Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pinarello

Legacy Member
Is er een manier om te weten te komen of een product op voorraad is in de apple store in Brussel?
Al van alles zitten uitpluizen op de website van apple maar ik vind geen optie om een product te reserveren in de apple store.

Destel

Legacy Member
Pinarello zei:
Is er een manier om te weten te komen of een product op voorraad is in de apple store in Brussel?
Al van alles zitten uitpluizen op de website van apple maar ik vind geen optie om een product te reserveren in de apple store.
Eens bellen?

Digishine

Legacy Member
Pinarello zei:
Is er een manier om te weten te komen of een product op voorraad is in de apple store in Brussel?
Al van alles zitten uitpluizen op de website van apple maar ik vind geen optie om een product te reserveren in de apple store.

In brussel is er geen in-store pick-up en ook geen reserveringen enkel bij iPhone launches kan je er reserveren.

TitaTovenaartje

Legacy Member
Bestaat er een app waarmee ik filmpjes van Snapchat kan opslaan?
Liefst zonder dat de andere dit weet?

MorGo7h

Legacy Member
TitaTovenaartje zei:
Bestaat er een app waarmee ik filmpjes van Snapchat kan opslaan?
Liefst zonder dat de andere dit weet?

Met iOS11 kunt ge nu screenrecorden he. Weet alleen niet als de andere het dan ziet.

Affinity

Legacy Member
Er is een WPA2 vulnerability ontdekt (door een Belg, hoeraa!). We zouden (hopelijk) vrij snel een update moeten krijgen van Apple.

Ben eens benieuwd wanneer wij die gaan krijgen vs Android gebruikers (als ze hem ooit krijgen).


Sent from my iPhone using Tapatalk

JohnnyricoMC

Legacy Member
Bepaalde accesspoint-fabrikanten zoals Ubiquiti hebben al een patch klaar voor hun apparatuur, dus ik hoop toch dat Apple zeer binnenkort ook eentje lanceert voor de Airport-toestellen. Of ze speciaal een nieuwe iOS-update lanceren of gewoon bij de eerstvolgende update die er mee in zwieren, dat valt nog te zien.

Affinity

Legacy Member
Dit moeten ze echt pushen naar alle iOS devices. Het is vooral een client issue, en een vrij grote.


Sent from my iPhone using Tapatalk

JohnnyricoMC

Legacy Member
Als ze ook de oudere toestellen doen die geen ios 11 ondersteunen (of zelfs ios10), 't zou toch waarschijnlijk de eerste keer zijn :x

Affinity

Legacy Member
Pretty fucking good alsget mij vraagt :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

JohnnyricoMC

Legacy Member
Die op Apple-webshop is cirkelvormig, de andere is vierhoekig met serieus afgeronde hoeken. Het UPC/EAN nummer verschilt ook.

keeper

Legacy Member
Weet er iemand of je in de Apple store in Brussel andere apple watches kan kopen dan diegene die op de site van Apple staan? Ik zie op de site alleen nog maar de aluminium versies terwijl er vroeger toch ook van roestvrij staal waren?

Guiseppe

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Die op Apple-webshop is cirkelvormig, de andere is vierhoekig met serieus afgeronde hoeken. Het UPC/EAN nummer verschilt ook.

Vorm nog niet eens opgevallen. Diegene van de Apple-shop lijkt me ook een exclusief product? EAN code is nergens anders terug te vinden.

Maar zou die van de Apple webshop beter (geschikt) zijn voor de iPhone, of is dat gewoon exact hetzelfde?

Digishine

Legacy Member
keeper zei:
Weet er iemand of je in de Apple store in Brussel andere apple watches kan kopen dan diegene die op de site van Apple staan? Ik zie op de site alleen nog maar de aluminium versies terwijl er vroeger toch ook van roestvrij staal waren?

roestvrij apple watch serie word op moment niet verkocht aangezien die enkel met LTE bestaan.. en die verkopen ze nog niet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan