Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Laser

Legacy Member
Zijn er hier met een BETA ios9? Kunnen jullie met de nieuwe Beta een reservekopie maken? Dit is het enige dat ik niet kan in de Beta :) En ja, de Argenta app werkt niet, maar dat is nu eenmaal de pain van een Beta te testen :)

Trekhond

Legacy Member
Ook geen reservekopie hier..
Ook data verbruikt een pak meer door de newsapp..

Preacher92

Legacy Member
Over die beta, ik probeer hem erop te zetten op mijn 6 maar geeft foutmelding bij het installeren van de beta software profile. Iemand ook gehad?

Laser

Legacy Member
@Trekhond Kan je de nieuwsberichten aanpassen naar een andere media? Ik kan HLN helaas geen nieuws noemen. Wil iets als De Standaard ofzo. Waarom neemt Apple HLN...

@Baauer Wat zegt de foutmelding en bij welke stap krijg je de foutmelding?

Preacher92

Legacy Member
Bij dat profiel installeren (publieke beta) geeft hij de foutmelding dat hij het profiel van de beta niet kan installeren

Trekhond

Legacy Member
Laser zei:
@Trekhond Kan je de nieuwsberichten aanpassen naar een andere media? Ik kan HLN helaas geen nieuws noemen. Wil iets als De Standaard ofzo. Waarom neemt Apple HLN...

@Baauer Wat zegt de foutmelding en bij welke stap krijg je de foutmelding?

Geen gedacht eigenlijk.. Eens kijken ervoor.
Ik heb het voorlopig uitgeschakeld..

Sinds vorige week al +1,5gb erdoor gejaagd (niet alleen van die app natuurlijk)

Laser

Legacy Member
Baauer zei:
Bij dat profiel installeren (publieke beta) geeft hij de foutmelding dat hij het profiel van de beta niet kan installeren

En je hebt de laatste nieuwe versie van ios8 er al opstaan?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chickenlal

Legacy Member
Mijn vriendin haar iphone 5 haalt het einde van de dag bijna nooit meer. Vorig jaar had ik eens de batterij laten vervangen onder garantie.

Maar sinds kort doet hij weer serieus moeilijk, soms valt hij aan 18% gewoon al uit.

Is het de moeite om daar een andere batterij in te steken nog? De iPhone heeft geen garantie meer, maar de batterij mss wel nog omdat het een nieuwe was iets meer dan een jaar geleden?

Waar kan ik anders terecht om er niet te duur een nieuwe in te steken? (West vlaanderen, de kust)

Fiezik

Legacy Member
Ik heb sinds deze middag een Apple TV. Nu wil ik mijn macbook scherm streamen naar mn Apple tv maar het airplay icoontje is niet te vinden... (ook niet onder instellingen => beeldscherm)
Muziek uit itunes en alles van mn iphone kan ik dan wel weer streamen...

iemand die kan helpen?

Fiezik

Legacy Member
GGerre zei:
Ik heb sinds deze middag een Apple TV. Nu wil ik mijn macbook scherm streamen naar mn Apple tv maar het airplay icoontje is niet te vinden... (ook niet onder instellingen => beeldscherm)
Muziek uit itunes en alles van mn iphone kan ik dan wel weer streamen...

iemand die kan helpen?

Ok, blijkbaar is mn macbook te oud...

deathsythe

Legacy Member
hoe browse je tussen verschillende vensters in safari met je trackpad, is dit mogelijk?

Fransz

Legacy Member
Iemand enig idee hoe ik op een Mac verschillende filmpjes na elkaar kan plaatsen zodat het 1 filmke wordt?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik heb nu geen flauw idee meer hoe ik muziek op mijn iPhone krijg. Ik heb Apple Music dus mijn iCloud library staat aan. Maar als ik nu 10 liedjes naast Apple Music op mijn MacBook zet, en ik ga naar het syncmenu van vroeger, dan staat daar dat dat via iCloud loopt. Als ik dan gewoon synchroniseer staat die muziek er niet op. Help...

Preacher92

Legacy Member
Staat in je instellingen bij muziek (of itunes store) toon alles aan?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Op mijn iPhone of op mijn MacBook?
Zonder die iCloud Library geen probleem maar dan werkt Apple Music niet :sop:

Preacher92

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Op mijn iPhone of op mijn MacBook?
Zonder die iCloud Library geen probleem maar dan werkt Apple Music niet :sop:

Sorry voor het late antwoord, uit het oog verloren. iPhone :) Tis maar een idee trouwens
Raar dat zonder je icloud library apple music niet werkt. Hier staat icloud library af en werkt apple music wel. Zowel op Macbook als op iPhone :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan