Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Zijn kostelijk ja, maar ze werken eiglk best goed. (cue de zelfverklaarde audiofielen die het crap noemen :ironic:) Al zou ik ze niet gebruiken voor te sporten ofzo, dan zijt ge beter af met iets gelijk een bose QC30.

Ja...tis juist om te sporten. Lijkt mij tof en handig draadloos te gaan fitnessen ofzo...

JohnnyricoMC

Legacy Member
Gentei zei:
Ja...tis juist om te sporten. Lijkt mij tof en handig draadloos te gaan fitnessen ofzo...

Dan lijkt iets met draadjes en/of een soort nekband me beter. Die airpods zijn "glad" en ik zou verwachten dat ze bij zweten makkelijk uit de oren glijden. 't ene oor is ook het andere niet: bij mij blijven ze deftig zitten, maar daarom niet bij 'n ander.

Ik had eerst de QC30 gekocht, maar die valt eiglk meer op door de nekband en steekt ge niet zo makkelijk weg als die airpods in hun doosje. Die stayhear-dopjes blijven erg goed zitten en de actieve noise canceling is onklopbaar.

Gentei

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Dan lijkt iets met draadjes en/of een soort nekband me beter. Die airpods zijn "glad" en ik zou verwachten dat ze bij zweten makkelijk uit de oren glijden. 't ene oor is ook het andere niet: bij mij blijven ze deftig zitten, maar daarom niet bij 'n ander.

Die airpods zijn die niet van dezelfde "gladde" materiaal gelijke de normale bedrade oortjes die je bij de iphone erbij krijgt?
Die zijn nooit uit mijn oor gevallen eigenlijk.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Gentei zei:
Die airpods zijn die niet van dezelfde "gladde" materiaal gelijke de normale bedrade oortjes die je bij de iphone erbij krijgt?
Die zijn nooit uit mijn oor gevallen eigenlijk.

Ze lijken me van hetzelfde materiaal, maar waarschijnlijk zal de staat van de oren bij velen een belangrijkere factor zijn (vettigheid van de huid in de oren bvb).

GETHEZ

Legacy Member
Kan iemand mij zeggen of er eventueel black friday kortingen zullen zijn op de iPhone SE 32gb (of 64gb model)

Zo ja waar, en welke shops hebben int verleden al kortingen gegeven op iphone tijdens bf?

FiberMonkey

Legacy Member
GETHEZ zei:
Kan iemand mij zeggen of er eventueel black friday kortingen zullen zijn op de iPhone SE 32gb (of 64gb model)

Zo ja waar, en welke shops hebben int verleden al kortingen gegeven op iphone tijdens bf?

Ik zou morgen de iBOOD hunt in de gaten houden!

GETHEZ

Legacy Member
FiberMonkey zei:
Ik zou morgen de iBOOD hunt in de gaten houden!

is ni voor mij, kweet zelf ni of hij een ibood account heeft...

wrom heb je meer info?

en ook, ik vertrouw da niet met de garantie

iemand weet van reguliere webshops?

Gentei

Legacy Member
Heb de airpods gekocht bij bol.com stonden in de aanbieding voor 150 euro voor black friday.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Enjoy, ik gebruik de mijne continu. Draadloos, het lijkt een gimmick, tot ge het gewend zijt :D

steffpeeters

Legacy Member
Ik hoor overal op YouTube over de Series 3 Watch en Cellular.. kan dit in België niet? Ik zie deze optie niet bij Apple.be

Is dit iets dat nog komt? Ik wil niet deze maand kopen en volgende maand daar spijt van hebben

Gentei

Legacy Member
steffpeeters zei:
Ik hoor overal op YouTube over de Series 3 Watch en Cellular.. kan dit in België niet? Ik zie deze optie niet bij Apple.be

Is dit iets dat nog komt? Ik wil niet deze maand kopen en volgende maand daar spijt van hebben

Ken er het fijne niet van maar ik dacht dat de cellular in Belgie idd niet ging.

squan

Legacy Member
Ik zou begin volgend jaar een iPhone X willen kopen in de USA, in Portland (0% tax)

Nu vraag ik mij af wat het goedkoopste gaat uitkomen:


Daar kopen en niet aangeven, gewoon beginnen gebruiken.

of

Daar kopen, op m'n zaak zetten en aangeven aan de douane. Ik heb geen idee hoeveel kosten hier dan bij komen.


Iemand een idee?

CCatalyst

Legacy Member
squan zei:
Ik zou begin volgend jaar een iPhone X willen kopen in de USA, in Portland (0% tax)

Nu vraag ik mij af wat het goedkoopste gaat uitkomen:

Niet aangeven is uiteraard altijd goedkoper. Bij aangifte ga je niet enkel BTW moeten betalen maar ook invoerrechten en die kan je volgens mij niet inbrengen.

steffpeeters zei:
Ik hoor overal op YouTube over de Series 3 Watch en Cellular.. kan dit in België niet? Ik zie deze optie niet bij Apple.be

Is dit iets dat nog komt? Ik wil niet deze maand kopen en volgende maand daar spijt van hebben

Dit kan in Belgie wel, maar zoals gebruikelijk lopen onze providers achter op de wereld en er is nog geen enkele die het ondersteunt.

De modellen die in onze buurlanden verkocht worden (A1889 en A1891) zijn technisch wel compatibel om gebruikt te worden in Belgie. Ze bevatten zelfs al productdocumentatie in het Nederlands.

Thiriiii4

Legacy Member
Ik heb een Apple tv 4 2de hands gekocht, gereset, de verkoper zijn account verwijderd, mijn account ingesteld... nu het probleem is da ik zijn aankopen nog zie staan(in het donker, met eronder het woordje “wachten”)

Kwil Netflix kijken(downloaden) en da lukt maar niet....

Plutus

Legacy Member
CCatalyst zei:
Dit kan in Belgie wel, maar zoals gebruikelijk lopen onze providers achter op de wereld en er is nog geen enkele die het ondersteunt.

De modellen die in onze buurlanden verkocht worden (A1889 en A1891) zijn technisch wel compatibel om gebruikt te worden in Belgie. Ze bevatten zelfs al productdocumentatie in het Nederlands.
Ik twijfel of ik bv. eentje bij onze buren zou kopen mét LTE-functionaliteit, maar het is inderdaad gokken wanneer ze dat hier gaan openstellen... 't kost uiteindelijk wel wat meer.
Batterijduur is ook een pak minder en ik kan me eigenlijk geen situaties voorstellen waarin ik geen gsm bij me heb en dringend mobiele data zou nodig hebben. Wat je niet kent, mis je niet zeker :unsure:. Twijfels!

Gentei

Legacy Member
Wat denken jullie de purple siliconen hoes van Apple voor de X is dat te vrouwelijk of niet??

JohnnyricoMC

Legacy Member
Da's nogal subjectief, maar tenzij ge wijlen Prince zijt vind ik dat kleurke toch wat te vrouwelijk ja :s

Gentei

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Da's nogal subjectief, maar tenzij ge wijlen Prince zijt vind ik dat kleurke toch wat te vrouwelijk ja :s

:sad: dan zal het een rode worden van leder omdat die van siliconen te licht van rode kleur is terwijl de lederen meer donker is.

Lemme

Legacy Member
Is het mogelijk om op een iPhone alle geluiden op stil te zetten, behalve uw ringtoon?

Ik zet die van mij normaal altijd op stil maar mis zo af en toe een oproep. Dus zou graag enkel beltoon hebben.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Het bovenste wil ik ook wel is weten.

Ios11 vraagske. K vind het zeer vervelend dat ik constant naar rechs moet swipen om men widgets te zien ipv men notificaties als ik da snelmenu van bovenuit zichtbaar trek. Op ios 10 kreeg ge da ander screen nog en nu uw “homescreen”

Kunt ge da instellen dat ge da ander scherm terug krijgt? Vond da precies ni terug in de instellingen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan