Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
renaat13 zei:Welke app gebruiken jullie om internationaal te bellen? Skype of een andere (betere?) app?
renaat13 zei:Welke app gebruiken jullie om internationaal te bellen? Skype of een andere (betere?) app?
darkarrow zei:
Jonas89 zei:zit precies op de hoogte van uw Apple logo (achterzijde).
Daar in die zone een duwke erop gekregen ofzo ?

.Sinister. zei:Ik ben op zoek naar een korte kabel om mijn iphone in de wagen te kunnen opladen. Iemand een idee waar ik dit ergens online kan vinden tegen een goede prijs?
Apple zei:Gewoon eens vraagske over die ipod shuffle (en andere); wrm kopen mensen dit? Ik bedoel maar, oke , het kost niet veel geld dat dingske maar als daar bv 500 nummers ofzo opstaan, hoe vind ge nu in godsnaam hetgeen je wil vinden snap je? Als je bv zegt van ik wil nu zombie nation laten afspelen? Dat gaat toch niet met dat ding?
ppff; veel leven zit er hier toch nimmer op da forum.