Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chickenlal zei:Hmmm maarja ben van Blankenberge. Weinig zin om naar Brussel te rijden :/
Waar zou ik nog kans hebben op een ruil? Is gekocht in Telenet Gent... Of anders in lab9?
Chickenlal zei:Hmmm maarja ben van Blankenberge. Weinig zin om naar Brussel te rijden :/
Waar zou ik nog kans hebben op een ruil? Is gekocht in Telenet Gent... Of anders in lab9?
Gentei zei:Ga met de trein. Ik heb dat ook gedaan, uitstappen in brussel centraal en 10min wandelen.
In de apple store doen ze onmiddelijk een analyse van uw toestel met hun ipad lol.
Dunno denk niet dat ze zomaar in een reseller winkel een toestel gaan omruilen.
Ze gaan dat zowiezo naar apple sturen en jij zal moeten wachten.
Plus vroeger had je hier ook geen official apple store 
Affinity zei:Kans is groot dat dat een refurb is. In het witte doosje kunnen splinternieuwe zitten maar ook refurbs, en daar zit dus totaal geen verschil op.
Refurb bij Apple wil zeggen gekwalificeerd als niet van nieuw te onderscheiden.
Zoiezo een nieuwe omhuizing, en interne onderdelen zijn dan vaak hergebruikt.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Gentei zei:Niet netjes dan van die apple medewerker om te liegen.
Maar ja don't care zolang deze maar goed werkt.
Affinity zei:Hij is gekwalificeerd als nieuw dus onmogelijk ga je daar iets verkeerd aan merken.
Wat ik gehoord heb van Apple Support destijds is dat het een nieuwe KAN zijn, maar evengoed een refurb. Onmogelijk om te achterhalen blijkbaar.
Doe maar geen moeite, ik had terug hetzelfde probleem....Chickenlal zei:Heb gemailt naar lab9 in Brugge met mijn vraag en ik kan er ook mijn toestel gaan omruilen.
Daar duurt het dan wel een 3-4 dagen omdat ze wrs eerst moeten opzenden naar Brussel.
Maar dan doe ik het wel zo hoor, liever 4 dagen met een tijdelijk toestel dan heen en weer naar Brussel![]()
Affinity zei:Hij is gekwalificeerd als nieuw dus onmogelijk ga je daar iets verkeerd aan merken.
Wat ik gehoord heb van Apple Support destijds is dat het een nieuwe KAN zijn, maar evengoed een refurb. Onmogelijk om te achterhalen blijkbaar.
Jonas89 zei:refurb is evengoed als nieuw. zeker bij Apple.

Gentei zei:Doe maar geen moeite, ik had terug hetzelfde probleem....
Camera blokeert iphone freezed.
Goede kwaliteitscontrole bij apple hoor.
Heb krak hetzelfde voor als mijn vorige, wtf
Eerst safari, ik surf naar een website, scherm wordt zwart zoals bij mijn vorige, ik probeer de camera en hij blokkeert zoals mijn vorige iphone. Wat een klucht ze recycleren gewoon hun iphones en geven ze door.
Straks krijgt chickenlal mijn iphone die ik gisteren binnenbracht
Ik ga het volgende keer opnemen met mijn ipad zodat iedereen kan zien wat ik bedoel.
Affinity zei:Al eens via iTunes dfu mode proberen herstellen? Hem even zo laten als nieuw toestel, voor je de backup terugzet, om te testen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
TitaTovenaartje zei:Kan je bij terug naar fabrieksinstellingen kiezen dat de foto's blijven staan?
iPad heeft een eigen leven gekregen
TitaTovenaartje zei:Cloud zit al een hele tijd vol..
Nog andere makkelijke manieren?