Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shaguar

Legacy Member
Laser zei:
Ben het gaan laten herstellen. Is zo te zien precies geen echt scherm. Maar wel heel goed. Zie een heeeel klein verschil als ik er 2 naast elkaar leg. Vooral dat mijne een geel scherm is en haar wit.

Behoudt je telefoon dan zijn ip67 waarde? Want hangt dat niet samen met scherm en de coating?

Affinity

Legacy Member
Zeg niet dat het om een iPhone 7 gaat he? Jammer voor je garantie dan..... toestel is nog niet zo oud :/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Trekhond

Legacy Member
Mijn 6S plus heeft sinds 1-2 dagen met een flikkerende lijn in mijn scherm dat op en neer gaat.
Dit is niet volcontinu, reeds proberen filmen, maar is niet zichtbaar.

Heeft er iemand dit al gehad? Of een idee wat dit is?
Gsm is sinds een maand uit garantie.

Alvast bedankt

Trekhond

Legacy Member
Affinity zei:
Je hebt toch 2 jaar garantie?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gsm is aangekocht op een firma, dus maar 1 jaar jammer genoeg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Chickenlal

Legacy Member
Waarom zou je voor bedrijven maar 1 jaar garantie hebben? Is dat zo?

Affinity

Legacy Member
Zou nie weten waarom. Kzou toch eens luisteren bij apple support, wie weet heb je geluk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Trekhond

Legacy Member
Affinity zei:
Zou nie weten waarom. Kzou toch eens luisteren bij apple support, wie weet heb je geluk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Als ik online kijk, zie ik jammer genoeg ook maar 1 jaar staan.

Zal toch maar even een mailke sturen. Daarnet bij het bellen wou mijn scherm ook niet meer reageren.

Edit: Net gekeken en zou €29 moeten betalen voor support :s

JohnnyricoMC

Legacy Member
Chickenlal zei:
Waarom zou je voor bedrijven maar 1 jaar garantie hebben? Is dat zo?

Dat is voor bedrijven wel de gangbare wettelijke garantie. Voor particulieren is 't vastgelegd 2 jaar.

Destel

Legacy Member
Chickenlal zei:
Waarom zou je voor bedrijven maar 1 jaar garantie hebben? Is dat zo?
De wet van 1 september 2004 legt aan de professionele verkoper een wettelijke garantieplicht op bij de verkoop van consumptiegoederen aan een consument die voor privédoeleinden koopt.
Garantiewet bij verkoop aan de consument - Ondernemingen & Zelfstandigen - Home
De wet op de garantie is van toepassing op de verkoop van consumptiegoederen uitgevoerd door een professionele verkoper aan een consument die koopt voor privégebruik.
Wet op de garantie - Consumentenbescherming - Home

Daarnaast bieden fabrikanten (en soms importeurs) soms ook een garantie, en wss zal die 1 jaar garantie de fabrieksgarantie zijn.

lookoutordie

Legacy Member
Ik heb een update gedaan van messenger op mijn iPhone SE maar nu gaat de app niet meer open. Al meermaals verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar helpt niets. Iemand nog dit probleem?

TheCeet

Legacy Member
lookoutordie zei:
Ik heb een update gedaan van messenger op mijn iPhone SE maar nu gaat de app niet meer open. Al meermaals verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar helpt niets. Iemand nog dit probleem?

Geen problemen hier op 7 plus.
Mss is rebooten?
Anders back-up nemen via Itunes en daarna herstellen en back-up terug plaatsen.

lookoutordie

Legacy Member
TheCeet zei:
Geen problemen hier op 7 plus.
Mss is rebooten?
Anders back-up nemen via Itunes en daarna herstellen en back-up terug plaatsen.

App verwijdert, reboot gedaan en opnieuw geïnstalleerd en probleem is verholpen!
Merci!

not2secure4u

Legacy Member
Is er een (iOS) app waarmee je verschillende agenda's kunt synchroniseren en aangepaste invites voor meeting requests sturen afhankelijk van het gebruikte olatform(o365, Gmail)?

Sir. K

Legacy Member
Heb een iPhone 5S. Sinds kort worden foto's niet meer opgeslagen. Ik kan een foto nemen, maar die komt niet in de 'camera roll'.
Heb al eens gezocht via google, daar geven ze aan dat je moet herstarten, foto moet nemen en die dan via de thumbnail sharen... maar die opties zijn allemaal grijs.
Iemand een idee?

StalkeR

Legacy Member
Werkt een prepaid MasterCard van Fortis ook voor gezinsdelen ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

CoxM

Legacy Member
Ik word stilaan gek, want ik vind voor het probleem dat ik ondervind geen informatie op het internet, so here goes:

Sinds enkele dagen krijg ik een zwarte overlay in vele apps, waaronder Safari, Smartschool en Mail, en ook bij het openen van internetpagina's in Facebook, Tapatalk, etc.
Een volledige reset naar fabrieksinstellingen hielp twee uur, daarna terug prijs.

Concreet openen en werken de apps allemaal volledig, maar tekst lezen is onmogelijk aangezien er enkel een zwarte rechthoek wordt getoond op plaatsen waar normaal tekst zou moeten verschijnen. Ik kan de tekst wel kopiëren en bijvoorbeeld in Notities plakken om het te lezen ...

Iemand ideeën waar dit aan kan liggen?

Chickenlal

Legacy Member
Kheb het ook veel... zwart sherm gewoon. Of op messenger foto's die nie doorkomen. Dan heb ik in chrome ook soms gewoon zwart scherm.

Iphone opnieuw opstarten en alles is terug oke, maar heb ook al gedacht om naar de winkel te gaan er mee...

Chickenlal

Legacy Member
Kan toch nie da wij de enige 2 zijn me da probleem... moet bijna elke dag rebooten

Gentei

Legacy Member
CoxM zei:
Ik word stilaan gek, want ik vind voor het probleem dat ik ondervind geen informatie op het internet, so here goes:

Sinds enkele dagen krijg ik een zwarte overlay in vele apps, waaronder Safari, Smartschool en Mail, en ook bij het openen van internetpagina's in Facebook, Tapatalk, etc.
Een volledige reset naar fabrieksinstellingen hielp twee uur, daarna terug prijs.

Concreet openen en werken de apps allemaal volledig, maar tekst lezen is onmogelijk aangezien er enkel een zwarte rechthoek wordt getoond op plaatsen waar normaal tekst zou moeten verschijnen. Ik kan de tekst wel kopiëren en bijvoorbeeld in Notities plakken om het te lezen ...

Iemand ideeën waar dit aan kan liggen?

Chickenlal zei:
Kheb het ook veel... zwart sherm gewoon. Of op messenger foto's die nie doorkomen. Dan heb ik in chrome ook soms gewoon zwart scherm.

Iphone opnieuw opstarten en alles is terug oke, maar heb ook al gedacht om naar de winkel te gaan er mee...

Chickenlal zei:
Kan toch nie da wij de enige 2 zijn me da probleem... moet bijna elke dag rebooten

Krak hetzelfde als bij mij (iphone 7 128 gig 6 maanden oud)

Bij mij nog erger, soms als ik de camera app open, krijg ik een zwart scherm bij de camer en freezed mijn iphone voor een minuut.
Daarna keert die terug naar de homescreen, terug een freeze van een minuut of 2.
En het ergste is dan als ik de iphone niet volledig afsluit (dus uitzetten en terug aanzetten), kan ik de camera niet gebruiken of hij freezed heel de tijd MAAR als iemand mij belt dan hoort die mij en ik hoor de andere persoon niet.
totaal fucked up.
En dan de problemen die jullie opsommen heb ik dus ook....

Ik ga waarschijnlijk volgende week naar de applestore in Brussel en vragen voor een ruil van de iphone....
Maar ik vraag mij af of het zin heeft want op internet vind ik hetzelfde probleem/problemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan