Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
strijkkeiZer? zei:Als je zo'n raspberry pi met kodi zou doen.
Wat moet er dan juist qua setup gebeuren?

strijkkeiZer? zei:Momenteel hang ik altijd mijn macbook aan een hdmi kabel.
Valt een raspberry pi qua handelingen hiermee te vergelijken?

strijkkeiZer? zei:Ik had oorspronkelijk ook aan een raspberry gedacht(niet dat ik er veel van ken).
Maar in mijn ogen is dat een mini computer, waar ik een hdmi, utp, toetsenbord en muis kan aanhangen, en dan gewoon (zoals met eenders welke computer) de bestanden op mijn timecapsule kan benaderen via file explorer en kan dubbeklikken op het bestand waarna het opent in vlc(of consoorten)
Dus mijn gedacht was ongeveer wel juist![]()
strijkkeiZer? zei:Iemand een idee wat ik best koop om mijn domme plasma tv "smart" te maken?
Ik post dit in het apple topic om de reden dat ik al men films en series op mijn timecapsule(met daarachter 3tb aan hdd's) heb staan.
Apple tv is nogal duur voor wat ik het ga gebruiken.
Dus kort samengevat:
Wat is de beste manier om films/series van op mijn timecapsule naar mijn domme tv te streamen?
strijkkeiZer? zei:Ik heb die naam al vaker zien vallen van kodi. Heeft dat ook geen functie om zelf ondertittels toe te voegen?
Eigenlijk lijkt zo'n raspberry pi dan wel de oplossing, perfecr voor mijn intern netwerk streaming, en je kan er ook mee op youtube gaan geloof ik heh?(vriendin kijkt nogal veel youtube)
En eenders welk model van raspberry is voldoende? Of zijn er aanraders?

strijkkeiZer? zei:Chromecast was snel van de mogelijkheden omdat ik vermoeden dat dit niet zou samenwerken met de timecapsule.
De apple tv is way to expensive voor mijn doel.
Ik zat dus zelf ook al met een raspberry pi in mijn gedachte, omdat dit goedkoop en deftig is.
Maar ik was niet zeker of het zou werken(daarom dus dat ik het hier vroeg).
Mijn doeleinden zijn: films streamen(automatische subtitels zijn wel handig) en handig is dat men vriendin youtube kan kijken.
Netflix heb ik toch niet, maar ik las dat dit wel werkt op een rpi 3?
De rpi moet ik niet als nas laten werken want dat doet de timecapsule al
Ik zou voor een rpi 3 gaan dan.
Ik heb er trouwens al een leuk projectje erbij, ambilight maken voor de tv![]()

strijkkeiZer? zei:Ik heb het ook niet, maar wat niet is kan nog komen
Eens bekijken of ik best zo'n starterkit koop of alles individueel.
En bij welke webshop.
Ps hoe groot moet de sd kaart zijn?
(moet trouwens Micro-SD zijn van formaat, niet gewoon SD, maar op de website zullen ze u de juiste wel verkopen)strijkkeiZer? zei:Sos solutions stond momenteel op 1 om daar te bestellen.
Maar een sd card van 8 is dus voldoende?(de upgrade naar 32gb voor 9€ is niet nodig?)
