Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fransz zei:Ik probeer de volledige switch te maken van WIN naar MAC maar ik heb toch nog een paar problemen die dat verhinderen:
- Op mijn externe harde schijf kan ik geen bestand renamen, dat staat disabled
- mijn muis werkt op batterijen en is nu al leeg, moet ik nu telkens nieuwe batterijen gaan halen of zo'n mac charger kopen? Daar ben ik geen voorstander van. Bestaan er ook muizen met een draad?
vdmglenn zei:De homebutton van mijn 5S lijkt binnen de kortste keren de geest te gaan geven.
Deze maakt een zacht 'klikgeluidje' wanneer ik er gewoon mijn duim op plaats en wat rondbeweeg.
Mijn iPhone is aangekocht geweest in oktober.
Kan ik deze kostenvrij laten repareren?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fransz zei:Ik probeer de volledige switch te maken van WIN naar MAC maar ik heb toch nog een paar problemen die dat verhinderen:
- Op mijn externe harde schijf kan ik geen bestand renamen, dat staat disabled
- mijn muis werkt op batterijen en is nu al leeg, moet ik nu telkens nieuwe batterijen gaan halen of zo'n mac charger kopen? Daar ben ik geen voorstander van. Bestaan er ook muizen met een draad?
Fella zei:Is het normaal dat de trilfunctie anders is bij iOs 7.1?
Vroeger trilde hij 2maal na elkaar (ofzo iets), en nu trilt hij 1x kort bij het ontvangen van een bericht?

stijnd zei:Iemand er een idee van hoelang je deze dan kwijt bent (aangekocht in Telenet) ?
stijnd zei:Iemand er een idee van hoelang je deze dan kwijt bent (aangekocht in Telenet) ?

) te zitten, ben dus beginnen zoeken naar een andere oplossing.
)


MrDoreth zei:Iemand die ervarin heeft met gsm kopen op bol.com?
.camino zei:Ik heb nog geen gsm gekocht op bol.com maar wel een gps van tomtom en een wifi extender en nog een aantal andere dingetjes en op 1 keer na alles perfect verlopen hier.
Die ene keer was het wat langer onderweg dan verwacht en ik heb toen zelf gebelt en 1-2 dage nadien had ik het. Kan gebeuren zolang ik mijn gerief maar krijg maar 99,9% dik in orde ze, je moet geen schrik hebben.
MrDoreth zei:Ben vooral bang voor garantie.
Enig idee hiervan kan wel wat vinden op de site, maar ik hoor toch negatieve comments. Daarom kom ik hier bij de (meestal) net iets beter op de hoogte gebrachte 9livers. Bedankt voor je snelle reactie
dus daar kan ik helaas niet over oordelen.