Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gumball4000

Legacy Member
Hier ook rare zaken met iPhone 5. Ik neem een moeilijke les op, zodat ik het thuis nog eens rustig kan beluisteren.. Les duurde 99min.. ik save de geluidsopname..uiteindelijk blijkt het maar 30min te hebben opgenomen

Cerv.Be

Legacy Member
Is er een groot verschil tussen de ipad mini & de retina versie? Of is het meer een dure gimmick?

gumball4000

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Is er een groot verschil tussen de ipad mini & de retina versie? Of is het meer een dure gimmick?

Maat van mij heeft gewone iPad mini en ik iPhone 5..zie eigenlijk amper/geen verschil. Heb wel een screenprotector, hij niet. Misschien dat die een deel van de kwaliteit weghaalt :)

MrDoreth

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Is er een groot verschil tussen de ipad mini & de retina versie? Of is het meer een dure gimmick?
iPad mini 2 (retina) heeft betere CPU namelijk A7 dual core 64-bit 1.3GHz En 1 GB RAM ivm iPad mini 1
A5 dual core 32-bit 1GHz en 513 MB RAM.

Ook zit in de nieuwe iPad mini een M7 processor die constant bewegingsdata die hij uit gyroscoop versnellingsmeter en het kompas van de iPad mini haalt. Hierdoor moet de A7 processor niet in actie schieten. Het verzamelt ook info over je beweging en zal normaal zorgen voor nieuwe fitness apps en gezondheid apps.

De nieuwe is ook wat zwaarder en breder

Zoals de naam zegt is de eerste versie van de iPad mini niet Retina en de duurdere tweede wel.

Hij is ook wat zwaarder en breder


Als je een retinascherm gewoon bent zal het je wel opvallen. Niet perse storen, maar misschien zie je het wel.


Ook heb kan je normaal alleen de 16GB kopen van de oudere ( zowel wifi only als wifi +cellular)
De nieuwe kan je in 16,32,64 en 128 GB kopen in zowel Wifi only als wifi+cellular (3G)


Verzonden vanaf mijn iPhone 7

JasonC

Legacy Member
Vraagje: heb mijn iphone 5 ooit binnengedaan bij de Apple Store in Amsterdam, heb toen direct een nieuwe meegekregen.
Nu scheelt er opnieuw wat mee, hij is ondertussen wel ouder dan een jaar, naar Amsterdam gaan gaat dus nimeer pakken.
Wil hem dus binnendoen in de BelCompany (of een andere Telenet winkel), iemand enig idee of ze daar moeilijk gaan doen ivm met de serienummers die niet overeen zullen komen? (nieuw toestel --> ander serienummer)

Yones

Legacy Member
Je hebt sowieso 2 jaar garantie.is het eerste jaar verstreken, dan is het aan BC om u het 2de jaar te dekken. Het feit dat je in A'dam een ander toestel hebt gekregen heeft daar volgens mij niets mee te maken.

JasonC

Legacy Member
Yones zei:
Je hebt sowieso 2 jaar garantie.is het eerste jaar verstreken, dan is het aan BC om u het 2de jaar te dekken. Het feit dat je in A'dam een ander toestel hebt gekregen heeft daar volgens mij niets mee te maken.

Bedankt maar ik las net vanavond dat Apple uitgerekend vandaag 7.1 heeft uitgebracht, blij dat ik hem nog niet heb binnengebracht... :s :doh:
Ik wil namelijk later nog kunnen jailbreaken, en als ik m'n toestel binnenbreng voor herstelling zetten ze hem waarschijnlijk op 7.1 en kan ik tot volgend jaar wachten op een andere jailbreak... :sad:

Stommerik dat ik ben met al m'n getwijfel, ik had hem al weken geleden moeten binnenbrengen!! :angry:

renaat13

Legacy Member
Gisteren 7.1 op mijn 4s gezet. Sindsdien werkt de tethering functie niet meer -> wanneer ik de juiste gegevens opnieuw invoer en terugkeer naar het vorige scherm, verwijdert mijn iphone de ingevoerde gegevens ( dus dit vak is opnieuw blanco). Nog iemand met dit probleem?

raymand

Legacy Member
iemand die weet of er een download accelerator extension bestaat voor safari?

JasonC

Legacy Member
renaat13 zei:
Gisteren 7.1 op mijn 4s gezet. Sindsdien werkt de tethering functie niet meer -> wanneer ik de juiste gegevens opnieuw invoer en terugkeer naar het vorige scherm, verwijdert mijn iphone de ingevoerde gegevens ( dus dit vak is opnieuw blanco). Nog iemand met dit probleem?

Gewoon blijven proberen, na afloop misschien met de cursor in een leeg of reeds ingevuld vakje gaan staan (ik vul bvb mijn mms instellingen niet in, ga daar dan even staan), dan op "terug" drukken en daarna terug gaan zien of het is blijven staan of niet.
Dit een paar keer herhalen tot alles blijft staan. Lastig, maar met wat geduld komt dat wel in orde. ;)

Frere j.

Legacy Member
Shijfhulp programmatje gebruiken (is al standaart op je mac geinstalleerd).

Shaddix

Legacy Member
Kent iemand een script/plugin voor OSx of Chrome die zorgt dat alle PSD's die ik download automatisch in mijn "PSD"-map worden gezet?

Pisjeloeken

Legacy Member
Moet men iphone restoren echter blokkeerd men pc vant werk alle software die ik download en met de portable versie van itunes word iphone niet herkend. iemand een alternatief? redelijk dringend

MrDoreth

Legacy Member
Pisjeloeken zei:
Moet men iphone restoren echter blokkeerd men pc vant werk alle software die ik download en met de portable versie van itunes word iphone niet herkend. iemand een alternatief? redelijk dringend

Instellingen>algemeen>stel opnieuw in (helemaal onderaan)>instelling naar je keuze aanduiden

Plutus

Legacy Member
Nog iemand die problemen heeft met de camera? Op mijn 4S lukt het niet meer om foto's te trekken. De app crasht bijna constant, en als het me dan toch eens lukt om met horten en stoten een foto te trekken, slaat hij niet op.

Jack Wilshere

Legacy Member
Bestaat er een Appstore equivalent voor de Android app ‘why always bet?’...?

MitCh

Legacy Member
Moeten jullie je iPhone ook altijd herstellen? Mijn iPhone 4S zit altijd vast op connect to iTunes na ELKE update.... Dan moet ik altijd restoren & mijn backup terug zetten... Dit is toch niet normaal? Ik heb al verschillende USB poorten gebruikt, overal hetzelfde voor.

Fransz

Legacy Member
Ik probeer de volledige switch te maken van WIN naar MAC maar ik heb toch nog een paar problemen die dat verhinderen:

- Op mijn externe harde schijf kan ik geen bestand renamen, dat staat disabled

- mijn muis werkt op batterijen en is nu al leeg, moet ik nu telkens nieuwe batterijen gaan halen of zo'n mac charger kopen? Daar ben ik geen voorstander van. Bestaan er ook muizen met een draad?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan