Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arades zei:Heb een vraagje over de Ipad 1. Ik zou deze volledig terug willen wissen en naar fabrieksinstellingen zetten maar, als ik dit doe bij instellingen dan blijft gewoon het laadicoontje draaien en verder niets. Heb de Ipad laten doen maar dan blijft dit gewoon uren aan een stuk op het scherm staan. Ik heb deze daarna uit gezet en terug op en alles staat er nog op zoals tevoren. Ik heb dit proces 2x gedaan en er gebeurd niets. Iemand een oplossing?
Apple zei:Heb je dit al via u pc/laptop gedaan ook? Je kan de iPad aansluiten op de pc/laptop en via itunes daar de boel naar fabrieksinstellingen laten gaan? Kzeg niet dat u probleem zal oplossen e maar tis het proberen waard mocht je dit nog niet gedaan hebben.