Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Mijn iPhone 4 is dood denk ik...

Had hem een halfuurtje geleden gebruikt, was wa aan het surfen, ik wil die nu effe terug gebruiken maar reageert niet meer, als ik hem aansluit op op usb om op te laden reageert hij ook totaal niet meer....?
Nu is mijn vraag is de batterij gewoon naar de klote of iPhone zelf?

Hij was op 60% van batterij toen ik hem laatst gebruikte (half uur geleden dus)
hard reset al eens gedaan?
JasperCLA zei:
Iemand die een goed alternatief weet voor die yourube-app (zonder reclame)? Begin een beetje gek te worden van die electrabel/mentos zever of inhoudsloze N-va-propaganda. Een addblock voor alle apps op je mobiel zou nog mooier zijn :)
Cydia voor adblock :)

Gentei

Legacy Member
Frado2005 zei:
hard reset al eens gedaan?

Mja dat gaat niet helaas is de knop van boven dus de aan/uit knop kapot...
Ik denk dat hij volledig dood is, als je hem aansluit om op te laden komt er niets op het scherm....

Trebby

Legacy Member
Ga mij binnenkort uit noodzaak (oude iPhone 4S batterij gaat maar enkele uren meer mee) Iemand die weet waar je de Grip Candy Sheer van Belkin kan kopen?

Op amazon.co.uk en US staan er maar die leveren niet op mijn adres (lees: niet in België). En zelfs op de site van Belkin kan het enkel via de Amerikaanse shop maar ook daar willen ze niet hier leveren.


61dpcbuCGDL._SL1500_.jpg

Hahablackops

Legacy Member
Net even getest
Via amazon.de willen ze precies WEL naar België leveren ;-)
Duurt wel 7-21 werkdagen -_-

Darks

Legacy Member
Vraagje,

Ik heb vorig jaar via Itunes een film gekocht vanop mijn Ipad en die daar ook op bekeken. Nu haal ik wel vaker fims af via Itunes, maar meestal via mijn PC en dan komt de film eveneens in de library te staan op mijn Macbook.

De film die ik op mijn Ipad kocht, echter komt niet tevoorschijn op mijn PC noch Macbook en staat ook niet bij 'available downloads'.

Iemand een idee hoe ik die er wel tussen krijg?

Bedankt! :)

camino

Legacy Member
Darks zei:
Vraagje,

Ik heb vorig jaar via Itunes een film gekocht vanop mijn Ipad en die daar ook op bekeken. Nu haal ik wel vaker fims af via Itunes, maar meestal via mijn PC en dan komt de film eveneens in de library te staan op mijn Macbook.

De film die ik op mijn Ipad kocht, echter komt niet tevoorschijn op mijn PC noch Macbook en staat ook niet bij 'available downloads'.

Iemand een idee hoe ik die er wel tussen krijg?

Bedankt! :)

Itunes open en dan rechts in de hoek zie je staan aankopen; als je daarop klikt dan kan je vb naar films gaan, mss die daar bij staat?

Fiezik

Legacy Member
Ik heb een iPhone 5S gekocht van hier op het forum maar ik kan nergens die Touch iD instellingen vinden? Normaal moet dat ergens staan onder instellingen => algemeen en dan daar bij codeslot hé? Bij mij staat daar niets... Al software opnieuw geïnstalleerd maar geen succes... Iemand?

camino

Legacy Member
GGerre zei:
Ik heb een iPhone 5S gekocht van hier op het forum maar ik kan nergens die Touch iD instellingen vinden? Normaal moet dat ergens staan onder instellingen => algemeen en dan daar bij codeslot hé? Bij mij staat daar niets... Al software opnieuw geïnstalleerd maar geen succes... Iemand?


Instellingen-Algemeen en dan zie je er touch id en toegangscode staan.


mIzM8Wcl.png

Fiezik

Legacy Member
camino zei:
Instellingen-Algemeen en dan zie je er touch id en toegangscode staan.


mIzM8Wcl.png

dat is het net, dit staat er bij mij niet...

Automatisch slot
codeslot
beperkingen

... :unsure:

Darks

Legacy Member
camino zei:
Itunes open en dan rechts in de hoek zie je staan aankopen; als je daarop klikt dan kan je vb naar films gaan, mss die daar bij staat?

Die optie was ik vergeten, maar daar staat hij ook niet bij. Vreemd.

MrDoreth

Legacy Member
GGerre zei:
Ja hoor, heel zeker!

Net geweest naar een Lab9. Ga hem indienen onder garantie

Mss gwn even restoren zou het gdaan hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone 7

Fiezik

Legacy Member
MrDoreth zei:
Mss gwn even restoren zou het gdaan hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone 7

Denk je echt dat ik niet verder kijk dan mijn neus lang is? :unsure:

2x een restore gedaan en in Lab9 hebben ze ook een 'speciale restore' gedaan...

MrDoreth

Legacy Member
GGerre zei:
Denk je echt dat ik niet verder kijk dan mijn neus lang is? :unsure:

2x een restore gedaan en in Lab9 hebben ze ook een 'speciale restore' gedaan...

Ik ken er genoeg die niet zo ver denken hoor.


Verzonden vanaf mijn iPhone 7

Trekhond

Legacy Member
Zonet ergens een nieuw soort screenprotector voor de Iphone 5 zien staan, indien hij valt zou de protector barsten ipv het scherm..

Kan dit?


u9eduse5.jpg

Yones

Legacy Member
Als je pech hebt kan het glas alsnog breken, zelf met zo een screenprotector.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan