keeper
Legacy Member
Digishine zei:roestvrij apple watch serie word op moment niet verkocht aangezien die enkel met LTE bestaan.. en die verkopen ze nog niet
Thanks
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Digishine zei:roestvrij apple watch serie word op moment niet verkocht aangezien die enkel met LTE bestaan.. en die verkopen ze nog niet

magnificent_one zei:Het scherm van mijn SE werkt opeens niet meer... Mijn PC vind hem nog wel maar zegt dat de map leeg is en de auto maakt ook nog verbinding maar ik kan niet aan mijn foto's/filmpjes omdat ik een code moet ingeven zegt iTunes. Ik heb nog garantie dus kan hem opsturen voor reparatie maar dan ben ik sowieso mijn foto's en filmpjes kwijt en dat is net wat ik niet wil aangezien er veel foto's en filmpjes van de kindjes opstaan (eerste woordjes, foto's geboorte, enz...) Natuurlijk heb ik geen backup gemaakt... Stom stom maar het is er eigenlijk nooit van gekomen...
ik ben aan het opzoeken geweest maar blijkbaar kan ik op geen enkele manier aan de bestanden zonder op het scherm te klikken. Ik heb al gegoogled maar geen succes.
Iemand enig idee?
Ben aan het denken om het scherm te laten maken zonder de garantie zodat ik misschien toch de bestanden kan behouden maar dan heb ik natuurlijk geen garantie meer...
TLDR: Scherm is zwart, kan niet aan de bestanden via pc ("map is leeg"), kan dit op een of andere manier toch?
Of iemand die het scherm kan maken
Alvast bedankt!
Voor een euro per maand heb je een upgrade naar 50GB en daar kom je een heel eind mee. Dat is 1 pint per 2 maand minder drinken op café ;-)Philharmoniker zei:Mijn facetime op macbook air geeft verificatiefout.
Stappen in hun FAQ al gevolgd, zoals tijd etc,
In Icloud men gegevens checken is geen probleem.
Ben nu met applesupport op twitter bezig maar dat duurt telkens voor die antwoorden, hun laatste suggestie, test was het proberen in safemode.
Iemand ideetjes?
Ook al is je mb stuk dan kunnen ze toch nog aan je gegevens komen ? die tel repair die ik ken zet er evt tijdelijk een andere mb in om zo de gegevens over te zetten.magnificent_one zei:Mja stom geweest eigenlijk. Bij nader inzien had ik er beter eens voor gezien i.p.v. het af te zetten... Vandaag bij Ilabo/Geronika langs geweest maar de iPhone is dood, wslk iets met het moederbord dachten ze want scherm vervangen en nog eens aan de pc gehangen maar deed niets meer dus alle filmpjes en foto's weg van de dochters... Bummer:doh:
Nu maar laten opsturen
MorGo7h zei:Op de Apple website kan je via chat contact opnemen. Dat lijkt me vlotter te verlopen dan over een weer te twitteren.
SilentSpring zei:Is een iPhone SE eigenlijk nog de moeite (toekomstgericht)?
Mijn pa heeft momenteel een iPhone 4 die de geest begint te geven (thuisknop hapert soms, de aan/uit-knop werkt 9/10 keer niet en de batterij loopt rap leeg).
Hij gebruikt hem vooral om te bellen en te sms'en en wat te surfen, hij werkt ook in de bouw dus het moet niet het recentste toestel zijn gezien dat toch wat afziet in overall's enzo.
Nu twijfel ik tussen de SE, de 6S of de 7.
Zo'n SE is min of meer gelijk aan de 6S zie ik, uitgenomen dat de batterij bij die laatste beter zal zijn zeker (+ betere touch id)?
Z'n 4 krijgt al een tijd geen updates meer, het is niet de bedoeling om nu de investering te doen en volgend jaar of binnen 2j terug geen updates meer te kunnen doen dus dan lijkt een SE/6S wat risky?
De 7 is blijkbaar ook stofbestendig, dat is misschien ook wel handig in zijn geval?
Mijn 4S begint ook te verslijten, ik krijg een gele vlek langs de rechterzijde van m'n scherm en de thuisknop hapert soms ook.
Ik twijfel ook tussen een 7 of een 8, ik koop enkel een nieuwe telefoon als de vorige het begeeft, dan is de 8 misschien nog net iets toekomstgerichter?
Ik geloof dat mijn 4S reeds 5j in gebruik is, met de vervanger zou ik terug even lang willen doen als het eventjes kan.
Dan denk ik dat we beiden best voor de 7 zullen gaan, daar zullen alle bugs ook al uit zijn doordat die al een jaartje uit is terwijl de 8 nog recent is.Affinity zei:De SE/6S zal ook nog wel een paar jaar ondersteund worden, maar op gebied van hardware gaat die beginnen achterlopen.
Ik zou voor een 7 gaan als ge op een budget zit. Heel mooi toestel.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Gentei zei:Heeft iemand die airpods van apple? Zijn die goed? Zijn wel aan de due kant.
Al zou ik ze niet gebruiken voor te sporten ofzo, dan zijt ge beter af met iets gelijk een bose QC30.