Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
Ik krijg hier ne mail van itunes dat er een aankoop is gebeurd van 7,35. Terwijl ik nog nooit een creditcard op mijn itunes account gekoppeld is. Ook krijg ik die mail op mijn gmail, terwijl mijn itunes acc. gekoppeld is aan mijn hotmail. Wtf? Ik neem aan dat het gwn een scam is?

camino

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Ik krijg hier ne mail van itunes dat er een aankoop is gebeurd van 7,35. Terwijl ik nog nooit een creditcard op mijn itunes account gekoppeld is. Ook krijg ik die mail op mijn gmail, terwijl mijn itunes acc. gekoppeld is aan mijn hotmail. Wtf? Ik neem aan dat het gwn een scam is?

Mss eens screenshot van maken (alleen eventuele privacy gegevens verbergen of markeren).

Eens zien of het dezelfde is als de echte.

Gentei

Legacy Member
camino zei:
Mss eens screenshot van maken (alleen eventuele privacy gegevens verbergen of markeren).

Eens zien of het dezelfde is als de echte.

Here you go

yraqugyb.jpg

Gentei

Legacy Member
camino zei:
Is niet de echte ze.
Fake dus, zijn oplichters.

Dacht het wel....maakt ook nie veel uit mijn cc is zo'n kaart da ge eerst moet opladen voor ge er iets mee kan kopen...

Zorba

Legacy Member
Gewoon het email adres van de afzender checken, hier perfect duidelijk dat het niet Apple komt..

Gentei

Legacy Member
Zorba zei:
Gewoon het email adres van de afzender checken, hier perfect duidelijk dat het niet Apple komt..

Yep I know

Ik was ook niet ongerust toen de mail kwam op mijn Gmail account, terwijl mijn itunes gekoppeld is aan hotmail, maar ja ik wou het gewoon ZEKER weten ben een beetje onzeker in zo'n dingen...

BuYcKi

Legacy Member
Ik begin mij precies meer en meer te ergeren aan de fouten in hun software..

Mavericks is niet zo goed/stabiel zoals iedereen laat uitschijnen. Als je wat surft dan misschien ja..

iOS 7 heeft nog altijd veel kleine fouten, kon vandaag mijn led lamp niet aanleggen zonder reboot.

Apple TV wou vandaag maar niet afspelen, totdak ik hem herstelde.

Al die apparaten kosten veel geld en dan verwacht ik ook dat het goed is.. Het probleem is echter: er is niets beter in mijn ogen. Windows Phone trekt helemaal op niets en dan heb je nog Android, maar die stijl zegt me dan weer niets..

Bestaan er nog dingen? Er is dringend nood aan nieuwe spelers volgens mij.

camino

Legacy Member
BuYcKi zei:
Ik begin mij precies meer en meer te ergeren aan de fouten in hun software..

Mavericks is niet zo goed/stabiel zoals iedereen laat uitschijnen. Als je wat surft dan misschien ja..

iOS 7 heeft nog altijd veel kleine fouten, kon vandaag mijn led lamp niet aanleggen zonder reboot.

Apple TV wou vandaag maar niet afspelen, totdak ik hem herstelde.

Al die apparaten kosten veel geld en dan verwacht ik ook dat het goed is.. Het probleem is echter: er is niets beter in mijn ogen. Windows Phone trekt helemaal op niets en dan heb je nog Android, maar die stijl zegt me dan weer niets..

Bestaan er nog dingen? Er is dringend nood aan nieuwe spelers volgens mij.

Dan hebt gij toch meer pech dan bv mij :). Waarmee ik niet zeg hier altijd alles oke is maar ik heb zelden problemen en ja, de andere zijn zeker niet beter.

Gentei

Legacy Member
BuYcKi zei:
Ik begin mij precies meer en meer te ergeren aan de fouten in hun software..

Mavericks is niet zo goed/stabiel zoals iedereen laat uitschijnen. Als je wat surft dan misschien ja..

iOS 7 heeft nog altijd veel kleine fouten, kon vandaag mijn led lamp niet aanleggen zonder reboot.

Apple TV wou vandaag maar niet afspelen, totdak ik hem herstelde.

Al die apparaten kosten veel geld en dan verwacht ik ook dat het goed is.. Het probleem is echter: er is niets beter in mijn ogen. Windows Phone trekt helemaal op niets en dan heb je nog Android, maar die stijl zegt me dan weer niets..

Bestaan er nog dingen? Er is dringend nood aan nieuwe spelers volgens mij.

Er is zeker nood aan een nieuwe speler....

Voor het moment is het iOS vs Android op vlak van telefonie, windows is ook aanwezig maar in mindere mate in mijn ogen.
Maja probeer maar op te boksen tegen giganten zoals Apple en Google....

BuYcKi

Legacy Member
Ja, tis al heel de week eigenlijk. Daarmee dat ik het eens post om te zien wat anderen denken..

Eens ge zin hebt om u Macbook tegen de grond te smijten zegt het al genoeg denk ik.


Dit ziet er nog leuk uit. Morgen eens meer over opzoeken.

[video=youtube_share;LoXpLUr5WB4]http://youtu.be/LoXpLUr5WB4[/video]

Fransz

Legacy Member
Darkside331 zei:
Ik heb een vraag waar ik al een tijdje mee worstel. Het gaat om mijn apple tv en het feit van films streamen en opslaan.

Om mijn mac niet overval te laten staan met filmpjes had ik graag een externe hdd eraan gehangen. Nu twijfel ik tussen een NAS of een externe harde schijf van 2.5".

Any toughts?

Een externe schijf zou ik niet kopen, niets dan miserie mee in combinatie met mac:
- een bestand zoeken lukt niet
- een bestand copy pasten lukt niet

Darkside331

Legacy Member
Fransz zei:
Een externe schijf zou ik niet kopen, niets dan miserie mee in combinatie met mac:
- een bestand zoeken lukt niet
- een bestand copy pasten lukt niet

Dus je zou voor een nas opteren? Tis ook vooral voor atv. Dit zou niet goed samenwerken voornam ik?

Carrion

Legacy Member
Fransz zei:
Een externe schijf zou ik niet kopen, niets dan miserie mee in combinatie met mac:
- een bestand zoeken lukt niet
- een bestand copy pasten lukt niet

Hebt ge het dan over de apple tv (daar heb ik geen ervaring mee)? Want anders zijt gij serieus uit uwe nek aan 't kletsen.

Destel

Legacy Member
Fransz zei:
Een externe schijf zou ik niet kopen, niets dan miserie mee in combinatie met mac:
- een bestand zoeken lukt niet
- een bestand copy pasten lukt niet
dat gaat allemaal wel. Gewoon formatteren voor Mac (hfs) of fat32.

camino

Legacy Member
Ik heb ook 2 nieuwe externe harde schijven en ik heb ook wel een programmake moeten gebruiken en moeten formatteren en nu kan ik mijn schijve op de windows pc gebruike en de macbook en zowel opzette als afhalen.

Tuxera NTFS for Mac | Tuxera

Karre

Legacy Member
BuYcKi zei:
Ja, tis al heel de week eigenlijk. Daarmee dat ik het eens post om te zien wat anderen denken..

Eens ge zin hebt om u Macbook tegen de grond te smijten zegt het al genoeg denk ik.


Dit ziet er nog leuk uit. Morgen eens meer over opzoeken.

Ubuntu for phones - Trailer - YouTube

Niets van problemen met Mavericks hier eigenlijk. Enige twee problemen die ik tot nu toe voorgehad heb is dat bekend wifi probleem waarbij plots geen hardware geinstalleerd zou zijn wat opgelost was door een reboot en Preview dat hapert bij het scrollen.

camino

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Is er trouwens al iets meer geweten over de ATV4?

We zijn daar al over bezig geweest in de andere topic :-).
Ik denk we allemaal een aptv 4 verwachten waarmee je kan game op je grote tv.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan