Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RazorBlade0075 zei:Ik krijg hier ne mail van itunes dat er een aankoop is gebeurd van 7,35. Terwijl ik nog nooit een creditcard op mijn itunes account gekoppeld is. Ook krijg ik die mail op mijn gmail, terwijl mijn itunes acc. gekoppeld is aan mijn hotmail. Wtf? Ik neem aan dat het gwn een scam is?
camino zei:Mss eens screenshot van maken (alleen eventuele privacy gegevens verbergen of markeren).
Eens zien of het dezelfde is als de echte.
camino zei:Is niet de echte ze.
Fake dus, zijn oplichters.
Zorba zei:Gewoon het email adres van de afzender checken, hier perfect duidelijk dat het niet Apple komt..
BuYcKi zei:Ik begin mij precies meer en meer te ergeren aan de fouten in hun software..
Mavericks is niet zo goed/stabiel zoals iedereen laat uitschijnen. Als je wat surft dan misschien ja..
iOS 7 heeft nog altijd veel kleine fouten, kon vandaag mijn led lamp niet aanleggen zonder reboot.
Apple TV wou vandaag maar niet afspelen, totdak ik hem herstelde.
Al die apparaten kosten veel geld en dan verwacht ik ook dat het goed is.. Het probleem is echter: er is niets beter in mijn ogen. Windows Phone trekt helemaal op niets en dan heb je nog Android, maar die stijl zegt me dan weer niets..
Bestaan er nog dingen? Er is dringend nood aan nieuwe spelers volgens mij.
. Waarmee ik niet zeg hier altijd alles oke is maar ik heb zelden problemen en ja, de andere zijn zeker niet beter.BuYcKi zei:Ik begin mij precies meer en meer te ergeren aan de fouten in hun software..
Mavericks is niet zo goed/stabiel zoals iedereen laat uitschijnen. Als je wat surft dan misschien ja..
iOS 7 heeft nog altijd veel kleine fouten, kon vandaag mijn led lamp niet aanleggen zonder reboot.
Apple TV wou vandaag maar niet afspelen, totdak ik hem herstelde.
Al die apparaten kosten veel geld en dan verwacht ik ook dat het goed is.. Het probleem is echter: er is niets beter in mijn ogen. Windows Phone trekt helemaal op niets en dan heb je nog Android, maar die stijl zegt me dan weer niets..
Bestaan er nog dingen? Er is dringend nood aan nieuwe spelers volgens mij.
Darkside331 zei:Ik heb een vraag waar ik al een tijdje mee worstel. Het gaat om mijn apple tv en het feit van films streamen en opslaan.
Om mijn mac niet overval te laten staan met filmpjes had ik graag een externe hdd eraan gehangen. Nu twijfel ik tussen een NAS of een externe harde schijf van 2.5".
Any toughts?
Fransz zei:Een externe schijf zou ik niet kopen, niets dan miserie mee in combinatie met mac:
- een bestand zoeken lukt niet
- een bestand copy pasten lukt niet
Fransz zei:Een externe schijf zou ik niet kopen, niets dan miserie mee in combinatie met mac:
- een bestand zoeken lukt niet
- een bestand copy pasten lukt niet
dat gaat allemaal wel. Gewoon formatteren voor Mac (hfs) of fat32.Fransz zei:Een externe schijf zou ik niet kopen, niets dan miserie mee in combinatie met mac:
- een bestand zoeken lukt niet
- een bestand copy pasten lukt niet
BuYcKi zei:Ja, tis al heel de week eigenlijk. Daarmee dat ik het eens post om te zien wat anderen denken..
Eens ge zin hebt om u Macbook tegen de grond te smijten zegt het al genoeg denk ik.
Dit ziet er nog leuk uit. Morgen eens meer over opzoeken.
Ubuntu for phones - Trailer - YouTube
MaximumOfBass zei:Is er trouwens al iets meer geweten over de ATV4?
.