MasterP
Legacy Member
Ik heb mij een iPhone 6+ gekocht begin Januari maar ik krijg geen melding van Tapatalk terwijl Push Meldingen ingeschakeld zijn. Toen ik een iPhone 5s had, toen werkte het wel.
Als iemand hier op deze reactie wilt reageren, liefst te quoten aub. Ik wil nog een proberen als ik een melding ga krijgen of niet. Bij pm's krijg ik geen.
Mvg
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als iemand hier op deze reactie wilt reageren, liefst te quoten aub. Ik wil nog een proberen als ik een melding ga krijgen of niet. Bij pm's krijg ik geen.
Mvg
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
, dat is super handig.