popsnor
Legacy Member
Affinity zei:Zal nie lukken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Heb het al gevonden, is niet zo moeilijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Affinity zei:Zal nie lukken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
tgc_9012 zei:Iemand ervaring met het laten vervangen van de batterij bij zo een smartphone-fix winkel? Zijn die batterijen van dezelfde kwaliteit als die in een nieuwe iPhone? Na een jaar haalt mijn iPhone 7 amper het einde van de dag.
Hohja, ik ben bijna dagelijks op baan met de wagen en mijn iPhone laadt dan telkens op. 's Nachts wordt hij ook iedere keer opgeladen. Als ik dan lees dat de batterij na 400 laadbeurten 20% vd capaciteit verliest, dan lijkt het me nog niet zo abnormaal.TheCeet zei:Misschien 1st is via iTunes laten herstellen en instellen als nieuwe iPhone.
Misschien heb je battery drain van het een of ander. Nu al jouw batterij defect zou straf zijn.
PHOBIAS zei:Ik ga een nieuwe ipad kopen, ik heb nog een ipad 3 liggen. Een 64 gig, iemand weet wat ik daar nog tweedehands voor kan krijgen?
Ik heb al online zitten kijken maar de prijzen lopen zo hard uit elkaar dat ik geen idee heb.
popsnor zei:Heb het al gevonden, is niet zo moeilijk.

Destel zei:(moet trouwens Micro-SD zijn van formaat, niet gewoon SD, maar op de website zullen ze u de juiste wel verkopen)
8GB is meer dan voldoende (full Raspbian OS met een paar updates en toeters en bellen is max. 2.5GB, Kodi met media-info van een flinke library zal tot max. 3GB gaan), maar ik raad een USB-drive aan ipv een SD-kaart omdat sommige SD-kaartjes nogal gemakkelijk corrupt raken als ge daar een full OS op draait![]()
Een degelijk alternatief, maar niet persé beter, hangt er een beetje van af wat ge er allemaal (niet) mee wilt doen. Een Raspberry Pi kunt ge ook instellen als volledige Linux desktop distro, terwijl die Venz gewoon een type Android TV is.strijkkeiZer? zei:Om hier even op terug te komen.
Vandaag staat er op 1dayfly een venz v10
Is dit niet beter?
9lives ;-)dr.salt zei:Weet er iemand hier nog een goeie website waar ik min imac te koop kan stellen? Staat danig in de weg en moet dus echt verkocht geraken.
dr.salt zei:Ja ik had hem er al op gezwierd maar jammer genoeg nog geen reactie, ben ondertussen aan het zoeken naar eventuele winkels die nog overname doen. Het toestel staat jammer genoeg dik in de weg anders zou ik die gewoon bijhouden...
Pinarello zei:Welk model is het?
Ik zou me graag een Imac kopen op mijn zaak maar vraag me af of het nieuwe basis model: Apple iMac 27" Retina - Intel i5 3.4GHz - 8GB RAM - 1TB FusionDrive - Radeon Pro 570 4GB goed genoeg zou zijn voor mijn werk.
Ben voornamelijk bezig met Word, excel, PDF en mails en terwijl ook wat muziek beluisteren via itunes.
Verder zou ik het gebruiken voor internet, youtube en wat software waar ik mijn fietsgegeven op upload.
Lemme zei:Sinds iOS11 haalt mijn iPhone altijd vanzelf mails op. Waar kan ik dit afzetten? Ik vind niet direct iets terug in de instellingen.
TheCeet zei:Instellingen > Accounts & Wachtwoorden > Nieuwe gegevens