Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

attimos

Legacy Member
Poekie95 zei:
Hangt ervan af wat je wil

Matte: kleuren zullen wat minder gedefinieerd zijn, maar leesbaarheid zal goed blijven ook al zit je onder zonlicht of een andere bron van licht
Clear: kleur blijft even sterk gedefinieerd, minder goed leesbaar onder bron van licht

Ze zullen allebei even goed beschermen.

Ok, thx!

attimos

Legacy Member
Nog een vraagje: bestaat er een app, of liever nog een instelling in IOS om te checken hoeveel mobiele data je hebt verbruikt gedurende een bepaalde periode. Op android kon je zo handig maandelijks monitoren of je je datalimiet niet had overschreden, ik vermoed dat dit op de iphone ook wel mogelijk zal zijn zeker?

camino

Legacy Member
Ik heb GC van procimus en gebruik de hello belgacom proximus app, als ik aan de helft zit krijg ik een waarschuwing.

[EZ]

Legacy Member
Als je bij Mobile Vikings bent is er de app "My Viking", en je kan ook op de MV website instellen om een sms-waarschuwing te krijgen wanneer je data bijna op is (ongeveer 60mb resterend) en/of wanneer het volledig op is.

Will85

Legacy Member
Voor Telenet is er ook een app, maar geen mogelijkheid tot waarschuwing, denk ik.

MarG

Legacy Member
Kan er iemand een goed hoesje voor mijn iPhone 4S aanraden? Ik zoek een hoesje dat bescherming biedt zonder dat het design van de telefoon volledig verloren gaat. Liefst dus iets zeer dun.

camino

Legacy Member
MarG zei:
Kan er iemand een goed hoesje voor mijn iPhone 4S aanraden? Ik zoek een hoesje dat bescherming biedt zonder dat het design van de telefoon volledig verloren gaat. Liefst dus iets zeer dun.

Die heb ik voor mijn iPhone 5/5S gekocht maar dit is dus eentje voor de 4S maar is dus dezelfde.

Melkco Leather Case Apple iPhone 4 / 4S - PDAshop.be

Mss je er wel ietsje goedkoper kan aangeraken maar je moet dat zelf weten of je dit een goede vind?
Waarom ik die heb is omdat die ondertussen al bijna 15tal maand mee, is nog steeds in orde en beschermt toch ong 80% van je iPhone maarja, laten vallen van hoge hoogte, als die net fout valt kan je het nog altijd steken hebben ;).

Die beschermt mijn voorkant, achterkant en zijkanten voor in z'n totaliteit ong dus 80%. Veel beter dan dit vind je denk ik niet of je moet er al een volledige baksteen rond doen haha.

MarG

Legacy Member
Die van belkin ziet er inderdaad goed uit! Ga deze bestellen. Zo'n lederen hoesje heb ik al gehad, maar niet zo'n goede ervaringen mee (magneetje dat te snel lost). Thanks!

Eikel Father

Legacy Member
Overtijd had er iemand in het Gezocht forum een link gezet waarop je de geschatte waarde van je oude MacBook kon nakijken, maar kan hem niet meer terug vinden. Heeft iemand hem hier toevallig nog?

Clouds&Cereals

Legacy Member
Mijn vriendin haar mobiel netwerk (proximus) werkt soms gewoon niet meer... Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Geen veranderingen aangebracht.

camino

Legacy Member
Mau5 zei:
Mijn vriendin haar mobiel netwerk (proximus) werkt soms gewoon niet meer... Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Geen veranderingen aangebracht.

Welk toestel?
Heb je dan de E van edge of 3G?

Staan de instellingen nog ingesteld?

Wat gebeurt er als je dat probleem hebt en de phone eens uitlegt en terug aanlegt?

Schwimm

Legacy Member
Ik krijg van bepaalde applicaties soms wel en soms niet meldingen. Echt bizar. Er is precies geen lijn op te trekken. Soms doen ze het soms niet.

Heb me al suf gezocht maar in de instellingen staan meldingen wel degelijk aan voor die applicaties.

Iemand?

camino

Legacy Member
Schwimm zei:
Ik krijg van bepaalde applicaties soms wel en soms niet meldingen. Echt bizar. Er is precies geen lijn op te trekken. Soms doen ze het soms niet.

Heb me al suf gezocht maar in de instellingen staan meldingen wel degelijk aan voor die applicaties.

Iemand?

Over welke apps ga het? Gewoon eens om te weten.

Bij mij staat dat al aan bij instellingen-berichtencentrum, daar sta alles int groen en ik neem vaak het middelste bovenaan om melding te krijgen.


8gaB8W8l.png

Schwimm

Legacy Member
Facebook is een voorbeeld. Soms komt er een melding op als persoon X in groep Y geschreven heeft. Andere keren geeft hij geen melding als iemand op een foto reageert, en staat er louter dat 1tje.

Clouds&Cereals

Legacy Member
camino zei:
Welk toestel?
Heb je dan de E van edge of 3G?

Staan de instellingen nog ingesteld?

Wat gebeurt er als je dat probleem hebt en de phone eens uitlegt en terug aanlegt?

iPhone 4s. Geen E én geen 3G. Als ik de instellingen verwijder en opnieuw ingeef werkt het weer voor enkele uren. Herstart van toestel verandert er niks aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan