Frado2005
Legacy Member
Heeft er iemand al eens een nieuwe iphone gekocht via de Apple Business shop? Zou in september kijken om het nieuwe toestel aan te schaffen, maar ik zou wel moeten een factuur hebben met mijn BTW nummer op, alsook een ander betaalmiddel gebruiken dan diegene die nu op mijn persoonlijke apple account staan.
. Maar ik ben ios gewoon daarmee dat ik terug een iPhone heb gekocht.
.