Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therapy

Legacy Member
Als iemand met een iPhone 4 het koopt, kan die dan even laten weten hoe het draait aub?

RaZoR be

Legacy Member
heb net Bike Baron & infinty blaed 2 gekocht. Zijn toch wel nice games moet ik zeggen

xIO3Y

Legacy Member
Net ff SoundHound ∞ ook binnen gehaald. Wil ook GTA III spelen, maar helaas niet mogelijk op 3GS. Maak er wel sunt van.

Kroket

Legacy Member
Ik vind het toch indrukwekkend dat het mogelijk is om gta op een smartphone te spelen! Wie weet welke ps2 games nu nog allemaal naar de iphone en dergelijke komen :D

Arcas'

Legacy Member
camino zei:
Goed zoals het moet he :)
Alleen zie je wel als de filmpjes te zien krijgt er af en toe eens een lichte hapering of lag of hoe ze da ook noemen is , maar tijdens het spelen nog niet meteen voorgehad dusja, het lijkt me dik in orde dus, heb nog maar half uurken gespeelt.

In 'vaktaal' is dat lag ja :). Begrijp niet dat ge het op een smartphone kunt spelen, is dat niet TE klein?

camino

Legacy Member
Arcas' zei:
In 'vaktaal' is dat lag ja :). Begrijp niet dat ge het op een smartphone kunt spelen, is dat niet TE klein?

Nee, tuurlijk nie ;).

Op de ipad das een ander verhaal,sommige games zoals monopoly speel ik liever op mijn ipad, daarvoor vind ik de iphone scherm wat te klein voor, het gaat wel zenne maar op de ipad veel beter, games als modern combat en gta enz...speel ik liever op de iphone inplaats van de ipad.

Hangt van game tot game af.

Therapy

Legacy Member
Arcas' zei:
In 'vaktaal' is dat lag ja :). Begrijp niet dat ge het op een smartphone kunt spelen, is dat niet TE klein?

Heet da nie framedrops? Lag heeft te maken met internet.

/Mierenneuker mode

FEARTHEDEER

Legacy Member
Kzou liever eerst een game controller hebben voor GTA3. Kheb NBA Jam en daar is het al zoeken naar de controls :(

armutye

Legacy Member
Zijn er goede (goedkoop liefst gratis) apps om groepen te maken in je contactpersonenlijst? Of is er een mogelijkheid om dit te doen zonder apps?

camino

Legacy Member
Epoch; leuke gamen, grafisch ook alweer top. staat aan een wat mindere prijs 2.39euro nu.

GETHEZ

Legacy Member
bestaat er geen app om de layout van al je apps te veranderen??

ik bedoel hiermee je bureaublad met al je apps aanpassen (ipv rechts en links te scrollen tussen pagina's met apps ook naar boven en beneden scrollen...)

ik meende zoiets gezien te hebben op een iphone 4...

xIO3Y

Legacy Member
Heb je InfiniBoard voor nodig, en daarvoor moet je jailbreaken. Is ook niet mogelijk zonder jailbreak-app.

Karre

Legacy Member
Die soundhound is toch ook maar rommel hoor. Shazam herkent echt wel een pak meer muziek uit ervaring.

camino

Legacy Member
Mediaburner; de enige app en de beste app die volgens mij youtube filmpjes enz... Kan downloaden op de iphone, zelfs via mail doorsturen blijft de kwaliteit top.
Uiteraard hangt het ervan af in welke kwaliteit het geupload is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan