Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheCeet zei:Zijn hier beta testers van IOS?
Zoja, zijn huidige builds stabiel om te installeren op dagelijkse toestel?
Voor gewoon wat internet en office zijn de goedkoopste meer dan ok, zeker als ge "een trage Windows" gewend zijt.Pinarello zei:Ik zou me graag de nieuwe Imac 27" aanschaffen maar ik twijfel welk model en hoeveel RAM.
Voor mijn werk gebruik ik hoofdzakelijk Word en Excel en voor de vrije uren is het vooral itunes, internet (youtube, instagram, facebook) en paar programma's om mijn fietstrainingen up te loaden.
Dus geen fotobewerkingen, geen gaming enz...
Op de website van Apple staan 3 basis modellen. Welk basismodel zouden jullie mij aanraden? Zou ik de RAM upgraden of is 8GB genoeg? Eventueel ook de fusion drive verwisselen naar 512GB SSD?
Ik hoor het graag van jullie.
Urboembake zei:Zeker stabiel genoeg.
Vandaag net beta 9 ontvangen.
Zal wss ook wel de laatste of voorlaatste zijn alvorens hij officieel uitkomt.
Eric1983 zei:Hey.
lang geleden had ik een Iphone 3 en in de tijd was het een werk om mp3 files om te zetten via Itunes vooraleer ik ze op mijn iphone kon gebruiken.
Nu, na jaren samsung te gebruiken plan ik terug naar Iphone te gaan maar dat hele itunes gedoe houd me wat tegen...
Moet men nu nog altijd mp3 files converteren naar een Apple vriendelijk formaat vooraleer i kze op mijn gsm kan zetten?
Gentei zei:Nope.
Uw files moeten wel mp3 zijn. Itunes zet ze dan automatisch op uw iphone.
Wat wel irritant is, je moet in itunes aanwijzen waar u muziek files zijn.
Stel dat je binnen een paar dagen een paar nieuwe liedjes hebt, je moet die dan individueel toevoegen op uw iphone.
Eric1983 zei:dus als ik t goed verst kan ik gewoon rechtstreeks mp3 dowloaden van internet of ze van mijn pc direct op mijn gsm zetten zoals bij Android?
Eric1983 zei:Bedankt, dat is dus wat ik al vreesde.
SpeedyP zei:Ik heb de iPhone SE en hij wil maar niet verbinden met de App Store. Iedere keer de melding : Verbinding met App Store Mislukt.
Ik heb al van alles geprobeerd maar niets lukt.. Wat nu?
Gentei zei:why?
op uw android moet ge ook copy paste doen hé?
uw iphone sluit je aan, itunes opstarten en op de knop drukken synchroniseren en hij zet je muziek erop....
Beide zijn simpel hoor.
Het probleem is als je je muziekbibliotheek aanpast op je pc, de itunes het niet detecteerd dus de nieuwe liedjes die je hebt gedownload moet je wel apart toevoegen in je itunes bibliotheek.
strijkkeiZer? zei:Iemand een idee wat ik best koop om mijn domme plasma tv "smart" te maken?
Ik post dit in het apple topic om de reden dat ik al men films en series op mijn timecapsule(met daarachter 3tb aan hdd's) heb staan.
Apple tv is nogal duur voor wat ik het ga gebruiken.
Dus kort samengevat:
Wat is de beste manier om films/series van op mijn timecapsule naar mijn domme tv te streamen?