CoxM
Legacy Member
CoxM zei:Ik word stilaan gek, want ik vind voor het probleem dat ik ondervind geen informatie op het internet, so here goes:
Sinds enkele dagen krijg ik een zwarte overlay in vele apps, waaronder Safari, Smartschool en Mail, en ook bij het openen van internetpagina's in Facebook, Tapatalk, etc.
Een volledige reset naar fabrieksinstellingen hielp twee uur, daarna terug prijs.
Concreet openen en werken de apps allemaal volledig, maar tekst lezen is onmogelijk aangezien er enkel een zwarte rechthoek wordt getoond op plaatsen waar normaal tekst zou moeten verschijnen. Ik kan de tekst wel kopiëren en bijvoorbeeld in Notities plakken om het te lezen ...
Iemand ideeën waar dit aan kan liggen?
Mezelf even quoten: nadat ik een aantal keer het RAM-geheugen had leeggemaakt, toch nog eens een volledige reset naar fabrieksinstellingen gedaan. Ditmaal geen back-up teruggezet, enkel via iCloud m'n telefoonnummers terug ingeladen.
Tot nu toe, 24u verder, geen enkel zwart scherm, camera werkt perfect, geen gekraak en slechte verbinding tijdens het bellen meer.
Zeker het proberen waard!
