Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
Wat is de 'beste keuze' van winkel in belgie waar je een iphone zou kopen? Sommige winkels hebben al betere service dan andere, daarmee....

magnificent_one

Legacy Member
32is voldoende volgens mij. Zowel voor iPad als iPhone.
16 is veel te krap imo

Affinity

Legacy Member
wegens geen antwoord, dan maar thephonehouse binnengestapt..... daar hadden ze geen space gray 32gb...

daarna allo telecom, ook geen 32gb ... uiteindelijk moest ik wel bij de mobistar center gaan :D

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Meh, 16GB voor mijn iPad is meer dan genoeg. Is eigenlijk enkel voor boeken en films op vakantie.
16GB voor een iPhone is idd veel te weinig. 32GB zou de nieuwe standaard mogen worden.

Club41

Legacy Member
Ik heb wel nog een iPod, waarop ik al mijn muziek opsla. Laat ons zeggen dat dat ook weer een paar GB gespaard zijn op mijn (eventuele) iPad.

De mogelijkheid voor een SD-kaartje was toch zo veel leuker geweest...

Frado2005

Legacy Member
Duurt het bij jullie ook zo lang vooraleer de iPad wifi verbinding heeft? duurt toch makkelijk 10-15 sec hier..
Mijn iPhone 5 hefet dat probleem dan weer niet. T'gaat hier om een nieuwe ipad mini retina

camino

Legacy Member
Frado2005 zei:
Duurt het bij jullie ook zo lang vooraleer de iPad wifi verbinding heeft? duurt toch makkelijk 10-15 sec hier..
Mijn iPhone 5 hefet dat probleem dan weer niet. T'gaat hier om een nieuwe ipad mini retina

Heb je dit ook voor als je elders op een wifi netwerk gaat?

Frado2005

Legacy Member
Nog niet geprobeerd, enkel thuis een vast wifi netwerk. Op mijn werk is't enkel een homespot die ik niet automatisch join. Maar mijn iphone5 thuis gaat wel meteen

Therapy

Legacy Member
Kan ik mijn iCloud account van mijn iPhone wissen maar er toch een app laten opstaan?
Zou de mijne willen verkopen maar een bepaalde app erop laten staan zonder dat mijn account er nog opzit.

iTzStevee

Legacy Member
tem vandaag kan je een iPhone 5S 16Gb nemen bij Collishop van Colruyt aan 16Gb.

Doen of niet doen? Wat ivm garantie etc? :) kan ik dan naar een reseller of Apple store stappen?

Therapy

Legacy Member
Welke goedkope screenprotectors raden jullie aan? Geen zin om 10 euro voor 1 stickertje te betalen.

Pherox006

Legacy Member
Vorige keer nog een matte gekocht op eBay, prima kwaliteit en voor nen euro kunde toch ni sukkelen

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Weet er iemand als ge een Ipad Air in USA aankoopt met cellular of die dan hier in Europe ook werkt met bv datacard van MV of Proximus of...? Want ge moet zo kiezen tussen AT&T, sprint,... Maakt da dan uit?

Fiezik

Legacy Member
Mijn iCloud wachtwoord reset zichzelf constant. Ik krijg een mail dat mijn wachtwoord met succes is gereset terwijl ik niets heb aangevraagd.

Iemand ervaring met dit voorval? Enige oplossingen?

Dear XXX
The password for your Apple ID (XXX@XXX) has been successfully reset.
If you didn’t make this change or if you believe an unauthorized person has accessed your account, go to iforgot.apple.com to reset your password immediately. Then sign in to My Apple ID to review and update your security settings.
If you need additional help, contact Apple Support.
Apple Support

FragDAnvers

Legacy Member
De vriendin heeft haar 4S laten vallen per ongeluk, met als gevolg de hele voorkant gebarsten (glas)
Zijn er betrouwbare sites die front & back glas verkopen ? (liefs in een kleurtje: goud/roos/etc) en liefst deftige kwaliteit.

Affinity

Legacy Member
"Schwingpod" heeft leuke stuff :) goeie service, en niet zo heel ver van Berchem (Sint-Kruis-Winkel)

Ampie

Legacy Member
Iemand een idee wat er met mijn foto's aan de hand is?

vazenysy.jpg

Gentei

Legacy Member
Mijn iPhone 4 is dood denk ik...

Had hem een halfuurtje geleden gebruikt, was wa aan het surfen, ik wil die nu effe terug gebruiken maar reageert niet meer, als ik hem aansluit op op usb om op te laden reageert hij ook totaal niet meer....?
Nu is mijn vraag is de batterij gewoon naar de klote of iPhone zelf?

Hij was op 60% van batterij toen ik hem laatst gebruikte (half uur geleden dus)

Sovereign

Legacy Member
Iemand die een goed alternatief weet voor die yourube-app (zonder reclame)? Begin een beetje gek te worden van die electrabel/mentos zever of inhoudsloze N-va-propaganda. Een addblock voor alle apps op je mobiel zou nog mooier zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan