Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
magnificent_one zei:Ik vermoed dat je hem al gezocht hebt met where's my iPhone?
magnificent_one zei:Ik vermoed dat je hem al gezocht hebt met where's my iPhone?
Club41 zei:Ik denk eraan om een iPad te kopen.
Een mini vind ik te klein, een Air eigenlijk te duur voor mijn budget. Ik zou het ding voor hele basis dingen gebruiken: krant lezen, beetje surfen via wifi en bijvoorbeeld Yelo TV of wat films bekijken. Een aantal leuke apps zal ik er ook wel op installeren.
Is het nog de moeite om een iPad 2 te kopen? Ik hoorde van een klasgenoot dat die al 'oud' is en binnenkort niet meer compatibel is met de nieuwste apps etc.
.Club41 zei:Alvast bedankt voor het snelle antwoord, camino.
Is een Samsung Galaxy Tab bijvoorbeeld een alternatief?
.
. Onthoud ook de appstore meer apps heeft en qualitatief ook beter zijn op de iPad , android is wel vrijer, opener.
Amaryliss zei:Ik ken er echt helemaal niet veel van, maar mijn vriendin heeft een Android smartphone (Acer Liquid E2) en ik een iPhone 4S. Ondanks dat de mijne nu enkele jaren oud is, heb ik er amper problemen mee, maar haar Android loopt regelmatig vast, intern geheugen is veel te klein en de apps werken ook niet naar behoren. Ook heb ik de indruk dat hij trager is dan mijn iPhone.
Niet dat ik een Apple fangirl ben, maar ik krijg zelf de indruk meer tevreden te zijn van mijn iPhone dan van mijn vriendin haar Android (die ik toch ook regelmatig gebruik!)
EDIT: Dit gaat dus wel over smartphones en niet over tablets, maar ik hoop dat je er toch iets aan hebt. De iPad zal vast gelijkaardig zijn: (veel) duurder, maar toch ietske beter![]()
.
.
.
. 1j tussen laten kan geen kwaad natuurlijk omdat het om een kleine upgrade vh toestel gaat.xTechneut zei:iPhone's 5 kunt ge niet meer nieuw (sealed) in nen echte winkel kopen zeker?
Y-Ssin zei:Nope, is in de product line-up vervangen door die belachelijke 5C.
Tenzij je natuurlijk ergens een winkel vind die er nog onverkochte heeft liggen van één van de laatste ladingen (vorig jaar) ofzo.


Club41 zei:Op aanraden van 'camino' dan misschien eens kijken voor een iPad Air.
Is de onmogelijkheid om het geheugen uit te breiden echt te verhelpen met devices als deze?:
Kingston Wi-drive: vergroot geheugen van iPod, iPhone, iPad (promoted) | Extend Limits
. Straks eens op het gemak bekijken. Club41 zei:Langs de andere kant zwier ik die er ook weer af nadat ik ze 1 keer heb bekeken natuurlijk...
Ik vind het prijsverschil tussen 16 en 32 GB eigenlijk wel vrij groot.
.
.