterij-icoon klik staat er "battery not charging". Bij het eerste gebruik stond de batterij op 78% en is stillekes aan naar 80% geklommen. Ik heb de SMC al gereset, dus ik heb geen idee wat het probleem is...
Het enige wat het volgens de apple support website nog zou kunnen zijn is een adaptor die te weinig energie geeft, maar die heeft het tot vandaag altijd goed gedaan eigenlijk.

Apple

Legacy Member
Gewoon eens vraagske over die ipod shuffle (en andere); wrm kopen mensen dit? Ik bedoel maar, oke , het kost niet veel geld dat dingske maar als daar bv 500 nummers ofzo opstaan, hoe vind ge nu in godsnaam hetgeen je wil vinden snap je? Als je bv zegt van ik wil nu zombie nation laten afspelen? Dat gaat toch niet met dat ding?

ppff; veel leven zit er hier toch nimmer op da forum.

Zorba

Legacy Member
Shuffle is gewoon handig voor tijdens het sporten. Je zet uw playlist op, shuffle en gaan. Dat ding is zo klein dat je niet merkt dat je het meehebt.

Maar tegenwoordig gebruiken de meeste hun iPhone als tracker en hebben ze dus ook een muziek device.

.Sinister.

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een korte kabel om mijn iphone in de wagen te kunnen opladen. Iemand een idee waar ik dit ergens online kan vinden tegen een goede prijs?

Gentei

Legacy Member
Apple zei:
Gewoon eens vraagske over die ipod shuffle (en andere); wrm kopen mensen dit? Ik bedoel maar, oke , het kost niet veel geld dat dingske maar als daar bv 500 nummers ofzo opstaan, hoe vind ge nu in godsnaam hetgeen je wil vinden snap je? Als je bv zegt van ik wil nu zombie nation laten afspelen? Dat gaat toch niet met dat ding?

ppff; veel leven zit er hier toch nimmer op da forum.

Ik snap het ook niet, is veel te klein.
Ik pak gwn mijn iPhone mee en gaan met die banaan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan